Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
First lookissa on pientä kränää siitä, että Muhamed sanoo Niinalle, ettei ole meikin ystävä. Krete puolustaa ripsiään, joihin miehillä ei pitäisi olla nokan koputtamista. Myös Sallin mielestä meikkejä yms ei saisi kritisoida, jos ne nostaa itsetuntoa.
En oo Muhiksen fani, mutta oon nyt kyllä samaa mieltä Muhamedin kanssa. Fyysisiä piirteitä ei ole sopivaa kommentoida, niille ei ihminen voi mitään, mutta tyyllisiä seikkoja kyllä voi, jos sen tekee asiallisesti.
Musta on vaan tosi surullista, ettei monetkaan naiset ymmärrä, että ovat paljon kauniimpia ilman massiivisia tekoripsiä, huulitäytteitä ja övereitä, laikukkaita contour-meikkejä. Jos näkisivät tilastot, jossa sekä miehet että muut naiset sanoisivat vertailukuvista, että luonnollisuus on kauniimpaa, muuttaisivatko siltikään mieltään? Meikkaaminen on myös taitolaji, siinä voi opetella paremmaksi. Tuo laikkutyyli ei tee ketään nätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muhkun ilme, kun Nicon hampaita kehuttiin ensivaikutelma -osiossa!
Ei kai kehuttu, vaan Eeli sanoi et pisti hampaat ekana merkille tjmv. Saattoi olla negatiivinenkin asia mut kohteliaasti muotoiltuna :P
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että niinku-niinku-teennäinen pulloposki-Emppu lähti. Tatun olisin mielellään vielä pitänyt talossa.
Rumaa nimitellä :(
Vierailija kirjoitti:
Kuka mahtaa olla se asukas, jonka faneilla on jatkuva tarve arvostella Kreteä, Niinaa ja Emppua?
Kiltti Salli se tuskin on 😂
Mä en tykkää tuosta "kauhukolmikosta". Omia suosikkejani tältä kaudelta ovat olleet Mikko, Tatu, Rosa A, Nico ja Salli. Heistä ei välity ilkeys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhkun ilme, kun Nicon hampaita kehuttiin ensivaikutelma -osiossa!
Kyllä siellä oli paljon muitakin kummallisia ilmeitä. Melkein kaikki näyttivät umpikyllästyneiltä Eelin puhuessa.
Paljon parjattu Krete oli nauravaisin ja kehui kaikkia.
Muhku oikein haukotteli ja näytti tylsää naamaa melkein koko ajan. Ei kun kotio!
Hei eilisen jakson alussa, kun keskustelivat ensivaikutelmista, Kreten vaaleanruskean neulepuseron läpi törrötti joku musta kiekura. Oliko se rintsikan kaarituki??? Ensin luulin mikin osaksi, mutta se näytti olevan kaulalla, paljon ylempänä...
Minullekin on käynyt kerran noin, yliopistolla luennolla yhtäkkiä rintsikat hajosivat ja kaarituki tökkäsi puserosta läpi, sitä siinä sitten yritin epätoivoisesti tökkiä takaisin ja luennon jälkeen äkkiä vessaan riipimään rintsikat yltä. :D Loppupäivä meni ilman. Nyt naurattaa, mutta silloin ei kauheasti!
Vierailija kirjoitti:
Tatun ja Empun tulevaisuudensuunnitelmat:
"Tatu asuu Naantalissa ja Emilia Mikkelissä, joten välimatkaa toisen luo kertyy yli 350 kilometriä. Molemmilla on kuitenkin suunnitelmissa muutto uudelle paikkakunnalle.
- Helsinkiin muutto on molemmilla edessä. Toki olemme puhuneet myös saman katon alle muuttamisesta, mutta ainakin nyt alussa muutamme eri osoitteisiin, Emilia taustoittaa.Emilian haaveissa on hakea opiskelemaan englanniksi kaupallista alaa ja työllistyä ulkomaille. Mallintöitä ja asentajan hommia paiskova Tatu ei ota paineita tulevaisuudestaan pääkaupunkiseudulla.
- Olen semmoinen tyyppi, etten osaa vielä varmaksi sanoa mitä teen, paljon on kuitenkin kaikkia ajatuksia vireillä, hän summaa."Jos Emilia haaveilee ulkomailla asumisesta, kohtaako heidän tulevsisuudensuunnitelmat?
Eiks mallintöitä ja asennushommia voi tehdä ulkomaillakin?
Jes, Muhikseen pisteet nousi kun uskalsi mainita tuosta Niinan kummallisesta meikistä. Huomasin saman eron Niinassa. Villan arkena (kun ottavat aurinkoa, tekät aamupalaa, ovat sängyssä ja hengailevat muuten vaan) ihailen Niinan kauneutta. Hän oikein säteilee. Mutta sitten kun kuvataan tulipaikan seremonioita, Niina näyttää yllättäen ihan eriltä, johtuen siitä tunkkaisesta meikistä.
Vierailija kirjoitti:
Jes, Muhikseen pisteet nousi kun uskalsi mainita tuosta Niinan kummallisesta meikistä. Huomasin saman eron Niinassa. Villan arkena (kun ottavat aurinkoa, tekät aamupalaa, ovat sängyssä ja hengailevat muuten vaan) ihailen Niinan kauneutta. Hän oikein säteilee. Mutta sitten kun kuvataan tulipaikan seremonioita, Niina näyttää yllättäen ihan eriltä, johtuen siitä tunkkaisesta meikistä.
Just näin, zombie-meikki ei tee ketään kauniiksi :/ Hassua että eivät itse tajua. Toivon mukaan ystävänsä kertovat nätisti täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että niinku-niinku-teennäinen pulloposki-Emppu lähti. Tatun olisin mielellään vielä pitänyt talossa.
Mind our own business. Katso peiliin - siellä näkyy ruma.
Ja sinun mielestäsi sun peilissä näkyy kaunis :) ? Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Ahdistus se tunkee väkisinkin nettikommenteissa, olen pahoillani puolestasi.
Kreten ensivaikutelma Emiasta rannalla oli blondi bitch, samoin Oonan oletti olevan kunnon bitch. Muilla ei tainnut olla noin negatiivisia mielikuvia muista naisista, eli kertonee paljon Kretestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mind our own business. Katso peiliin - siellä näkyy ruma.
Ja sinun mielestäsi sun peilissä näkyy kaunis :) ? Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Ahdistus se tunkee väkisinkin nettikommenteissa, olen pahoillani puolestasi.
Tuo sydämen kyllyys on jo kuultu pariin otteeseen täällä. Keksi jotain uutta. Mutta kiitos päivän nauruista, kirjoittelen edelleen ihan mitä lystään! :D
Vierailija kirjoitti:
Just näin, zombie-meikki ei tee ketään kauniiksi :/ Hassua että eivät itse tajua. Toivon mukaan ystävänsä kertovat nätisti täällä Suomessa.
Eivät kerro. Näillä ystävillä on luultavasti samanlainen meikkityyli ja muutenkin tuossa iässä kehutaan ystäviä maasta taivaaseen, vaikka ystävä olisi pukeutunut jätesäkkiin tai ryöstäisi pankin.
Vierailija kirjoitti:
Kreten ensivaikutelma Emiasta rannalla oli blondi bitch, samoin Oonan oletti olevan kunnon bitch. Muilla ei tainnut olla noin negatiivisia mielikuvia muista naisista, eli kertonee paljon Kretestä.
Krete vaikuttaa kateelliselle ja katkeralle. Muutenkin tosi negatiivinen asenne hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin samaan huomiota...
Mä näkisin Kimin mielelläni Myyrä-ohjelmassa. Sopisi siihen hyvin. Katsojan ja kanssapelaajien olisi vaikea arvailla vetääkö höplästä vai puhuuko totta. Sopisi ohjelmaan myös energisyyden puolesta. Ja hyvän kunnon sekä kilpailuhenkisyyden vuoksi myös.
Vierailija kirjoitti:
Muhkua viehättävät vaipat. Pikkutytöt eivät meikkaa.
Olet oksettava. Muhku tuskin on Niinan bikinejä valinnut.
Eli tänä iltana ei tipu kukaan. Onko viimeinen pudotus la vai ma?
Vierailija kirjoitti:
Eli tänä iltana ei tipu kukaan. Onko viimeinen pudotus la vai ma?
No mistä me se tiedettäisiin.
Telsussa 12.10 vika jakso ja Love Island instassa puhutaan tästä viikosta eli selvää ei ota.
Kuka mahtaa olla se asukas, jonka faneilla on jatkuva tarve arvostella Kreteä, Niinaa ja Emppua?
Kiltti Salli se tuskin on 😂