Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Oonalla oli jo valmiina Plan B 🙄
Hän olisi valinnut Aleksin Saaran nenän edestä.
Joo, tämä oli vähän pettymys. Ois nyt ollut suoraselkäinen ja laittanut kaikki munat Kimin koriin kun kerran "ihan sun vuoksi" tuli takaisin saarelle.
Taisi vaan ilmaisen loman jatko houkuttaa enemmän, niin että piti vähän varmistella pysymistä jos ei Kimi lämpenekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidoin juttu on Eelillä ja Sallilla. Eivät ehkä ole parasta viihdettä, mutta uskon heihin. Ansaitsisivat voiton.
Kyllä.
Salli ja Eeli -aidoimmat, etenevät ilman pelipaineita, ansaitsevat voiton.
Niina ja Muhku -pelaavat ja näyttelevät
Krete ja Nippe -jonkun verran showta mutta saattavat jo vähän tykätäkin toisistaan
Emilia ja Tatu -ei toimi, Tatulla enemmän tunteita, Emilia esittää, Tatu ei vastaa hänen miesihannettaan eikä tulevaisuuttaan.
Oona ja Kimi -ei mahkuja voittoon, enkä uhraa palstatilaa.Krete&Nico. Alkuvaiheissa Krete ja parinvalinnassa hännille ja oli selkeästi tyytymätön uroksiin, jotka hänelle suotiin, kuten Nicoon. Käänteen teki metsäretki. Nico löysi sieltä naisen, joka sai "sukat pyörimään jaloissa" samalla kun Krete oli päättänyt panostaa nicosuhteeseen. Nicon perui antamansa pakit vuorokaudessa, romanssi roihahti ja huipentui kahden minuutin koeajoon sviitissä. Krete vie ja Nico vikisee. Pari ollut kolme kertaa suosituin, viimeksi tosin niukasti. Suosio perustunee paljolti miehiin katkeroituneisiin naisäänestäjiin. Ennustan suosion hiipuvan kalkkiviivoilla.
Emilia&Tatu. Ollut kerran suosituin pari. Romanssi on aito ja jatkunee villan ulkopuolella. Erityisesti Tatu on esiintynyt paljon edukseen. Koeajot tehty niin sviitissä kuin suihkuhuoneessa. Suosio pohjautunee nuorempaan äänestäjäkuntaan ja voi viedä voittoon asti.
Niina&Muhku. Perustunut paljolti Muhkun suosioon, sen sijaan Niina on toisessa parissa jäänyt viimeiseksi. Viime aikoina Niina on tehnyt rakkaudentunnustuksia. Muhkukin on jättänyt kriittiset lausumat ilmaissut olevansa jopa "pihkassa". Koeajot tehty niin sviitissä kuin suihkuhuoneessa. Suhteen jatkumista villan ulkopuolella voidaan epäillä. Voittajaehdokas silti.
Salli&Eeli. Suosio oli suurimmillaan romanssin roihahtaessa mutta nyt se on arkipäiväistynyt. Hyvin todennäköisesti jatkuu villan ulkopuolella. Koeajo ehkä tekemättä Sallin pidättyvyyden vuoksi. Vaikka romanssi on aito ja molemmat henkilöt sympaattisia, ei riittäne voittoon asti.
Oona&Kimi. Kimi oli kahden naisen loukussa: viettelijä Oonan ja ladylike Rosan. Valitsi ensin mainitun ja tuhosi mahdollisuutensa hyvään sijoitukseen.
Muhku oli vaarassa äänestyksessä ja Niina pääsi turvaan. Muhku siis ei ole enää suosittu. Alussa hänestä tykättiin.
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.
Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.
Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.
Aika erikoinen logiikka että kun joku puhuu p*skaa, on vastuu kuulijalla. Jos noin elää niin eihän sitä voi uskoa ikinä yhtään ketään kun aina joku saattaa puhua palturia ja on sitten vaan oma moka jos on mennyt uskomaan. Mun mielestä Kimi on vaikuttanut aiemmin suht rehelliseltä, en siis ihmettele miksi Rosa ei sen sanomisia kyseenalaistanut. Ihastuneena sitä saattaa muutenkin jotkut pienet varomerkit ohittaa. Kimi nimenomaan ei lupaillut kuuta taivaalta, vaan myötäili ja antoi ymmärtää että hommat luistaa vaikka itse ei ollut mukana ollenkaan. Ei mikään reilu temppu.
Toi ohjelma nyt on ihan oma maailmansa ja niinkuin Rosa ilmeisesti on myöhemmin sanonut, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Hyväksynyt siis sen että tuo nyt vaan on homman nimi. En kuitenkaan itse normielämässä arvosta kauheasti jos joku puhuu yhtä ja tekee toista. Joo, vaihtaa saa mutta ei niin että ensin johdetaan tahallaan harhaan.
Lähinnä itseä ihmetyttää tässä se, että Kimiä yritetään esittää feikissä valossa, koska tunteet eivät olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla. Kimi ei ole minunkaan nähdäkseni lupaillut mitään turhia, vaan juurikin esittänyt omia haaveitaan tulevaisuudeltaan, johon Rosakin voisi kuulua. Silloin Kimi ei ole johtanut ketään harhaan.
Minun mielestäni tämä lupailu meni niin päin että Rosa suorastaan lypsi Kimiltä ulkopuolella tehtäviä juttuja. Rosa itse kyseli mihin Kimi vie hänet Oulussa, tullaanko villalle vuosipäivänä jne. Näihin sitten Kimi vastasi jotain. Ei niin että Kimi olisi itse aktiivisesti maalaillut tulevaisuudenkuvia ja lupaillut kaikkea.
Näistä lupauksista on tullut vähän väärä kuva nyt katsojillekin, osin varmaan senkin takia kun Rosa itse toitotti villallakin että Kimi lupaillut sitä ja tätä. Vaikka todellisuudessa Rosa itse maalaili pilvilinnoja ja kärtti Kimiltä vastauksia.
Jep, kun on todella ihastunut niin ehkä tulkitsee ruusunpunaisten lasien läpi lupauksina tuollaisetkin keskustelut, eikä tajua että ne "lupaukset" ja ideat tulikin ihan omasta päästä ja omista haaveista.
Vierailija kirjoitti:
Miten Rosa pystyi olemaan lopussa noin hymyileväinen ja pirteä Kimin valinnan jälkeen ja puheensa aikana.
Eikö häntä harmita ja ahdista ajatus siitä, että Kimi voikin tästä eteenpäin (myös ulkomaailmassa) olla jonkun toisen naisen eikä Rosan kanssa? Että joku toinen nainen saa Kimin itselleen, mutta hän ei?
Rosa kyllä katkaisi suhteen. Kuuntele mitä jaksossa puhuttiin. Kävivät lävitse asian ettei Kimi saa toista mahdollisuutta jos menee mönkään Oonan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.
Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.
Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.
Aika erikoinen logiikka että kun joku puhuu p*skaa, on vastuu kuulijalla. Jos noin elää niin eihän sitä voi uskoa ikinä yhtään ketään kun aina joku saattaa puhua palturia ja on sitten vaan oma moka jos on mennyt uskomaan. Mun mielestä Kimi on vaikuttanut aiemmin suht rehelliseltä, en siis ihmettele miksi Rosa ei sen sanomisia kyseenalaistanut. Ihastuneena sitä saattaa muutenkin jotkut pienet varomerkit ohittaa. Kimi nimenomaan ei lupaillut kuuta taivaalta, vaan myötäili ja antoi ymmärtää että hommat luistaa vaikka itse ei ollut mukana ollenkaan. Ei mikään reilu temppu.
Toi ohjelma nyt on ihan oma maailmansa ja niinkuin Rosa ilmeisesti on myöhemmin sanonut, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Hyväksynyt siis sen että tuo nyt vaan on homman nimi. En kuitenkaan itse normielämässä arvosta kauheasti jos joku puhuu yhtä ja tekee toista. Joo, vaihtaa saa mutta ei niin että ensin johdetaan tahallaan harhaan.
Lähinnä itseä ihmetyttää tässä se, että Kimiä yritetään esittää feikissä valossa, koska tunteet eivät olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla. Kimi ei ole minunkaan nähdäkseni lupaillut mitään turhia, vaan juurikin esittänyt omia haaveitaan tulevaisuudeltaan, johon Rosakin voisi kuulua. Silloin Kimi ei ole johtanut ketään harhaan.
Minun mielestäni tämä lupailu meni niin päin että Rosa suorastaan lypsi Kimiltä ulkopuolella tehtäviä juttuja. Rosa itse kyseli mihin Kimi vie hänet Oulussa, tullaanko villalle vuosipäivänä jne. Näihin sitten Kimi vastasi jotain. Ei niin että Kimi olisi itse aktiivisesti maalaillut tulevaisuudenkuvia ja lupaillut kaikkea.
Näistä lupauksista on tullut vähän väärä kuva nyt katsojillekin, osin varmaan senkin takia kun Rosa itse toitotti villallakin että Kimi lupaillut sitä ja tätä. Vaikka todellisuudessa Rosa itse maalaili pilvilinnoja ja kärtti Kimiltä vastauksia.
Jep, kun on todella ihastunut niin ehkä tulkitsee ruusunpunaisten lasien läpi lupauksina tuollaisetkin keskustelut, eikä tajua että ne "lupaukset" ja ideat tulikin ihan omasta päästä ja omista haaveista.
Kimi sanoi vievänsä Rosan vanhempiensa luokse kylään. Kimi sen kuitenkin aloitti.
Ihan sama kenet Kimi valitsi mutta muutenkin ihme juttuja puhuu. Esim. Taistele minusta ja nämä Oonan nakkifestarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Rosa pystyi olemaan lopussa noin hymyileväinen ja pirteä Kimin valinnan jälkeen ja puheensa aikana.
Eikö häntä harmita ja ahdista ajatus siitä, että Kimi voikin tästä eteenpäin (myös ulkomaailmassa) olla jonkun toisen naisen eikä Rosan kanssa? Että joku toinen nainen saa Kimin itselleen, mutta hän ei?
Rosa kyllä katkaisi suhteen. Kuuntele mitä jaksossa puhuttiin. Kävivät lävitse asian ettei Kimi saa toista mahdollisuutta jos menee mönkään Oonan kanssa.
Tämä keskustelu käytiin parvekkeella. Helppo tarkastaa jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkaisi, kun tajusi, ettei saa Kimiä uhkailemalla itselleen. Säilytti itsetuntonsa rippeet jättämällä ensin. Viimeistään siinä tulipaikalla selvisi Kimillekin, että Rosa todellakin olisi ollut väärä valinta. Rosa halusi siinä lyödä märällä rätillä Kimiä naamaan. Oli hyökkäävä asenne, Krete tykkäs😄.
Vierailija kirjoitti:
Noora taitaakin olla suuria puheita, pieniä tekoja. Aamu, päivä, iltameikkaus ja se on siinä.
Ei ole ketään Nooraa!!!
Vierailija kirjoitti:
Noora taitaakin olla suuria puheita, pieniä tekoja. Aamu, päivä, iltameikkaus ja se on siinä.
Kuka on Noora?
Vierailija kirjoitti:
Teeskenneltyä draamaa ja teeskenneltyjä parisuhteita. Kuka tällaista paskaa oikein katsoo?
Tätä sitä on itsekin ihmetellyt jok ikisen jakson katsottuani ja vielä klipit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkaisi, kun tajusi, ettei saa Kimiä uhkailemalla itselleen. Säilytti itsetuntonsa rippeet jättämällä ensin. Viimeistään siinä tulipaikalla selvisi Kimillekin, että Rosa todellakin olisi ollut väärä valinta. Rosa halusi siinä lyödä märällä rätillä Kimiä naamaan. Oli hyökkäävä asenne, Krete tykkäs😄.
Sun luulojasi. En olisi itsekkään tuollaista niljakasta enää huolinut. Tietysti Rosa on väärä valinta koska on fiksu ja Kimi ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi sanoi vievänsä Rosan vanhempiensa luokse kylään. Kimi sen kuitenkin aloitti.
Ihan sama kenet Kimi valitsi mutta muutenkin ihme juttuja puhuu. Esim. Taistele minusta ja nämä Oonan nakkifestarit.
Toki, jos ajattelee kyseisestä henkilöstä muutenkin negatiivisesti, niin näin ne puheet voi tulkita. Itsestäni ne oli ihan neutraaleja kommentteja, ei puhunut mitenkään kiihkeästi tai suuttuneesti.
Rosaan vähän hermostui eilen, kun puhui eri tavoin kuin aiemmin, ja perui edellisen päivän uhkailunsa. Sehän se tuuliviiri oli. Mietti strategiaansa, miten kannattaa edetä. Hän ei taistellut Kimistä, vaan siitä, että hänellä on pari finaalissa. Se Kimiä ärsytti, ja siksi tokaisi eilen, että miksi Rosa antoi hänelle sitten liikaa tilaa, jos kerran ei olisi halunnut niin tehdä. Tämä tulkittiin taas, että Kimi antoi liekaa Rosalle. Ei antanut, eikä Rosa itsekään sitä niin tainnut tulkita, tajusi, että se oli oikeasti moite hänen käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa tuli järkiinsä ja ymmärsi, että jos Kimi olisi ollut aidosti ihastunut häneen, niin ei tällaista Oona draamaan olisi edes tullut. Joten mitäpäs siinä muutakaan voi tehdä. Ja totta ihmeessä luottamus Kimiin meni myös, että voi teeskennellä olevansa aidosti kiinnostunut. Joten ei tuohon ole paluuta enää ikinä. Mutta minä ennustan, että Kimi-Oona suhde ei tule kestämään ulkopuolella ja johtuu ihan siitä, että Kimi oli Oonalle 2-vaihtoehto. Kimi ei ulkoisilta mitoiltaan yms. täytä Oonan haaveita ja Oona on vasta 23-vuotias, joten ei Kimi tuosta saa pysyvää suhdetta vielä.
Kyllähän Kretellä tuntuu olevan lusikka joka sopassa. Alkukaudesta villassa on ollut joku kärhämä, josta ei ole näytetty katsojille mitään. Asia tuli kuitenkin ilmi, kun Krete oli Tobben pari ja Tobbe teilatiin, koska sanoi Kreten levittävän negatiivistä ilmapiiriä. Kimi ollut ainakin jollain tasolla tässä kärhämässä, koska ei taida olla missään tekemisissä Kreten kanssa. Lisäksi Krete oli kärkkäänä arvostelemassa, kun Kimi ja Rosa lähentyivät-liian nopeasti hänen mielestään.
Sitten kun Nicon kanssa ei homma edennyt, väännettiin milloin mistäkin, niin oli jo aikeissa vaihtaa Mikkoon. Tietenkään ei kertonut asiasta Rosa A:lle, tosin ei tiennyt Mikkokaan tästä kuin aika loppuvaiheessa. Nicon pakit kävi sitten luonnon päälle. Neiti oli naama norsun... Jotain ihmeen kautta sain Nicon vielä palaamaan ja nyt ollaan jo ihastusvaiheessa. ja Kreten mielestä kaikki miehet ovat ulkomaailmassa ovat mulkvistejä. Hän sanoo suoraan ja pahin mulk.. on Kimi. Nyt odotetaan, että minkä kodinkoneen laitto on Kretellä, koska kyllähän tässä tällä parilla on voittorahat mielessä. Kun nyt jo mietitään, että kaikki asiat on puhuttu jo villalla ollessa. Taitaa olla Nicolle kylmää kyytiä tiedossa Suomessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun luulojasi. En olisi itsekkään tuollaista niljakasta enää huolinut. Tietysti Rosa on väärä valinta koska on fiksu ja Kimi ei sitä ole.
No, eihän se Rosa ollut fiksu, kun eihän se saanut Kimiä itelleen.
Ei ole Kimi niljakas, vaikka kuinka hoet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskenneltyä draamaa ja teeskenneltyjä parisuhteita. Kuka tällaista paskaa oikein katsoo?
Tätä sitä on itsekin ihmetellyt jok ikisen jakson katsottuani ja vielä klipit päälle.
Teeskentelyä ja pelaamista mutta antaa olla vaan. Kenenkään ei tarvitse miettiä toisten katsomisia.
En minäkään puutu muiden katsomisiin.
Tässä on nyt viimeiset 65 sivua jauhettu kolmikosta Oona-Kimi-Rosa. Oli kyllä hyvä veto tuotannolta tuoda Oona takaisin muuten kuollettavan tylsän kauden loppumetreillä. Kiitos tästä käänteestä kuuluu myös palstalaisille, kyllä tuotanto seuraa kommentteja täällä ja somessa!
Tätä ennen ei ollut mitään todellista draamaa. Itku tuli lähinnä siitä, että joku pariton sinkku joutui jättämään tuon tylsyyden paratiisiksi kutsutun Friendzone Islandin.
Kyllä rahapotin toivossa tuolla porukka lopulta pariutui ja itsehän kovaan ääneen epäilitte Kimin & Rosan juttua ennen Oonan paluuta.
Näin aito se oli.
Vierailija kirjoitti:
Niina sanoi mä rakastan sua, johon muhku vastasi Niinan istuttua että mäki susta. Oli vähän ärsyyntynyt ilme niinalla.
Ois vaan reilusti vastannut, että niin minäkin, mutta tykkään sustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S++ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuokaan ihan noin suoraviivaisesti mennyt. Taisi sanoa ettei ehkä ihan vanhemmille ekalla kerralla esittelisi, ja siihen Rosa sitten jotain että miksi ei, jne. Samaa mieltä olen tuossa, että Nakkifestarit vähän mauton heitto. Taistelu-kommentin ymmärrän, halusi varmasti nähdä aidosti Oonan kiinnostuksen, kun siitä Muhku keissistä jäänyt epäilys kiinnostuksesta.
Mitä mulla on mennyt ohi, kun en oo yhtään huomannut Kimin suuria lupauksia Rosalle? Rosahan se ohjailee keskustelut ulkomaailmaa ja tulevaisuutta kohti. Kysyi Kimiltä "Jos me joskus seurustellaan, niin voidaanko sitten tulla vuosipäivänä aina tänne?", ja Kimi hörähteli siihen että juu ilman muuta tullaan kerran kuussa. Ei siis minun korvaan kuulostanut missään määrin siltä että olisi ottanut koko keskustelua mitenkään tosissaan.
Asiasta toiseen, tällä kaudella on ollut jotenkin tosi paljon "turhia" sivuhahmoja. Esimerkiksi Milla ei tuntunut päässeen porukkaan millään tasolla mukaan. Kukaan ei kiinnostunut hänestä romanttisessa mielessä, ja tuntuu ettei päässyt edes kaveritasolla porukkaan. Jasminekin lähentyi Sallin kanssa ystävinä nopeasti, mutta Millasta eo tainnut kukaan ihmeemmin pitää. Toki tahditonta oli Millalta se ylenpalttinen juhliminen jatkoon päästessään, kun muut itkivät Markuksen lähtöä. :D