Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinulla on tänään hyvin? Mistä olet tänään kiitollinen ja onnellinen? Positiivinen ketju.

Vierailija
08.03.2023 |

Mikä sinulla on tänään hyvin? Mistä olet tänään kiitollinen ja onnellinen? Tehdään iloinen ja positiivinen ketju kaikkien ikävien uutisten ja asioiden keskelle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys kunnossa, oma koti, työpaikka jonka palkalla tulen toimeen ja rakas koira ilahduttaa joka päivä.

Vierailija
2/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen alkamassa oppimaan hyväksymään itseni tunteineen. Elämä myös tuntuu ihmeelliseltä nykyään. Olen ollut sairaslomalla masennuksen vuoksi pitkään, joten tällaiset tunteet ovat olleet hyvin tervetulleita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain naistenpäivän onnittelut tyttärentyttäreltäni. Kiitollinen lapsista ja lapsenlapsista. 

Vierailija
4/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviloma ja se että saa viettää aikaa vanhempien luona kaukana kiireestä.

Vierailija
5/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että olen ylipäätään elossa. Perheestä, keväästä, omasta kodista.

Vierailija
6/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantuneet välit vanhempiin.

Vierailija
7/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään ja sikeästi. Ei ole pariin vuosikymmeneen ollut ihan päivänselvää että näin käy. On ihanan hiljaista eikä ole kiire minnekään.

Vierailija
8/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen elossa ja tässä nyt. Selvisin ihmeenkaupalla hengenvaarallisesta sairaskohtauksesta 2vkoa sitten.

Vierailija
9/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään kiitollinen siitä että kahden leikkauksen jälkeen olo rupeaa pikkuhiljaa olemaan sellainen että töihinpaluu voi olla tässä kevään aikana realistinen asia. Ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys.

Vierailija
10/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiitollinen, koska ei ole ketään kenelle sen kiitoksen osoittaa. Ongelmallinen sanonta ja juontaa juurensa ammoisiin jumaluskoihin. Nykyään voi ihan vaan sanoa olevansa iloinen tai tyytyväinen jostain.

Vierailija
11/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa loppuu työt ja firma muutenkin on kaatumis uhan alla.

Tässä tilanteessani oon tyytyväinen, että itselläni on tukihenkilöitä ja tyytyväinen oon että mua pidetään töissä kiinni, että mua ei olla irtisanomassa ja mulle heti annetaan töitä, kunhan vaan itselleni sopivia töitä tulee.

Oon erittäin tyytyväinen minkälaiset välit mulla on ympärilläni oleviin ihmisiin.

Toivossa elän, ettei firma kaatuisi.

Vierailija
12/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lunta riittää ja pääsen hiihtämään. Rakastan rauhallista hiihtoa järven jäällä, pelloilla ja metsissä. Tauko jollain rauhallisella laavulla.

Vierailija
13/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiitollinen, koska ei ole ketään kenelle sen kiitoksen osoittaa. Ongelmallinen sanonta ja juontaa juurensa ammoisiin jumaluskoihin. Nykyään voi ihan vaan sanoa olevansa iloinen tai tyytyväinen jostain.

No tuossahan lukee ja onnellinen?

Vierailija
14/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen siitä että olen saanut hallintaan paino ongelmat ja siinä sivussa muutkin asiat on kääntymässä parempaan suuntaan.

Vierailija
15/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviloma reilu viikon päästä ja kerrankin sain aikaiseksi jopa varata matkan, eli pääsee kunnolla irti arjesta.

Siitä, että on työ, josta jäädä lomalle ja jonne palata.

Viimeisimpänä vaan ei todellakaan vähäisimpänä; koiralla oli yöllä vatsa sekaisin ja oli mennyt peelle ainoaan huoneeseen, jossa ei ole mattoa. Yleensä raukkaparka herättää aika päättäväisesti, mutta jouduin nukkumaan tulpat korvissa enkä siksi kai herännyt.

Vierailija
16/16 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviloma reilu viikon päästä ja kerrankin sain aikaiseksi jopa varata matkan, eli pääsee kunnolla irti arjesta.

Siitä, että on työ, josta jäädä lomalle ja jonne palata.

Viimeisimpänä vaan ei todellakaan vähäisimpänä; koiralla oli yöllä vatsa sekaisin ja oli mennyt peelle ainoaan huoneeseen, jossa ei ole mattoa. Yleensä raukkaparka herättää aika päättäväisesti, mutta jouduin nukkumaan tulpat korvissa enkä siksi kai herännyt.

Ihana koira :)