Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Niina sanonut Muhkulle, että ei tykkää kulkea meikit naamassa ulkomaailmassa. Joopajoo.. nytkö lähti jo mielistelemään muhkua 😔 surullista!
Minulla meni maku muhkusta,kun kehua retosteli naama messingillä,että nyt lähdetään sviittiin rakastelemaan,jotenkin koin,että ei olis tarvinnut etukäteen mainostaa,mutta ehkä olen vain kateellinen.
Saarelaiset äänestivät niin, että Salli&Eeli ja Niina&Muhku menevät suoraan finaaliin. Kahdesta muusta parista katsojat äänestävät kolmannen finalistin.
En oo Kretestä hirveen paljoa aiemmin tykännyt, mutta ihana kun sanoi Muhkulle suorat asiat tähän meikkaamis asiaan liittyen. Oksettaa miehet jotka kontrolloi naisia.
Ilmeisesti äänestivät pareittain niin, että tuli kaikkiaan neljä ääntä. Silloin äänien piti jakautua 2-2-0-0, kun kaksi meni suoraan finaaliin ja kaksi katsojaäänestykseen.
Salli ei halua Eelin kanssa sviittiin, kun Eeli haluaa pillua ja Sallia ei oikeasti kiinnosta yhtään.
Tuontanto on tän kauden jo järkännyt Niinalle ja Muhkulle! En tykkää!
Niinasta on kuoriutunut mielipiteetön tossu Muhkun kanssa. Ripset, meikit ja lasten lukumääräkin vaihtuu sen mukaan mitä Muhku haluaa. Todella ahdistavaa katsottavaa.
Mulle tuli tosi kurja fiilis, ku Krete kysyi Niinalta, että laittaako illalla ripset. Niina totesi että ei laita. Ei tainnut olla ihan oma päätös :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreten ja Nicon haukkumisesta tulee vahva flashback ensimmäiseen kauteen.
Palstalla käytiin silloin harvinaisen ruma kampanja Ankua ja Patrickia vastaan.
Joskus kannattaisi miettiä, että tuolla on tavallisia nuoria ihmisiä, joilla on perhe ja ystäviä."Jos lähtee ohjelmaan, pitää vain kestää" ei ole mikään tekosyy ilkeydelle.
Samaa mieltä että haukkuminen on hanurista, mutta Kreteä ja Nicoa ei kyllä voi verrata Ankuun ja Patuun mitenkään. Anku ja Patrick oli molemmat todella hyväkäytöksisiä ja mukavanoloisia eivätkä tahallaan aiheuttaneet kenellekään mielipahaa. Kreteä en nyt ihan noilla sanoilla kuvailisi vaikka ei hänkään mitään loputonta lokaa niskaansa ansaitse.
Luetun ymmärtäminen on haasteellista, mutta sitä voi harjoitella. Suosittelen kokeilemaan.
En verrannut Ankua, Patrickia, Kreteä ja Nicoa ihmisinä, vaan sitä tapaa, jolla heitä on kohdeltu palstalla.
Sinusta haukkuminen on hanurista.
Kirjoitat kuitenkin, että Krete ei ole hyväkäytöksinen eikä mukavan oloinen eikä voi sanoa, ettei hän olisi tahallaan aiheuttanut mielipahaa.
Millä logiikalla nuo sanat eivät ole haukkumista?Kai tuo haukkuminen tarkoittaa sitten eri ihmisille eri asioita. Kaikki ihmiset eivät ole mukavanoloisia, ja jotkut jopa aiheuttavat toisille mielipahaa tahallaan. Sen toteaminen on ehkä sun mielestä haukkumista, mun mielestä ei. Jonkinlaista arvostelua kyllä, haukkumista ei.
Mun mielestä osallistujien käytöksellä on merkitystä siihen että minkälainen arvostelu keskustelupalstoilla on "oikeutettua" ja millainen ei. Haukkuminen (eli tälläiset kommentit tyylillä "henkilö x on kamala ja ruma ämmä") ei ole oikeutettua ketään kohtaan, toiminnan arvostelu taas joissain tapauksissa on, jos ei oikeutettua, niin ainakin ymmärrettävämpää, kuin toisissa. Tämäkin toki on yksilökohtaista miten asian kokee, jonkun mielestä tälläisillä keskustelupalstoilla olisi hyvä keskustella pelkästään positiivisista fiiliksistä, joita osallistujat herättävät. Eli luetunymmärtäminen ei ehkä ole se ongelma, vaan näkemyserot.
Luetun ymmärtäminen taisi tarkoittaa ketjun toista kommenttia. Aloittaja kirjoitti, että Kreteä ja Nicoa haukutaan yhtä rumasti kuin Ankua ja Patrickia. Seuraava kirjoittaja alkoi vertailla pareja toisiinsa.
Jonnet ei muista, että ekan kauden kommentointi meni ihan älyttömäksi tappeluksi Pankun ja Jauran fanien kesken.
Patrick tuomittiin pahimman luokan pleijeriksi ja Anku teeskentelijäksi, jossa kaikki oli väärin: suu, tissit, ripset, puhetapa ja niin edelleen.
Ja ajatelkaas, Patrick ja Anku ovat edelleen yhdessä ❤️
Ihana Kimi ja Oona, Kimi puhui kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eveliina jäi niin vähälle huomiolle? Tosi kaunis, ihanat hiukset, reipas, fiksu...
Tuli niin myöhään taloon. Olis pitänyt tuoda kaikki uudet paljon aiemmin. Toki voi olla, että he ilmoittautuivat vasta viimemetreillä.
Mitä paria äänestit finaaliin?
Krete ja Nico.
Huh, onneksi kaksi suosikkipariani pääsi suoran finaaliin, jesss :)
Muodostuukohan tämän kauden porukasta uusia pareja, kuten viime kaudelta Meri ja Arttu, Janita ja Juho.
Äänestin Oonaa ja Kimiä. Onhan se Kimi vähän hölmöillyt mutta tykkään heistä eniten yhdessä. Paha vastus tietysti, molemmilla omat faninsa mutta olisko Kretellä ja Nicolla kuitenkin isommat kannatusjoukot. Voi olla tiukkakin skaba.
Äänestin Oonaa ja Kimiä. Tulee varmaan tiukka äänestys 🙄
Muhkusta tulee kyllä ahdistavat vibat.. yrittää kontrolloida Niinaa. On täysin eri asia sanoa
”Sä näytät tosi hyvältä ilman meikkiä” kuin
”Mä en tykkää, kun sulla on meikkiä” 🤮🤮
Kuvitteleeko voivansa vaikuttaa tällaiseen asiaan. Voin 100% varmuudella sanoa et kukaan tuolla ei hänen takiaan meikkaa, ei edes Niina.