Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Voi olla että nuo kaikki loput finaalissa. Ja näyttää olevan tasainen kisa voitosta mitä tässä muutakin somea seuraillut.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että nuo kaikki loput finaalissa. Ja näyttää olevan tasainen kisa voitosta mitä tässä muutakin somea seuraillut.
Kolme pääsee finaaliin eli yksi pari tippuu vielä.
En tykännyt Muhkun meikkikommentista. Kas kun ei sivaltanut, että tykkää enemmän aidoista rinnoista. Jos Niina haluaa tehdä sen ruskean otsameikkinsä, niin se on Niinan päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että niinku-niinku-teennäinen pulloposki-Emppu lähti. Tatun olisin mielellään vielä pitänyt talossa.
Rumaa nimitellä :(
Mind our own business. Katso peiliin - siellä näkyy ruma.
Ja sinun mielestäsi sun peilissä näkyy kaunis :) ? Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Ahdistus se tunkee väkisinkin nettikommenteissa, olen pahoillani puolestasi.
Tuo sydämen kyllyys on jo kuultu pariin otteeseen täällä. Keksi jotain uutta. Mutta kiitos päivän nauruista, kirjoittelen edelleen ihan mitä lystään! :D
Tarkista lääkityksesi, muille naureskelija ;) Itsereflektio on vaikea laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, zombie-meikki ei tee ketään kauniiksi :/ Hassua että eivät itse tajua. Toivon mukaan ystävänsä kertovat nätisti täällä Suomessa.
Eivät kerro. Näillä ystävillä on luultavasti samanlainen meikkityyli ja muutenkin tuossa iässä kehutaan ystäviä maasta taivaaseen, vaikka ystävä olisi pukeutunut jätesäkkiin tai ryöstäisi pankin.
Ajattelin vain, jos näkisivät telkkarin kautta, että valaistukset ja muut vaikuttaa asiaan. Eli että se miltä näyttää omaan silmään omasta peilistä onkin ihan muuta, kuin mitä me ollaan ruudusta nähty. Totuus onkin toisenlainen....
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt Muhkun meikkikommentista. Kas kun ei sivaltanut, että tykkää enemmän aidoista rinnoista. Jos Niina haluaa tehdä sen ruskean otsameikkinsä, niin se on Niinan päätös.
En minäkään, miksi pitää ylipäätään mennä mainitsemaan asiasta? Kuvitteleeko miehet oikeasti että naiset meikkaa heitä varten ja heitä miellyttääkseen? Näki Niinan naamasta, että ei tykännyt kun kommentoi asiaa toistamiseen. Näin ne narsistiset piirteet näkyy mistä myös kauden alussa täällä puhuttu. Hyi 👎🏻
Vierailija kirjoitti:
Kuka mahtaa olla se asukas, jonka faneilla on jatkuva tarve arvostella Kreteä, Niinaa ja Emppua?
Kiltti Salli se tuskin on 😂
Eiköhän täällä ole eniten arvosteltu Kimiä ja Oonaa!!
Vierailija kirjoitti:
Jos menee niinkuin edellisellä kaudella, niin tänään kukin asukas äänestää paria, jolle ei soisi voittoa. Tässä äänestyksessä vähiten ääniä saanut pari on turvassa, muut kolme paria joutuvat katsojaäänestykseen, jonka perusteella yksi pareista häädetään huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mahtaa olla se asukas, jonka faneilla on jatkuva tarve arvostella Kreteä, Niinaa ja Emppua?
Kiltti Salli se tuskin on 😂Eiköhän täällä ole eniten arvosteltu Kimiä ja Oonaa!!
Yhdessä vaiheessa kyllä. Nyt on pari päivää haukuttu Kreteä oikein urakalla ja ihan kaikesta mahdollisesta.
Ketkä pääsee sviittiin bileiden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kreten ensivaikutelma Emiasta rannalla oli blondi bitch, samoin Oonan oletti olevan kunnon bitch. Muilla ei tainnut olla noin negatiivisia mielikuvia muista naisista, eli kertonee paljon Kretestä.
Krete nimenomaan sanoi, että se oli ensivaikutelma, mutta molempien kohdalla käsitys muuttui, kun tutustui.
Onko sinulla sellainen televisio josta näkee vain ne tapahtumat, jotka sattuvat itseä miellyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi mainita, jos toinen meikkaa itsensä laikukkaaksi? Itse ei välttämättä huomaa omia meikkausvirheitään, toinen näkee paremmin. Tuskin Niinakaan jättäisi sanomatta mielipidettään, jos Muhku vaikka päättäisi ottaa kasvonsa täyteen lävistysrenkaita tms.
Vierailija kirjoitti:
Krete nimenomaan sanoi, että se oli ensivaikutelma, mutta molempien kohdalla käsitys muuttui, kun tutustui.
Onko sinulla sellainen televisio josta näkee vain ne tapahtumat, jotka sattuvat itseä miellyttämään?
Kaikki kertoivat juuri niistä ensivaikutelmistaan. Kreten ensivaikutelmat muista naisista oli paljon ikävämmät kuin muilla. Se kertoo paljon omista ennakkoluuloista ja epävarmuuksista, jos heti ajatellaan muut kauniit naiset uhkina.
Täällä mammat kirjoittavat pää punaisena suosikeistaan ja inhokeistaan, mutta lopputuloksen kannalta sillä ei ole mitään merkitystä 😂
Ensimmäisellä kaudella finaalissa. annettiin nimittäin 83 000 ääntä.
Nyt kun joku tulee vinkumaan, että tämä on kes_kus_te_lu_pals_ta, jossa on tarkoitus keskustella ohjelmasta, niin sanon vain, että
höpö höpö.
Tämä ketju on ilkeyksiä varten. Villan tapahtumat ovat täysin sivuseikka. On paljon kivempaa keksiä asioita omasta päästä ja tietää, mitä asukkaat ajattelevat, tuntevat ja suunnittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sellainen televisio josta näkee vain ne tapahtumat, jotka sattuvat itseä miellyttämään?Kaikki kertoivat juuri niistä ensivaikutelmistaan. Kreten ensivaikutelmat muista naisista oli paljon ikävämmät kuin muilla. Se kertoo paljon omista ennakkoluuloista ja epävarmuuksista, jos heti ajatellaan muut kauniit naiset uhkina.
🥱
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, miksi pitää ylipäätään mennä mainitsemaan asiasta? Kuvitteleeko miehet oikeasti että naiset meikkaa heitä varten ja heitä miellyttääkseen? Näki Niinan naamasta, että ei tykännyt kun kommentoi asiaa toistamiseen. Näin ne narsistiset piirteet näkyy mistä myös kauden alussa täällä puhuttu. Hyi 👎🏻
Kyllä mä ainakin haluaisin, että mun lähipiiristä joku (ystävä, puoliso, sisko) sanoisi mulle, jos mun meikki näyttäisi hassulta. Etenkin kun se olisi helposti korjattavissa esim. häivyttämällä selvät rajat tai vähentämällä liian ruskean/liian valkoisen meikin määrää, ettei tulisi klovni- tai Cats-musikaalin jellicle cat -efektiä. Olisin kiitollinen tästä.
Nyt kun katson kuvia omista teinivuosien meikkauksista, niin toivoisin, että joku olisi vinkannut mulle lempeästi, että mun nypityt siittiökulmat näyttää aika erikoisilta ja väärän sävyisen meikkivoiteen raja näkyy kaulassa, jne jne. Silloin en vaan nähnyt noita, kun meikkaustaidot oli vielä hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
🥱
Kun omat argumentointitaidot loppuu, lisätään vain tämä hassu haukotus-emoji. Kuinkahan monetta kertaa tässäkin ketjussa.
Ihmiset kamalan kyynisiä täällä. Minusta Krete ja Nico vaikuttaa ihan aidolta parilta ja ovat tosi söpöjä. Pakko myöntää, etten ollut mikään Krete fani, mutta jotenkin Nicon kanssa sopii yhteen ja uskon tunteiden olevan aitoja. Kretestäkin mielipide muuttunut tässä ohjelman edetessä. Eihän näistä kenestäkään tiedä jatkuuko ulkomaailmassa, vaikka kuinka olisi ihastusta villassa.
Huomaa, että Empun ja Tatun huippuhetket oli tavallaan liian aikaisin ja ruutuaikaa on ollut nyt vähän. Väkisin monet on unohtaneet heidät tai eivät enää niin välitä. Olisin toivonut heitä finaaliin. Emppu oli rehellinen epäilyistään. Minusta olivat kiva pari.
Muhku ja Niina vaikuttavat ihastuneilta, uskon, että jatkavat ainakin hetken tapailua Suomessa. Muhkulla varmaan riittää vientiä Suomessa, joten onko sittenkään valmis sitoutumaan. Ja onko Muhkun tunteet niin voimakkaat edes.
Eeli ja Salli ovat olleet ihania viime jaksoissa. Hyvä kun heitä on näytetty enemmän. Olivat jääneet itselle niin etäiseksi, mutta nyt olen fani. Veikkaan, että voittavat.
Kimistä ja Oonasta en osaa sanoa mitään. Minusta Kimi on ollut samanlainen koko ohjelman ajan, en oikein tiedä mitä hän haluaa. Oona vaan on mukana hengailemassa. On heillä varmasti jotain kiintymystä toisiinsa.
Jos äänestäisin, niin Kreteä ja Nicoa tai Sallia ja Eeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin haluaisin, että mun lähipiiristä joku (ystävä, puoliso, sisko) sanoisi mulle, jos mun meikki näyttäisi hassulta. Etenkin kun se olisi helposti korjattavissa esim. häivyttämällä selvät rajat tai vähentämällä liian ruskean/liian valkoisen meikin määrää, ettei tulisi klovni- tai Cats-musikaalin jellicle cat -efektiä. Olisin kiitollinen tästä.
Nyt kun katson kuvia omista teinivuosien meikkauksista, niin toivoisin, että joku olisi vinkannut mulle lempeästi, että mun nypityt siittiökulmat näyttää aika erikoisilta ja väärän sävyisen meikkivoiteen raja näkyy kaulassa, jne jne. Silloin en vaan nähnyt noita, kun meikkaustaidot oli vielä hakusessa.
Olen samaa mieltä, että saa sanoa, jos kyseessä tosiaan asia, joka ei ole vain mielipide, vaan teet meikin jotenkin "väärin". Niinan meikki ei ole edes häirinnyt mua, vaikka pidän kyllä Niinan luonnollisemmasta lookista. Mutta Sallin meikki on erikoinen. Liekö ottanut mallia jostain "fitnessmeikkauksesta" tms.
Bikinihousuihin kuitenkin oli kurkkimassa. Yök.