Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet tehnyt näin hellepäivänä

Vierailija
12.07.2025 |

Itse aamupäivällä vähän siivoilin ja pesin pyykkiä. Nyt istun sisällä ja juon pari siideriä. Verhot ja ikkunat kiinni, vielä onneksi viileähköä. Ulos en todellakaan lähde itseäni kuumuudella kiduttamaan kun ei ole pakko.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut tv:tä.

Vierailija
2/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttinut tietenkin auringosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole hellettä, pilvistä ja viileähköä. Olen käynyt pitkällä lenkillä ja siivonnut.

Vierailija
4/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöitä, en mene ulos kun ei kiinnosta. Lämpötila sisällä noin 27.

Vierailija
5/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinut, istunut välillä auringossa ja välillä varjossa. Pian grillailen syötävää. Illemmalla saunaan ja taas uimaan. 

Vierailija
6/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla, saunassa, pesen pyykkiä, juon kahvia ja palstailen. Lauantai on lepopäivä.

Vierailija
7/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoillu ja kattellu ihaillen isokokoista penistäni..

Vierailija
8/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Uinut

- Heitellyt tikkaa

- Koiran kanssa lyhyellä lenkillä

- Makoillut riippukeinussa auringolta suojassa

- Makoillut vähän auringossa syöden jäätelöä ja juoden kivennäisvettä

Vierailija
9/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut 

Vierailija
10/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut ja palstaillut.

Vierailija
11/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt, mistä hemmetistä se helle tuli. Kävin puolen päivän aikaan lenkillä ja oli sopivan viileä ilma. Tuntia myöhemmin vein pyykkiä kuivumaan ja meinasin pyörtyä kuumasta. Miten lämpötila voi muuttua noin nopeasti?

No, ainakin pyykit kuivuu, luulisin. Ilma on tosin aika kosteaa.

Vierailija
12/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänyt pään kylmänä ja kullin jäykkänä se on helteellä viisi senttiä pitempi ja pari senttiä paksumpi,se on hyvä asia koska pillu laajenee helteellä.

Vierailija
13/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlistin viikonloppua ottamalla eilen illalla laxoberonin ja sen vuoksi olen ollut kotona koko päivän. Olen katsellut Rillit Huurissa, pessyt pyykkiä, huovuttanut ja lukenut kirjaa. Ja palstaillut välillä. Syönyt myös kevyesti kasviskeittoja.

Vierailija
14/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivällä poimimassa mansikoita ja nyt vedin biksut päälle ja tulin ulos ottamaan aurinkoa. 

Vierailija
15/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttinut. Tällainen 27 astetta on lähellä täydellistä säätä minulle. Pieni tuulenvirekin kävi. Ulkoilin rauhassa. Ilmalämpöpumppu meillä on sisällä, joten voi valita haluaako olla lämpimässä vai sisätilojen viileydessä. Kohta teen ruokaa ja sen jälkeen keitän kahvia, jonka juon parvekkeella. Illalla teen jotkut kesädrinkit.

Vierailija
16/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihtimet on kiinni ja rullaverhot siihen vielä päälle.  Ei voi läpituulettaa..  maalailen tilaustyötä ja kuuntelen youtubesta musaa.. kohta ruuanlaittoon...

Vierailija
17/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellut humalaisia ja todennut, että en jaksa istua pihalla. Liian monta vuotta kuunnellut sitä paskaa, huutoa ja sekoilua. Kyllä maalla on mukavaa, kun on mökkejä.

Vierailija
18/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin aamulla lyhyelle työkeikalle. Mulla oli erään hartaustilaisuuden suntioiminen. Sitten kävin kaupassa ostamassa eväitä. Hain kotimatkalla kyytiin erään lapseni kaverin. Teimme kotona eväät ja lähdimme koko porukalla uimaan. Uimme ja söimme piknik-lounaan. Äsken tulimme kotiin. Purimme tavarat, mä suolasin lohen iltaa varten ja tulin tähän makoilemaan. Lähden illalla vielä ratsastamaan ja sen jälkeen syödään.

Vierailija
19/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä. Ei onneksi ollutkaan niin tukalaa, mitä pelkäsin.

Vierailija
20/70 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin puolison kanssa, lepäilen viileässä makkarissa ja kohta kaffeet, ilta varmaan ihana kun vähän viilenee ja kiva lähteä liikkeelle.  Upea sää!