Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10501/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona oli kiinnostunut Kimistä ainoastaan jahtauksen vuoksi. Aiemmin Oona ei ollut kiinnostunut Kimistä ollenkaan, vaan halusi jahdata Muhkua. Kun Muhku antoi pakit ja Kimiä kiinnostava Rosa tuli taloon, alkoi Kimi taas kiinnostaa. Nyt kun Oona sai Kimin parikseen niin varmaan alkaa taas "fiilikset" muuttua.

Vierailija
10502/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimin ja Oonan suhde ei kestä...hauskan pitoa,sitä Kimi etsi ja sai. Rosan kanssa sitten syvempi suhde.

Niin, ensin pidät hauskaa kivan tytön kanssa ja sitten tyydyt järkiliittoon ja perustat perheen rauhallisen kanssa, niinkö se on ideaaleinta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10503/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa draamaa!

Ei mun mielestä ennen Rosaa ollut nähtävissä mitään true love storya Kimin ja Oonan välillä. Oona yritti vikitellä sviitissä hepenissään mutta Kimi piti lupauksensa äidilleen. Taisi olla kolaus Oonan itsetunnolle. Sen jälkeen alkoi Muhku-kortin katselu joka johti siihen että Kimin tunteet väljähti. Tähän väliin tuli Rosa joka miellytti Kimiä ulkoisesti enemmän. Kimihän sanoi että Rosa on ulkoisesti juuri sitä mitä hän hakee. Luonnollinen eikä halua pussata mitään huulitäytteitä jotka tuntuvat kuin kumiankkaa suutelisi. Rosa oli kuitenkin luonteeltaan rauhallinen joka sai Kimin muuttumaan hieman näkymättömäksi. Oonan tulo säväytti Kimin. Onhan tuolla villalla oltu jo monta viikkoa ilman.. you know. Kimiltä oikea valinta mutta mitään vuosisadan rakkaustarinaa tuossa ei ole. Tai jos on niin palaan palstalle myöntämään erehdykseni.

Vierailija
10504/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Ymmärrän toisaalta Kimiä. Mutta onhan tuo inhottavasti Rosalle tehty siinä mielessä, että ne puheet Kimiltä Rosalle tuon kolmen viikon aikana vaikutti semmosilta, et sitä suhdetta ei noin vain nipsasta poikki.

Rosa on mielestäni "laadukkaampi" nainen, jos näin saa sanoa. Mutta pakko näin miehenä sanoa, että jos alapäällä pitäis valita, niin saattaisin itsekin tuollaisen monen viikon seksuaalisen rajoittumisen jälkeen valita Oonan. Joku siinä kiehtoo.

Rosan taas haluaisi olevan se, joka on sunnuntaiaamuna vieressäsi yhteisessä omakotitalossanne. Oona sitten vaikka alkuyöstä.

Vierailija
10505/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Kimistä mieleen eräs nuoruuden poikaystävä. Oli kanssani, haikaili kuitenkin exäänsä, oli myös toisen exänsä perään, yritti iskeä ystävääni useaan otteeseen jne....

Vierailija
10506/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa sit veti lopussa marttyyri viitan päälleen…oli tosi epävarma ja heilui kun laiva isossa myrskyssä… Roosa sai mitä tilasi,itse tuli toisten väliin vaikka näki heidät onnellisena.Kmi sanoi Oonan lähdön jälkeen että Oonalla on koko mailma auki ja hän jää tänne muutmaski viikoksi. Onneks Oona tuli takas… Roosa itki kun ei saanut tahtoaan läpi…

Vierailija
10507/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some kaatunut niin ei äänestys toimi

Kyllä mulla ainakin toimi heti klo 22 ja silloin äänestin. Eikö tuo kaatuminen koske vain Facebookin palveluita (FB, IG, Whatsapp)? Muut applikaatiot toimii.

Vierailija
10508/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ja Muhku vaikutti alkuun  feikeiltä, mutta nykyisissä jaksoissa niiden välisen kemian näkee kyllä ihan selvästi. Molempien silmät kirkastuu kun katsovat toisiansa ja selkeästi Muhkukin meinasi tunnustaa rakkautensa sviitissä, mutta päätyi puhumaan vaan perhosista vatsassa, koska R sana on niin iso sanottavaksi. Veikkaan, että Muhku suunnittelee jotain romanttista tilannetta, jossa voi R sanan Niinalle sanoa. Kumpikaan ei voi puhua toisestaan ilman, että hymy nousisi korvasta korvaan ja sekin kertoo aidoista tunteista jo paljon.

Vierailija
10509/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna putoaa Eveliina ja Vili, ylihuomenna Saara ja Aleksi. Mikä pari sen jälkeen?

Vierailija
10510/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Oonaa taukoamatta transuksi haukkuva sama tyyppi, joka haukkui myös Jasminea sirkuseläimeksi ja hevoseksi? Tuollaisesta käytöksestä sietäisi saada bännit.

Ei ole, en ole sanonut muuta kuin oonasta sen, että näyttää mieheltä enemmän kuin naiselta. Jasmine oli viehättävä nainen ja nöytti myös siltä kuten pitääkin.

Vierailija
10511/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna putoaa Eveliina ja Vili, ylihuomenna Saara ja Aleksi. Mikä pari sen jälkeen?

Sitä on kyllä vaikea sanoa. Toivoisin et Niko ja Krete. En jaksa enää kuunnella tuon rääväsuun juttuja, joka ei näe itsessään mitään vikaa ja arvostelee jatkuvasti muita.

Vierailija
10512/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona palasi villalle ainoastaan kuittaamaan oman nöyryytyksensä. Siinä mielessä ihan yhdentekevää mitä tuolle kolmikolle käy, koska ainoastaan Rosa vaikutti heistä sille, että olisi aitoja tunteita, ja nekin yksipuolisia

Vierailija
10513/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eveliina lausui jännästi island-sanan. Ikään kuin iceland.

On muuten perin ärsyttävää, että tuntuu olevan niin vaikea lausua se oikein, siis monilla saarelaisilla sama juttu. Loov ja laav aisland.

Vierailija
10514/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oona palasi villalle ainoastaan kuittaamaan oman nöyryytyksensä. Siinä mielessä ihan yhdentekevää mitä tuolle kolmikolle käy, koska ainoastaan Rosa vaikutti heistä sille, että olisi aitoja tunteita, ja nekin yksipuolisia

Mun mielestä taas Oona otti todella hyvin sen, kun joutui aikoinaan lähtemään. Vaikka oli vaikea paikka.

Vierailija
10515/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some kaatunut niin ei äänestys toimi

Pöh.... Saadaankohan lisäaikaa äänestykseen?

Vierailija
10516/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reality fani kirjoitti:

Roosa sit veti lopussa marttyyri viitan päälleen…oli tosi epävarma ja heilui kun laiva isossa myrskyssä… Roosa sai mitä tilasi,itse tuli toisten väliin vaikka näki heidät onnellisena.Kmi sanoi Oonan lähdön jälkeen että Oonalla on koko mailma auki ja hän jää tänne muutmaski viikoksi. Onneks Oona tuli takas… Roosa itki kun ei saanut tahtoaan läpi…

Rosa lähti kuin kuningatar.

Loukattuna, mutta itsetuntonsa keränneenä.

Hän jätti ylväästi taakseen hovinarrit Oonan ja Kimin.

Vierailija
10517/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että Kimi ja Oona pääsee heittämällä jatkoon nyt kun ovat saaneet paljon ruutuaikaakin. Samoin Krete ja Nico, koska Kreten mulkku-kommentit herätti äänestäjissä hurraahuutoja ("jee, Krete on niin badass ja cool!"). Muiden äänet hajautuu, mutta vakiparit selkeästi jatkossa. Tippujat on joko Saara ja Aleksi tai Eve ja Vili. Ja seuraava tippuva pari taas se jäljelle jäävä noista.

Vierailija
10518/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Kimistä mieleen eräs nuoruuden poikaystävä. Oli kanssani, haikaili kuitenkin exäänsä, oli myös toisen exänsä perään, yritti iskeä ystävääni useaan otteeseen jne....

Oi voi. Toivottavasti joskus pääset traumoistasi. Mitään yhteistä ei heissä kuitenkaan ole Kimin kanssa. Rosa tuli ja valitsi varatun miehen. Ei vain niin, että toinen olisi jäänyt taloon, vaan joutui kotimatkalle. Niillä fiiliksillä leijaili muutaman viikon täysin sokeana sille totuudelle, että Kimi ei häntä valinnut alunperinkään. Ulkomaailmassa nämä on eri asioita, kun exiin ja nykyisiin ja tuleviin voi olla vapaasti yhteydessä. 

Vierailija
10519/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan kannattaa mennä teatteriin töihin, "mä oon aivan loppu" tunteet hävisi kuin  savuna ilmaan, kenellä niitä tunteita edes oli, luultavasti ei kellään, pelkkää esitystä kaikki.

Vierailija
10520/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Niinasta ja Muhkusta, mutta jotenkin oudoksuttaa, kun Niinan pitää suuret tunteet paljastaa kaikkien ja kameran edessä puheissa. Tuntuu että Muhku niitä julkisia tunnustuksia odottaakin. Yhtenä päivänä olen ihastunut-puhe, seuraavana jo rakastumassa ja kolmantena rakastunut. Kertoiko muhkullekaan ennen julkista tunnustusta. Aidosti vaikuttavat silti olevan ihastuneita. Ehkä koen vain jotkut asiat kahdenkeskisiksi tai olen liian suomalainen.