Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10241/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan toivo niin, puttuu kaikkien tilanteeseen. Katso uusin klippi, mollaa siinä kyllä aika lailla Kimin. Ei taida Kreten ja Kimin välit olla kovin lämpimät.

Kreten kommentteihin vaikuttaa se miten itse on tullut kohdelluksi ulkomaailmassa. Ymmärrän häntä koska eihän tuo Kimin käytös selkärankaa osoita vaan kuten täälläkin moni arvostellut niin on aika vätys mieheksi.

Vierailija
10242/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa olisi papereilla täydellinen valinta, mutta aidoimmat ja suurimmat tunteet vaikuttaa olevan Oonaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10243/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa olisi papereilla täydellinen valinta, mutta aidoimmat ja suurimmat tunteet vaikuttaa olevan Oonaa kohtaan.

Ne tunteet on juuri Rosaa kohtaan. Oonaa pelkkä fyysinen juttu.

Vierailija
10244/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vitsit Krete puhuu nyt uusimmassa klipissä asiaa! Varmaan nekin tykkää, jotka muuten ei oikein Kretestä perusta.

Vierailija
10245/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimistä näkee, ettei ole oikeasti kiinnostunut kummastakaan. Onhan tämä ohjelma vähän väkinäinen, kuinka suurella todennäköisyydellä näistä pareista edes yksi on vuoden päästä yhdessä. Ohjelmassa on vain pakko löytää joku pari, että on mahdollista voittaa rahapalkinto, joka kyllä näkyy teennäisyytenä. Näkeehän Emiliastakin että ei ole kiinnostunut Tatusta, Tatu taas vaikuttaa oikeasti ihastuneelta.

Vierailija
10246/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vitsit Krete puhuu nyt uusimmassa klipissä asiaa! Varmaan nekin tykkää, jotka muuten ei oikein Kretestä perusta.

No en tykkää. Krete on kauden alusta saakka inhonnut Kimiä (riita), joten ei tullut yllätyksenä, että on taas haukkumassa Kimiä. Krete oli ensimmäisenä juoruamassa ja tuomitsemassa Kimiä silloinkin kun oli "hipsutellut" Rosaa jo ekana yönä. Krete ei ole ehkä paras hlö syyttelemään, koska on itse koko villan itsekeskeisin ja huomionhakuisin ihminen.

Vierailija
10247/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Kimi välitä Oonasta muuta kuin seksuaalisessa mielessä. Oonaa puolestaan kiinnostaa Muhkun tasoiset miehet joille taas Oonan ulkonäkö ei ikävä kyllä riitä.

Ei toimi Kimi ja Oona eikä Kimi ja Rosa. Siksi se Kimi jahkailee.

Vierailija
10248/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulu mielestäni tuollaiset mulkuksi haukkumiset Love Islandin hyvänmielen formaattiin. Mautonta käytöstä "en halua sekaantua muiden asioihin" -Kretelta. Keskittyisi vain omaan pariinsa.

Vierailija
10249/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa ei kannata puuttua muiden asioihin.

Vierailija
10250/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Oona ei lue tätä keskustelua. Joku yksi pakkomielteinen Oonan dissaaja koko ajan äänessä, haukkumassa ja vähättelemässä äärimmäisen kaunista tyttöä aivan koko ajan. Mikä lie mennyt omassa elämässä pieleen, kun pitää noin ilkeästi pistää. Onneksi Oona osaa katsoa peiliin, ja näkee varmasti että on ihan täys kymppi.

Vierailija
10251/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulu mielestäni tuollaiset mulkuksi haukkumiset Love Islandin hyvänmielen formaattiin. Mautonta käytöstä "en halua sekaantua muiden asioihin" -Kretelta. Keskittyisi vain omaan pariinsa.

Sanopa muuta. Mut ehkä yrittää tuolla pönkittää myös omaa suosioitaan. Tänään kuullaan rakkauden tunnustuksia, kait se Niko tai Krete jo ilmoittaa olevansa rakastunut.

Vierailija
10252/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tykkää. Krete on kauden alusta saakka inhonnut Kimiä (riita), joten ei tullut yllätyksenä, että on taas haukkumassa Kimiä. Krete oli ensimmäisenä juoruamassa ja tuomitsemassa Kimiä silloinkin kun oli "hipsutellut" Rosaa jo ekana yönä. Krete ei ole ehkä paras hlö syyttelemään, koska on itse koko villan itsekeskeisin ja huomionhakuisin ihminen.

Miten mä en yhtään ylläty, että sinulla on mielestäsi oikeus haukkua Kreteä, mutta Krete ei villan asukkaana saa kertoa omaa mielipidettään tilanteesta.

Vierailija
10253/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis huusiko tuo Krete ensimmäisenä ehdituksenaan kun sviitti tuli jakoon että "meneeks Oona ja Kimi"! Huh mikä käärme, näin vain dumppas Rosan Kimin puolesta koska itse ilmeisesti tykkää enemmän Oonasta.

Toisekseen, miksi ihmeessä Kimi käski Oonan nyt todella taistella itsestään jos samaan marssi sohvalle nukkumaan. Eikö osaa itse päättää? Nyt kyllä Kimin pisteet laskee...

Enpäs huomannutkaan, että joku oli taas nähnyt tämän Krete-negaation kautta. Kuinka yllättävää:). Itse kirjoitin jo, että selvästi se lipsahti Kreteltä, mutta tuli joo sellainen fiilis, että tuskin Rosan kanssa mitään bestiksiä ovat, kun se kuitenkin lipsahti. Krete tykkää selvästi Oonasta. Pelästyi itsekin lipsahdustaan, eikä siihen kukaan tarttunut, eikä Kimi-Oona-Rosa ollut paikalla. Ei hän dumbannut Rosaa Kimin puolesta, kertoi kylläkin siitä, kumpaa itse kannattaa. Ehkä Krete ei tosiaan pidä Rosasta, ja hänellä voi olla joku syy siihen.

Musta se oli läppä. Vähän mustaa huumoria, mutta huumoria kuitenkin.

Vierailija
10254/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Oona ei lue tätä keskustelua. Joku yksi pakkomielteinen Oonan dissaaja koko ajan äänessä, haukkumassa ja vähättelemässä äärimmäisen kaunista tyttöä aivan koko ajan. Mikä lie mennyt omassa elämässä pieleen, kun pitää noin ilkeästi pistää. Onneksi Oona osaa katsoa peiliin, ja näkee varmasti että on ihan täys kymppi.

Juurikin näin! Oksettaa miten täällä naiset puhuu muista naisista tähän sävyyn 😔 kateellisten panettelua.

Vierailija
10255/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.10 alkaa love island USA,

Vihdoinkin jotain katsottavaa.

Vierailija
10256/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoisin noille mimmeillekin, että juoskaa vielä, kun voitte."

Hyvä Krete! Juuri näin.

Vierailija
10257/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Krete! Juuri näin.

Niin samaa mieltä Kreten kanssa!

Vierailija
10258/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Krete! Juuri näin.

Niin samaa mieltä Kreten kanssa!

Krete ei nyt oikein ymmärrä ettei nyt sovi juosta mihinkään kun voitosta kilpaillaan. Sen tietää Rosa sekä Oona.

Vierailija
10259/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Krete! Juuri näin.

Ihan oikeasti. Ne oikeat tunteet sitten kun finaali on ohi.

Vierailija
10260/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti äänestää Kreteä ja Nicoa. Kohta muutan mieleni kun Krete puuttuu joka asiaan.

Ei kuulu Kretelle tämän kolmikon asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi