Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10561/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuollut mies Kimi oli Rosan kanssa. Otsassa näytti rasvaluomi kasvaneen, kun itse sormin sitä pyöritteli.

Vierailija
10562/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuollut Rosaa koskaan, ja missä ne ilmalantioliikkeet mitä alussa nähtiin Kimiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10563/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina sanoi mä rakastan sua, johon muhku vastasi Niinan istuttua että mäki susta. Oli vähän ärsyyntynyt ilme niinalla.

Vierailija
10564/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidoin juttu on Eelillä ja Sallilla. Eivät ehkä ole parasta viihdettä, mutta uskon heihin. Ansaitsisivat voiton.

Kyllä.

Salli ja Eeli -aidoimmat, etenevät ilman pelipaineita, ansaitsevat voiton.

Niina ja Muhku -pelaavat ja näyttelevät

Krete ja Nippe -jonkun verran showta mutta saattavat jo vähän tykätäkin toisistaan

Emilia ja Tatu -ei toimi, Tatulla enemmän tunteita, Emilia esittää, Tatu ei vastaa hänen miesihannettaan eikä tulevaisuuttaan.

Oona ja Kimi -ei mahkuja voittoon, enkä uhraa palstatilaa.

Vierailija
10565/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun Rosa tuli ja vakuutti Kimille, että on hänessä räväkkä puoli ja kameralle sanoi, että uskoo Kimin saavan sen esiin. Noup.

Ja aikojen alussa Kimi jonkun kanssa pohti parivalintoja, jolloin Kimi sanoi, ettei halua Oonan putoavan. En muista ketä oli silloin valitsemassa pariksi, mutta silloin alkoi kiinnostua Oonasta.

Vierailija
10566/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita kenenkään nimiä tänne. Ovat yksityishenkilöitä.

Vierailija
10567/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kommentoi mitään instassa kun on noita tolloja jotka käyttää toisten nimiä keskustelupalstalla.

Ei ole sallittua.

Vierailija
10568/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimin toiminnassa minua häiritsi se, että hän yritti perustella omaa valintaansa Rosan käytöksellä. Ensin Rosa oli Kimin mukaan liian kontrolloiva, mutta sitten kun antoi lisää tilaa niin sekin oli väärin. Kimi oli jo valintansa tehnyt kun Oona astui taloon mutta ei  sitä raaskinut Rosalle kertoa, vaan yritti perustella päätöstä Rosan reagoinnilla.

Oona on saattanut palata ensisijaisesti siksi, että sai ilmaisen lisäloman hyvien frendien kanssa. Palaaminen onnistui vain koska lupasi tuotantoyhtiölle aiheuttavansa draamaa. Oona ei olisi lähtenyt pois talosta jos  Kimi ei olisi häntä valinnut, vaan hän oli jo miettinyt itselle vaihtoehtoisen parin. Oona oli myös hyvin rauhallinen koko draaman ajan, sillä hänellä ei todennäköisesti ollut niitä suuria tunteita Kimiä kohtaan, joita Rosalla oli.

Joka ainoa sana Kimin suusta tuomitaan. Antakaa nyt vähän armoa, vaikea sen oli sanojaan asetella, ja silloin tulee sanoneeksi välillä jotain tyhmääkin.

Kun taas Krete, joka haukkui moneen otteeseen mulkuksi, sai jotkut haltioihinsa, kun on niin rehellinen. Itselleni paljasti nyt, että onkin peluri pahimmasta päästä. Puhui selkeästi katsojille, että Kimiä ei kannata äänestää. Kimin ja Kreten huonot välit näkyivät siinä lemmentohtori-haastiksessa, Kimi ei hymyillyt kertaakaan tälle pariskunnalle, muille oli mukava. Luulen, että on tajunnut Kreten peluriksi.

Ja olen tähän asti kannattanut Kreteä, nyt täytyy myöntää, että taisinpa sittenkin ererhtyä hänen suhteensa. Tietää, että nuoret tykkää tuollaisesta näemmä näennäisestä rehellisyydestä, itsekin menin halpaan. 3-4 kertaa haukkui kameran edessä Kimin mulkuksi, varmisteli siis, että varmasti yksi otos päätyy televisioon.

Vierailija
10569/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu Empulla tilannetajua yhtään..Rosan kuullen harjoitteli omaa puhettaan peilin edessä ja Rosan tilanne ihan auki, kun parinvalinta oli hetken päästä. Rosa jaksoi vielä kommentoida, ettei sitä puhetta kannata liikaa miettiä.

Emilia hoki sitä "piirteet" sanaa.

(Valitsen miehen jolla on ne piirteet, joita etsin tms.)

Mun pisteet meni kuitenkin eilen Tatulle ja Empulle, ei nuori nainen voi täydellinen olla, ja luuletteko, ettei noi muut harjoittele puheitaan etukäteen? Tatu sanoi eilen, ettei hänen mielestään Kimi-Oona-Rosa -juttu kuulu hänelle, eikä halunnut neuvoa. Se oli fiksu päätös. Ei siellä ketään mukaan ihan suoraan painostanut Kimiä, paitsi Krete, jonka katse lopussa oli ihan teatteria. "Jos katse voisi tappaa" - taitaa haluta olla vähän aggressiivinen. Tänään se on jo unohtanut Rosan tämä Krete-tyttönen.

Vierailija
10570/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli suloisen Ronin puolesta, koska Rosan itsekkään päätöksen takia myös Ronin aurinkoloma loppui ennen aikojaan.

Eve sanoi tosi inhottavasti siinä kun miettivät ketä valitsevat, että hän ei nyt ainakaan Ronia ota.

Vierailija
10571/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita kenenkään nimiä tänne. Ovat yksityishenkilöitä.

Jokaisen kannattaa itse miettiä mitä tunkee mediaan.

Vierailija
10572/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Kimi ostaa asunnon itselleen ja Oonalle Oulusta,paitsi että oona jääkin etelään.

Vierailija
10573/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimin toiminnassa minua häiritsi se, että hän yritti perustella omaa valintaansa Rosan käytöksellä. Ensin Rosa oli Kimin mukaan liian kontrolloiva, mutta sitten kun antoi lisää tilaa niin sekin oli väärin. Kimi oli jo valintansa tehnyt kun Oona astui taloon mutta ei  sitä raaskinut Rosalle kertoa, vaan yritti perustella päätöstä Rosan reagoinnilla.

Oona on saattanut palata ensisijaisesti siksi, että sai ilmaisen lisäloman hyvien frendien kanssa. Palaaminen onnistui vain koska lupasi tuotantoyhtiölle aiheuttavansa draamaa. Oona ei olisi lähtenyt pois talosta jos  Kimi ei olisi häntä valinnut, vaan hän oli jo miettinyt itselle vaihtoehtoisen parin. Oona oli myös hyvin rauhallinen koko draaman ajan, sillä hänellä ei todennäköisesti ollut niitä suuria tunteita Kimiä kohtaan, joita Rosalla oli.

Joka ainoa sana Kimin suusta tuomitaan. Antakaa nyt vähän armoa, vaikea sen oli sanojaan asetella, ja silloin tulee sanoneeksi välillä jotain tyhmääkin.

Kun taas Krete, joka haukkui moneen otteeseen mulkuksi, sai jotkut haltioihinsa, kun on niin rehellinen. Itselleni paljasti nyt, että onkin peluri pahimmasta päästä. Puhui selkeästi katsojille, että Kimiä ei kannata äänestää. Kimin ja Kreten huonot välit näkyivät siinä lemmentohtori-haastiksessa, Kimi ei hymyillyt kertaakaan tälle pariskunnalle, muille oli mukava. Luulen, että on tajunnut Kreten peluriksi.

Ja olen tähän asti kannattanut Kreteä, nyt täytyy myöntää, että taisinpa sittenkin ererhtyä hänen suhteensa. Tietää, että nuoret tykkää tuollaisesta näemmä näennäisestä rehellisyydestä, itsekin menin halpaan. 3-4 kertaa haukkui kameran edessä Kimin mulkuksi, varmisteli siis, että varmasti yksi otos päätyy televisioon.

Krete ja Niko olleet katsojien suosikkeja muutamaan kertaan,kyllä Kimi tämän haistaa onhan hän peluri.No pelihän tämä onkin,toiset tunteella mukana. Kimi kyllä nyt odottaa voittoa tai ainakin lähellä voittoa Oonan kanssa. Sai katsojat innostumaan valitessaan Oonan. Niinan huon o veto kertoa rakastan sinua tässä vaiheessa,pudottaa alaspäin. Sallista ja Eelistä tullee oikeassa elämässäänkin pari. Hehkuvat ihastusta.

Vierailija
10574/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin facebook-ryhmässä lyödään monessa viestissä Kimiä aivan köniin. Olisipa valinnu Rosan ja on täys mulkero jne.. Päätös tehty,  mutta joillakin menee tv-ohjelma todella pahasti ihon alle. Ei Kimi päätöstä tehnyt katsojia vaan itseään varten.  

Vierailija
10575/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidoin juttu on Eelillä ja Sallilla. Eivät ehkä ole parasta viihdettä, mutta uskon heihin. Ansaitsisivat voiton.

Kyllä.

Salli ja Eeli -aidoimmat, etenevät ilman pelipaineita, ansaitsevat voiton.

Niina ja Muhku -pelaavat ja näyttelevät

Krete ja Nippe -jonkun verran showta mutta saattavat jo vähän tykätäkin toisistaan

Emilia ja Tatu -ei toimi, Tatulla enemmän tunteita, Emilia esittää, Tatu ei vastaa hänen miesihannettaan eikä tulevaisuuttaan.

Oona ja Kimi -ei mahkuja voittoon, enkä uhraa palstatilaa.

Krete&Nico. Alkuvaiheissa Krete ja parinvalinnassa hännille ja oli selkeästi tyytymätön uroksiin, jotka hänelle suotiin, kuten Nicoon. Käänteen teki metsäretki. Nico löysi sieltä naisen, joka sai "sukat pyörimään jaloissa" samalla kun Krete oli päättänyt panostaa nicosuhteeseen. Nicon perui antamansa pakit vuorokaudessa, romanssi roihahti ja huipentui kahden minuutin koeajoon sviitissä. Krete vie ja Nico vikisee. Pari ollut kolme kertaa suosituin, viimeksi tosin niukasti. Suosio perustunee paljolti miehiin katkeroituneisiin naisäänestäjiin. Ennustan suosion hiipuvan kalkkiviivoilla.

Emilia&Tatu. Ollut kerran suosituin pari. Romanssi on aito ja jatkunee villan ulkopuolella. Erityisesti Tatu on esiintynyt paljon edukseen. Koeajot tehty niin sviitissä kuin suihkuhuoneessa. Suosio pohjautunee nuorempaan äänestäjäkuntaan ja voi viedä voittoon asti.

Niina&Muhku. Perustunut paljolti Muhkun suosioon, sen sijaan Niina on toisessa parissa jäänyt viimeiseksi. Viime aikoina Niina on tehnyt rakkaudentunnustuksia. Muhkukin on jättänyt kriittiset lausumat ilmaissut olevansa jopa "pihkassa". Koeajot tehty niin sviitissä kuin suihkuhuoneessa. Suhteen jatkumista villan ulkopuolella voidaan epäillä. Voittajaehdokas silti.

Salli&Eeli. Suosio oli suurimmillaan romanssin roihahtaessa mutta nyt se on arkipäiväistynyt. Hyvin todennäköisesti jatkuu villan ulkopuolella. Koeajo ehkä tekemättä Sallin pidättyvyyden vuoksi. Vaikka romanssi on aito ja molemmat henkilöt sympaattisia, ei riittäne voittoon asti.

Oona&Kimi. Kimi oli kahden naisen loukussa: viettelijä Oonan ja ladylike Rosan. Valitsi ensin mainitun ja tuhosi mahdollisuutensa hyvään sijoitukseen.

Vierailija
10576/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.

Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.

Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.

Aika erikoinen logiikka että kun joku puhuu p*skaa, on vastuu kuulijalla. Jos noin elää niin eihän sitä voi uskoa ikinä yhtään ketään kun aina joku saattaa puhua palturia ja on sitten vaan oma moka jos on mennyt uskomaan. Mun mielestä Kimi on vaikuttanut aiemmin suht rehelliseltä, en siis ihmettele miksi Rosa ei sen sanomisia kyseenalaistanut. Ihastuneena sitä saattaa muutenkin jotkut pienet varomerkit ohittaa. Kimi nimenomaan ei lupaillut kuuta taivaalta, vaan myötäili ja antoi ymmärtää että hommat luistaa vaikka itse ei ollut mukana ollenkaan. Ei mikään reilu temppu.

Toi ohjelma nyt on ihan oma maailmansa ja niinkuin Rosa ilmeisesti on myöhemmin sanonut, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Hyväksynyt siis sen että tuo nyt vaan on homman nimi. En kuitenkaan itse normielämässä arvosta kauheasti jos joku puhuu yhtä ja tekee toista. Joo, vaihtaa saa mutta ei niin että ensin johdetaan tahallaan harhaan.

Lähinnä itseä ihmetyttää tässä se, että Kimiä yritetään esittää feikissä valossa, koska tunteet eivät olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla. Kimi ei ole minunkaan nähdäkseni lupaillut mitään turhia, vaan juurikin esittänyt omia haaveitaan tulevaisuudeltaan, johon Rosakin voisi kuulua. Silloin Kimi ei ole johtanut ketään harhaan.

Vierailija
10577/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi selkeästi nautti suunnattomasti kahden naisen loukustaan ja olisi halunnut jatkaa siinä. Lupailla vuorotellen molemmille jotain ja paistatella huomiossa. Rosa pisti lopun tuolle haaveelle vaatimalla valitsemaan ja se vähän itketti Kimiä.

Vierailija
10578/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Rosa pystyi olemaan lopussa noin hymyileväinen ja pirteä Kimin valinnan jälkeen ja puheensa aikana.

Eikö häntä harmita ja ahdista ajatus siitä, että Kimi voikin tästä eteenpäin (myös ulkomaailmassa) olla jonkun toisen naisen eikä Rosan kanssa? Että joku toinen nainen saa Kimin itselleen, mutta hän ei?

Vierailija
10579/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora taitaakin olla suuria puheita, pieniä tekoja. Aamu, päivä, iltameikkaus ja se on siinä.

Vierailija
10580/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.

Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.

Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.

Aika erikoinen logiikka että kun joku puhuu p*skaa, on vastuu kuulijalla. Jos noin elää niin eihän sitä voi uskoa ikinä yhtään ketään kun aina joku saattaa puhua palturia ja on sitten vaan oma moka jos on mennyt uskomaan. Mun mielestä Kimi on vaikuttanut aiemmin suht rehelliseltä, en siis ihmettele miksi Rosa ei sen sanomisia kyseenalaistanut. Ihastuneena sitä saattaa muutenkin jotkut pienet varomerkit ohittaa. Kimi nimenomaan ei lupaillut kuuta taivaalta, vaan myötäili ja antoi ymmärtää että hommat luistaa vaikka itse ei ollut mukana ollenkaan. Ei mikään reilu temppu.

Toi ohjelma nyt on ihan oma maailmansa ja niinkuin Rosa ilmeisesti on myöhemmin sanonut, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Hyväksynyt siis sen että tuo nyt vaan on homman nimi. En kuitenkaan itse normielämässä arvosta kauheasti jos joku puhuu yhtä ja tekee toista. Joo, vaihtaa saa mutta ei niin että ensin johdetaan tahallaan harhaan.

Lähinnä itseä ihmetyttää tässä se, että Kimiä yritetään esittää feikissä valossa, koska tunteet eivät olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla. Kimi ei ole minunkaan nähdäkseni lupaillut mitään turhia, vaan juurikin esittänyt omia haaveitaan tulevaisuudeltaan, johon Rosakin voisi kuulua. Silloin Kimi ei ole johtanut ketään harhaan.

Minun mielestäni tämä lupailu meni niin päin että Rosa suorastaan lypsi Kimiltä ulkopuolella tehtäviä juttuja. Rosa itse kyseli mihin Kimi vie hänet Oulussa, tullaanko villalle vuosipäivänä jne. Näihin sitten Kimi vastasi jotain. Ei niin että Kimi olisi itse aktiivisesti maalaillut tulevaisuudenkuvia ja lupaillut kaikkea.

Näistä lupauksista on tullut vähän väärä kuva nyt katsojillekin, osin varmaan senkin takia kun Rosa itse toitotti villallakin että Kimi lupaillut sitä ja tätä. Vaikka todellisuudessa Rosa itse maalaili pilvilinnoja ja kärtti Kimiltä vastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi