Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10521/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some kaatunut niin ei äänestys toimi

Pöh.... Saadaankohan lisäaikaa äänestykseen?

Ei, koska sovellus toimii normaalisti. Ei kuulu Facebookin konserniin.

Vierailija
10522/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun etiäpäin.

Onko alkava viikko suurta seksin juhlaa kun Oona ja Kimi pääsevät vällyjen väliin?

Onnistuuko koeajo?

Kuka voittaa, on tietysti ydinkysymys.

Äänestin Kerstiä ja Nipsua❣️

Hyvää yötä! Huomiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10523/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aiemmin sanoi, että Kimi teki koiramaisen tempun.  ÄLKÄÄ LOUKATKO KOIRAA!

Vierailija
10524/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Rosalla oli monia tunteita siinä. Oli nöyryytystä, loukattua egoa ja sydänsuruja, kaikkea niitä yhdessä ja erikseen. Ihan tavallista tuossa tilanteessa. Ja vielä tv-kameroiden edessä! Ihan ymmärrettävää, että halusi pitää ikäänkuin tsemppipuheen itselleen ja lähteä pystypäin. Hyvää onnea oli, että hyväntahtoinen Roni siinä putoamassa hänen rinnallaan. Joku muu olisi ehkä suhtautunut toisin.

Vierailija
10525/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi teki oikein kun valitsi todellisen kiinnostuksensa mukaan - oli kyse sitten seksuaalisesta kiinnostuksesta tai syvemmästä.

Se mikä tossa Kimissä häiritsee on se että piti johtaa Rosaa harhaan ennen Oonan paluuta. Kuten täällä tullut esiin, katsojatkin huomasi ettei Kimiä kiinnosta tarpeeksi niin miten Kimi ei muka olisi itse tajunnut sitä? Roikkui jutussa puolivaloilla jotta saa pysyä villassa ja antoi vastakaikua aina vain just sen verran että sai Rosan kuvittelemaan että juttu jatkuu ulkomaailmassa. Tämä eilinen valinta oli varmasti aito mutta muu onkin sitten ollut peliä.

Oonan haukkumista en ymmärrä, kyllähän hänkin lähti saarelta koska toinen nainen valitsi hänen parinsa. En siltikään usko että Oona olisi tosissaan Kimin kanssa, tuli vain hakemaan omansa takaisin. Oonasta tullut alusta lähtien vibat että hänelle tärkeintä on pysyä saarella loppuun asti.

Joka tapauksessa tuohan päättyi kaikkien kannalta parhaimmalla mahdollisella tavalla. Rosa pääsi tuosta vilpillisestä jutusta irti (ja kuten sanottu, kun kotona katsoo jaksot ei varmasti tule olemaan tyytymätön tähän lopputulokseen), Oona pääsi takaisin kaipaamalleen villalle ja Kimin ei tarvitse pelätä että nykyinen pari odottaisi sitoutumista ulkomaailmassa.

Itse toivoisin että Oona ja Kimi lähtee seuraavaksi kotiin, mutta ei tule tapahtumaan. Viimeksi kun toivoin jonkun parin lähtöä ikävän käytöksen takia, tuli heistä yleisön suosikkeja. Saattaa tulla Oonasta ja Kimistäkin. Tuossa ohjelmassa ei välttämättä pärjää sillä että on kiva (kuten Salli&Eeli tai Tatu&Emppu), vaan juuri tuollaisella draamalla ja "vaikeuksien kautta voittoon" (ja ulkomaailmassa heti eriteille) saattaa päästä aika pitkällekin. Jos jotain hyvää tässä niin ainakaan voittajapari ei tässä kohtaa ole itsestäänselvä.

Vierailija
10526/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin naurettavalta, kun jokainen täällä tuntuu tietävän miten asukkaat ajattelee, tuntee, toimii yms. ja haukutaan heitä siitä. Totuushan on se, että kukaan ei täällä sitä tiedä eikä välttämättä saarelaiset itsekään. Well, that's life and that's it! Love and peace (: (;

Vierailija
10527/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuneet ei kommentoi Love Island jaksoja ja syy varmaan se etteivät jaksa niitä viestejä joita katsojat sitten lähettää.

Vierailija
10528/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Niinasta ja Muhkusta, mutta jotenkin oudoksuttaa, kun Niinan pitää suuret tunteet paljastaa kaikkien ja kameran edessä puheissa. Tuntuu että Muhku niitä julkisia tunnustuksia odottaakin. Yhtenä päivänä olen ihastunut-puhe, seuraavana jo rakastumassa ja kolmantena rakastunut. Kertoiko muhkullekaan ennen julkista tunnustusta. Aidosti vaikuttavat silti olevan ihastuneita. Ehkä koen vain jotkut asiat kahdenkeskisiksi tai olen liian suomalainen.

Tässä on aistittavissa sitä kuuluisaa kehityskaaren hakemista. Uskon kyllä, että aitoja tunteita on,mutta ihanko rakkautta näin lyhyen tuntemisen jälkeen?

Vierailija
10529/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reality fani kirjoitti:

Roosa sit veti lopussa marttyyri viitan päälleen…oli tosi epävarma ja heilui kun laiva isossa myrskyssä… Roosa sai mitä tilasi,itse tuli toisten väliin vaikka näki heidät onnellisena.Kmi sanoi Oonan lähdön jälkeen että Oonalla on koko mailma auki ja hän jää tänne muutmaski viikoksi. Onneks Oona tuli takas… Roosa itki kun ei saanut tahtoaan läpi…

Rosa lähti kuin kuningatar.

Loukattuna, mutta itsetuntonsa keränneenä.

Hän jätti ylväästi taakseen hovinarrit Oonan ja Kimin.

Juuri noin. Onneksi Krete sanoi sen suoraan, millainen mies Kimi on ja olen täysin samaa mieltä moisesta vatuloijasta, joten minun ei tarvitse sitä enää toistaa, mutta todella nolo jätkä.

M35

Vierailija
10530/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.

Vierailija
10531/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

One day in my life kirjoitti:

Tuntuu niin naurettavalta, kun jokainen täällä tuntuu tietävän miten asukkaat ajattelee, tuntee, toimii yms. ja haukutaan heitä siitä. Totuushan on se, että kukaan ei täällä sitä tiedä eikä välttämättä saarelaiset itsekään. Well, that's life and that's it! Love and peace (: (;

Tää kommentti tuntuu naurettavalta. Spekulaatiota vartenhan tämä ketju on, tuskin täällä kukaan (ainakaan täysjärkinen) kuvittelee tietävänsä mitä tuolla tapahtuu. Kunhan spekuloi. Haukkuminen nyt on tyhmää, oli syy mikä vaan.

Miksi muuten lukea tälläistä ketjua jos häiritsee ihmisten spekulointi? Love Islandilla on oma appi josta voi lukea lisäjuttuja ilman kenenkään yksittäisen henkilön mielipiteitä tai spekulaatioita.

Vierailija
10532/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se että Kimi lupasi vaikka mitä Rosalle. Ei muutkaan tuollaisia lupauksia ole tehneet.

Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.

Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.

Vierailija
10533/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan arviointia ja mielipiteitä varten tämä ketju on. Aina ilmaantuu näitä "miksi elätte saarelaisten kautta elämäänne" -kyseleviä neropatteja. Miksi tulette itse?

Saaren asukkaat tulevat eri elämänhistorioilla ja käsityksillä rakkaudesta tiiviseen yhteisöön. Se juuri on tämän juju. On mielenkiintoista ja tietysti osallistujilta rohkeaa, lähteä tähän. Ainakin lyhyessä ajassa kokevat paljon ja usein törmäävät siihen, että toisen lupaus merkitsee vähemmän kuin oma.

Voimme edelleen kommentoida ja arvioida tapahtumia. Ainoa parinhakuohjelma/reality, jota seuraan. Esim Maajussi ja Ensitreffit jäävät katsomatta.

Vierailija
10534/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuhaastattelussa Rosa ilmoitti, että mitään ei jäänyt hampaankoloon ja haluaa olla ystävä niin Kimin kuin Oonankin kanssa ulkomaailmassa. Eli voitaisiinko tälläkin palstalla vähän rauhoittua, kukaan ei ole kuollut ja eikä maailmanloppua tullut. 

Vierailija
10535/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näistä vanhoista pareista ole kukaan enää näkynyt erityisemmin, paitsi Krete ja Niko, kun ohjaaja keskitti huomion heihin.

Nyt saatiin Oona ja Kimi näkyviin muutaman jakson aikana.

Toisaalta harmi, kun suurin osa jo pariutuneet, niin suurin hohto heistä hiipunut katsojille.

Mutta tämä viikko vielä jännitystä.

Äänestin uudempaa paria.

Vierailija
10536/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mietityttämään Kreten ja Nipsun pohdinnat siitä, että mistä he edes enää voisivat puhua talossa. Luulisi, että vastaihastuneilla löytyisi jutun juurta. Vai onko kyse kuitenkin kaveruudesta.

Vierailija
10537/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tossa Muhkussa tökkii.

Vierailija
10538/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S++ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaisi tietää, mitä kaikkea tämä Kimi on mennyt lupailemaan? Vai onko vain myötäillyt Rosan sanomisia? Itse koen, että vastuu on myös vastaanottajalla. Siis se, että kannattaako sokeasti uskoa kaiken kolmen viikon tutustumisen jälkeen? Itsellä ainakin alkaisi kellot soida, jos lupaillaan kuuta taivaalta. Jotenkin erikoista myös se, että normielämässä olisi ihan ok vaihtaa toiseen muutaman viikon deittailun jälkeen.

Ja kuten moneen kertaan sanottu, Rosa tuli itse väliin ja halusi tutustua Kimiin. Kimillä ei ollut ns. häiriötekijöitä, kun Oona tippui,joten Kimin oli helppo elää siinä kuuluisassa kuplassa Rosan kanssa, joka pahasti rikkoutui, kun tajusi Oonan palattua, että hänen sydämensä sykkii kuitenkin enemmän Oonalle.

Aika erikoinen logiikka että kun joku puhuu p*skaa, on vastuu kuulijalla. Jos noin elää niin eihän sitä voi uskoa ikinä yhtään ketään kun aina joku saattaa puhua palturia ja on sitten vaan oma moka jos on mennyt uskomaan. Mun mielestä Kimi on vaikuttanut aiemmin suht rehelliseltä, en siis ihmettele miksi Rosa ei sen sanomisia kyseenalaistanut. Ihastuneena sitä saattaa muutenkin jotkut pienet varomerkit ohittaa. Kimi nimenomaan ei lupaillut kuuta taivaalta, vaan myötäili ja antoi ymmärtää että hommat luistaa vaikka itse ei ollut mukana ollenkaan. Ei mikään reilu temppu.

Toi ohjelma nyt on ihan oma maailmansa ja niinkuin Rosa ilmeisesti on myöhemmin sanonut, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Hyväksynyt siis sen että tuo nyt vaan on homman nimi. En kuitenkaan itse normielämässä arvosta kauheasti jos joku puhuu yhtä ja tekee toista. Joo, vaihtaa saa mutta ei niin että ensin johdetaan tahallaan harhaan.

Vierailija
10539/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Kimi on kyllä ällö. Eikä mun mielipide mihinkään muutu.

Eka kerta kun sanon jotain negaa kenestäkään saarelaisesta.

Vielä nämä hänen sanalliset pyörittelyt.

Vierailija
10540/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidoin juttu on Eelillä ja Sallilla. Eivät ehkä ole parasta viihdettä, mutta uskon heihin. Ansaitsisivat voiton.