Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Jäi mietityttämään Kreten ja Nipsun pohdinnat siitä, että mistä he edes enää voisivat puhua talossa. Luulisi, että vastaihastuneilla löytyisi jutun juurta. Vai onko kyse kuitenkin kaveruudesta.
Samaa minäkin pohdin. Ihan täyttä pelaamista tuolla parilla. Jos on oikeesti kiinnostunut, niin varmaan juttua riittää. Jännä kyllä nyt nähdä miten Krete suhtautuu Kimiin ja Oonaan. Tuntuu kyllä vähän pahaltaja, jos ronskilla puhetavalla ja toisten arvostelemisella kuitataan voittopotti, Krete osaa näköjään vedota joihinkin ihmisiin.
Olisi pitänyt antaa pelastava ääni Vilille ja Eveliinalle. Nyt on myöhäistä.
Mielummin Aleksi ja Saara kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan päivää menee, että Oona haluaa katsoa Aleksi-kortin ;)
Huoh!
Aleksi lähtee kotiin hyvin pian. Miten sä oikein ajattelet.
Rosalla oli joku ulkomaailmassa 100% vain häntä varten Miksihän tuli tuonne, rahan ja loman takia? Taisi olla pelutimuidu vaan hänkin. Loppupuhe oli kuin diilistä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää menee että Love island loppuu??
Vierailija kirjoitti:
Rosalla oli joku ulkomaailmassa 100% vain häntä varten Miksihän tuli tuonne, rahan ja loman takia? Taisi olla pelutimuidu vaan hänkin. Loppupuhe oli kuin diilistä suoraan.
Niinpä, ihan yhtälailla tämä ulkomailmassa oleva on ollut nyt rosalle ns. kakkosvaihtoehto. Sotii omia puheitaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh!
Aleksi lähtee kotiin hyvin pian. Miten sä oikein ajattelet.
Noh, eilisen Oonan ja Aleksin keskustelun jälkeen voikin olla kyse tunneista eikä päivistä :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli vai oikeasti NOIN tyhmä ::DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ihan yhtälailla tämä ulkomailmassa oleva on ollut nyt rosalle ns. kakkosvaihtoehto. Sotii omia puheitaan vastaan.
Haloo!
Tarkoittaa että sitten kun löytää jonkun miehen.
Ei sillä nyt ketään ole.
Kuinka tyhmä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli vai oikeasti NOIN tyhmä ::DD
Ihan närkästyttää että joku voi olla noin tyhmä ja ei ymmärrä puhetta.
Voiks joku nyt kertoo mulle ton Rosa F instagramin? Niin kauan oon jo koittanu ettiä, mut miten onki näin vaikeeta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh!
Aleksi lähtee kotiin hyvin pian. Miten sä oikein ajattelet.Noh, eilisen Oonan ja Aleksin keskustelun jälkeen voikin olla kyse tunneista eikä päivistä :D
Et tainnut sinäkään ymmärtää. Aleksi oli vaihtoehto jos Kimi ei valitse Oonaa. Miten et tajua asioita?
Hermotmeni kirjoitti:
Voiks joku nyt kertoo mulle ton Rosa F instagramin? Niin kauan oon jo koittanu ettiä, mut miten onki näin vaikeeta :D
Rosamarlenee.
Vierailija kirjoitti:
Musta Kimi on kyllä ällö. Eikä mun mielipide mihinkään muutu.
Eka kerta kun sanon jotain negaa kenestäkään saarelaisesta.
Vielä nämä hänen sanalliset pyörittelyt.
Itse en sanoisi Kimiä ällöksi,mutta jokin on,ettei kaikki ole ok. Vaikuttaa jopa siltä,jos jäänyt jokin tunne selvittämättä normielämässä ennen Villaan astumista? Pistäkää Kimi tunnemyllyyn jos totuus irtoaisi!
Vierailija kirjoitti:
Hermotmeni kirjoitti:
Rosamarlenee.
Luin Finstagram 😂
Ei ollu Empulla tilannetajua yhtään..Rosan kuullen harjoitteli omaa puhettaan peilin edessä ja Rosan tilanne ihan auki, kun parinvalinta oli hetken päästä. Rosa jaksoi vielä kommentoida, ettei sitä puhetta kannata liikaa miettiä.
Emilia hoki sitä "piirteet" sanaa.
(Valitsen miehen jolla on ne piirteet, joita etsin tms.)
Kimin toiminnassa minua häiritsi se, että hän yritti perustella omaa valintaansa Rosan käytöksellä. Ensin Rosa oli Kimin mukaan liian kontrolloiva, mutta sitten kun antoi lisää tilaa niin sekin oli väärin. Kimi oli jo valintansa tehnyt kun Oona astui taloon mutta ei sitä raaskinut Rosalle kertoa, vaan yritti perustella päätöstä Rosan reagoinnilla.
Oona on saattanut palata ensisijaisesti siksi, että sai ilmaisen lisäloman hyvien frendien kanssa. Palaaminen onnistui vain koska lupasi tuotantoyhtiölle aiheuttavansa draamaa. Oona ei olisi lähtenyt pois talosta jos Kimi ei olisi häntä valinnut, vaan hän oli jo miettinyt itselle vaihtoehtoisen parin. Oona oli myös hyvin rauhallinen koko draaman ajan, sillä hänellä ei todennäköisesti ollut niitä suuria tunteita Kimiä kohtaan, joita Rosalla oli.
Vierailija kirjoitti:
Kimin toiminnassa minua häiritsi se, että hän yritti perustella omaa valintaansa Rosan käytöksellä. Ensin Rosa oli Kimin mukaan liian kontrolloiva, mutta sitten kun antoi lisää tilaa niin sekin oli väärin. Kimi oli jo valintansa tehnyt kun Oona astui taloon mutta ei sitä raaskinut Rosalle kertoa, vaan yritti perustella päätöstä Rosan reagoinnilla.
Oona on saattanut palata ensisijaisesti siksi, että sai ilmaisen lisäloman hyvien frendien kanssa. Palaaminen onnistui vain koska lupasi tuotantoyhtiölle aiheuttavansa draamaa. Oona ei olisi lähtenyt pois talosta jos Kimi ei olisi häntä valinnut, vaan hän oli jo miettinyt itselle vaihtoehtoisen parin. Oona oli myös hyvin rauhallinen koko draaman ajan, sillä hänellä ei todennäköisesti ollut niitä suuria tunteita Kimiä kohtaan, joita Rosalla oli.
En ymmärrä miksi Oonan rauhallisuutta perustellaan sillä ettei "ole niin suuria tunteita". Oona tiesi takaisin palatessaan millaiseen tilanteeseen tulee, ja tiesi, ettei tämä juttu välttämättä pääty hänen kannaltaan hyvin. Oli luultavasti ehtinyt käsitellä asian molemmilta kannoilta ja päättänyt ottaa tietoisen riskin.
No mutta tämäpä yllätys! Ajattelin että Kimi valitsee Rosan mutta eipä näköjään, musta se vaikutti aika onnelliselta sen kanssa mutta jos edellinen suhde on päättynyt siihen että toinen käyttäytyi vähän hiljaisesti kuten Rosa ja noh en tajunnu sitä ettei toinen taistellut muuten kuin sanoin, ei se Kimi mikään taulu ole. Itse olisin koskettanut toista, samalla kuin olisin puhunut. Oona on ihan kiva kun ei meikkaa vaan niin överisti.