Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näytät tietävän noiden rahoista. Ihan omasta päästäsi keksit.
Niina töissä ja Muhku opiskelee.
Aika asiatonta väittää kuka sitä rahaa tarvitsee ja kuka ei.love island aplikaatiossa ei ollut mainintaa näistä toisin kuin muilla kilpilijoilla. Pahoittelen virheellistä arviota. Kokonaisarvioita tämä ei kuitenkaan muuta. En myöskään esittänyt totuutta vaan oman näkemykseni ennen finaalia. Ps. Tämä oli toinen ja viimeinen viestini tähän ketjuun.
Applikaatiossa on esittelyvideot, jotka kannattaa katsoa ennen kuin alkaa puhua omiaan.
On se ne juuri katsonutkin ja sieltä ei löydy mitään Muhkun opiskelusta ja Niinan työpaikasta.
Itse löysin tiedon muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näytät tietävän noiden rahoista. Ihan omasta päästäsi keksit.
Niina töissä ja Muhku opiskelee.
Aika asiatonta väittää kuka sitä rahaa tarvitsee ja kuka ei.love island aplikaatiossa ei ollut mainintaa näistä toisin kuin muilla kilpilijoilla. Pahoittelen virheellistä arviota. Kokonaisarvioita tämä ei kuitenkaan muuta. En myöskään esittänyt totuutta vaan oman näkemykseni ennen finaalia. Ps. Tämä oli toinen ja viimeinen viestini tähän ketjuun.
Applikaatiossa on esittelyvideot, jotka kannattaa katsoa ennen kuin alkaa puhua omiaan.
On se ne juuri katsonutkin ja sieltä ei löydy mitään Muhkun opiskelusta ja Niinan työpaikasta.
Itse löysin tiedon muualta.He itse sanovat nämä asiat videoilla, jotka löytyvät apsista.
Varmaan joku tästäkin närkästyy, mutta en soisi rahoja Kimille, Muhkulle enkä Kretelle. Kaikilla näillä kiiluu rahat silmissä. Vaikka Salli ja Eeli ovat kilpailuhenkisiä, niin yllättäen he ovat ainoa pari, jotka kokevat mielestäni aidosti voittaneet jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin naisten mielestä mies rakastaa heitä tai vähintään on tunteita kun dumppaa tyttöystävänsä noin vain lennosta heihin. Nämä ovat myös niitä, jotka sitten itkee kun se jätkä oli kusipää kun heidät vaihdetasn uuteen. Kaikki näkee mutta eivät he, muut ovat vaan kateellisia heidän rakkaudelle joka on niin tulista, kaikki muut on tylsiä. Ihan samat ihmiset hehkuttaa kimiä ja oonaa, onhan heillä oltava todellisia tunteita kun kimi tylsän ja ripustuvan rosan heittää seksikkääkseen oonaan joka hajareisin panoasennossa bikinit päällä istuu kimin päällä suutelemassa ja sviiitissä piti strippiesityksen (mikä ei toiminutkaan heti kimiin).
Oonakin halusi Muhkun, ne kateelliset katseet niinan ja muhkun suuntaan, kyllästyneenä sviitissä pettyneenä tokaisee että nyt pitää kai tyytyä kimiin ja huokaisee kun muhku onkin niinan kanssa eikä hänen. Kun oona tulee takaisin, on hän lukenut somekommentit ja katsonut ohjelmaa jotta tietää miten toimia. Kimihän lankeaa heti, eihän tyttöystävä rosa ole kiva, liian vakavaksi käy, parasta vaihtaa seksikkääkseen oonaan joka flirttailee ja lupaa haluavansa vain hänet.
Että näillä todellisia tunteita, hah!
Ai Rosa oli jo virallinen tyttöystävä? Ja minä kun olen ollut siinä luulossa, että tuolla seukkaa vain Niina ja Muhku tällä hetkellä..
Tykkään tasaisuudesta ja että siellä on aitoa tykästymistä taustalla joka pikku hiljaa kasvaa. Sallin ja Eelin tapailu on itselle samaistuttavin ja mennyt samalla kaavalla oman miehen kanssa viime vuonna. Vierastan muiden parien tapailua, kuten kolmiodraamaa, yksipuolista rakkauden tunnustuksia kuukauden tuntemisen jälkeen sekä on/off teinidraamailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi, aikuinen (?) ihminen.
Eivätköhän Niina, Emilia ja myös Rosa osaa itse päättää, kenen kanssa haluavat ystävystyä.Ihan itsehän he päättivätkin. Krete on huomionhakuinen ja vaativa, iso persoona, joka palkitsee lojaalina pysyvät ystävät. Niina ja Emilia ovat tunnistaneet, että Kretellä on villassa eniten vaikutusvaltaa (kaikki pyörii Kreten ympärillä) ja hänen seurassaan kannattaa olla. Ihminen tekee tällaisia valintoja ihan tiedostamattaankin. Hakeutuvat karismaattisten ja vaikutusvaltaisten ihmisten läheisyyteen.
Mehiläiskuningatar. Itse en tästä ihmistyypistä välitä. Tällaisilla ihmisillä on tapana kerätä itselleen hovi ja sitten on niitä ulkopuolisia, jotka eivät kuulu kunigattaren hoviin ja näille ollaan ilkeitä/välinpitämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina ja Muhku on ihana pari. He sopivat toisilleen. Samoin Salli ja Eeli ihania. Tatu ja Emilia myös ihania mutta putosivat. Enemmän pidän kuitenkin Kretestä ja Nicosta. Vaikka välillä tuli mieleen, että Krete pelaa niin nyt uskon että he ovat sopivat toisilleen ja Kretekin tosissaan. Kretellä on vaan todella paha luottamus miehiin, mikä vaikutti tutustumiseen. Ymmärrän myös että Kreteä harmitti, kun häntä pidetään syynä kaikkiin heidän ongelmiin vaikka toki Nicon pitkä pinna auttoi.
Alkuviikot Krete saalisti villan alfauroksia, mutta he eivät häntä valinneet ja omilla valintavuoroilla oli hännillä, ja jäljelle jäi Nico. Se harmitti ja näkyi käytöksessä. Miesten metsäretken aikana, kun Mark'kaan ei hänestä innostunut, päätti että Nico saa kelvata. Sai Nicolta pakit mutta yhden vuorokauden aikana vietteli Nicon pois Jasminelta. Voi olla että sen jälkeen on oikeasti tykästynyt, mutta fakta on, että Nico oli hätävara.
TÄSMÄLLEEN NÄIN!
Krete juonitteli niin, että petasi itselleen paikkaa Mikon viereltä jos ei olisi saanutkaan Nikoa. Sai asiat vääristeltyä niin, että loi epävarmuuden tunteita alkuperäiselle Rosalle. Teki tämän kaiken täysin tietoisesti ja harkiten. Pelinainen tunnistaa toisen samanlaisen. Valitettavasti tällaisesta käytöksestä ei voi kuitenkaan tällaisessa ohjelmassa palkita.
Ihan hyvä, että niinku-niinku-teennäinen pulloposki-Emppu lähti. Tatun olisin mielellään vielä pitänyt talossa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ääniautisti ja voi luoja miten Kimin suhiseva ässsssä ottaa korviin. Muhkua ja Nicoa on ihana kuunnella. :D
Totta! Kimin puhe kuulostaa siltä kuin olisi otettu pari vishkipaukkua ja ässä on ruvennut suhahtamaan...
Muhkun ilme, kun Nicon hampaita kehuttiin ensivaikutelma -osiossa!
First Look.
Nyt tulee peli missä ne kysymykset mihin vastattiin.
Vierailija kirjoitti:
Muhkun ilme, kun Nicon hampaita kehuttiin ensivaikutelma -osiossa!
Kyllä siellä oli paljon muitakin kummallisia ilmeitä. Melkein kaikki näyttivät umpikyllästyneiltä Eelin puhuessa.
Paljon parjattu Krete oli nauravaisin ja kehui kaikkia.
Emilia ei oo tägänny Oonaa ig-stooriin. Muut tytöt on tägätty ja kuulemma heitä ikävöi jo.
Kyllä huomasi eilen Kretenkin väkinäisen ilmeen, kun Oona ja Kimi pääsi jatkoon. Nämä hovineidit jatkaa samaa linjaa.
Tatun ja Empun tulevaisuudensuunnitelmat:
"Tatu asuu Naantalissa ja Emilia Mikkelissä, joten välimatkaa toisen luo kertyy yli 350 kilometriä. Molemmilla on kuitenkin suunnitelmissa muutto uudelle paikkakunnalle.
- Helsinkiin muutto on molemmilla edessä. Toki olemme puhuneet myös saman katon alle muuttamisesta, mutta ainakin nyt alussa muutamme eri osoitteisiin, Emilia taustoittaa.
Emilian haaveissa on hakea opiskelemaan englanniksi kaupallista alaa ja työllistyä ulkomaille. Mallintöitä ja asentajan hommia paiskova Tatu ei ota paineita tulevaisuudestaan pääkaupunkiseudulla.
- Olen semmoinen tyyppi, etten osaa vielä varmaksi sanoa mitä teen, paljon on kuitenkin kaikkia ajatuksia vireillä, hän summaa."
Jos Emilia haaveilee ulkomailla asumisesta, kohtaako heidän tulevsisuudensuunnitelmat?
Saa nähdä moniko muuttaa Helsinkiin. Taitavat vaan puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mvp kirjoitti:
Tässäpä nyt kaikkien instat koottuuna.
Krete-Kretzuuuu
Rosa-r0saavila
Niina-Niinauusiautti
Melinda-Melindajosefiina
Oona-Oonaketola
Muhku-Muhamesdanovic
Eeli-Ylijolophi
Kimi-Kimitervaniemi
Salli-Sallieerika
Markus-Maarkyys
Tatu-Tatutammi
Tobias-Tobiasgabrielchavez
Emilia-EmiliakoskenrantaEi kestä kiittää.
Ps. Jos ap linjoilla tän voi lisätä alotusviestiin.🇫🇮🇫🇮🇫🇮
❤️❤️❤️❤️🇫🇮
Rosa F- rosamarlenee
Hyvä First Look ainakin..illan jaksoa venatessa heti ku iltavuoro päättynyt. Saa nähä alkaako kasilta vai ysiltä. xD
Vierailija kirjoitti:
Tatun ja Empun tulevaisuudensuunnitelmat:
"Tatu asuu Naantalissa ja Emilia Mikkelissä, joten välimatkaa toisen luo kertyy yli 350 kilometriä. Molemmilla on kuitenkin suunnitelmissa muutto uudelle paikkakunnalle.
- Helsinkiin muutto on molemmilla edessä. Toki olemme puhuneet myös saman katon alle muuttamisesta, mutta ainakin nyt alussa muutamme eri osoitteisiin, Emilia taustoittaa.Emilian haaveissa on hakea opiskelemaan englanniksi kaupallista alaa ja työllistyä ulkomaille. Mallintöitä ja asentajan hommia paiskova Tatu ei ota paineita tulevaisuudestaan pääkaupunkiseudulla.
- Olen semmoinen tyyppi, etten osaa vielä varmaksi sanoa mitä teen, paljon on kuitenkin kaikkia ajatuksia vireillä, hän summaa."Jos Emilia haaveilee ulkomailla asumisesta, kohtaako heidän tulevsisuudensuunnitelmat?
No kohtaavat,pian ehkä nähdään pari jossakin Selviytyjissä tms.reality-ohjelmassa!Siitä sitten etiäpäin!Koskee muitakin.
Ihan itsehän he päättivätkin. Krete on huomionhakuinen ja vaativa, iso persoona, joka palkitsee lojaalina pysyvät ystävät. Niina ja Emilia ovat tunnistaneet, että Kretellä on villassa eniten vaikutusvaltaa (kaikki pyörii Kreten ympärillä) ja hänen seurassaan kannattaa olla. Ihminen tekee tällaisia valintoja ihan tiedostamattaankin. Hakeutuvat karismaattisten ja vaikutusvaltaisten ihmisten läheisyyteen.