Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Ei helvet….. valitsi oooooonan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim valitsi Oonan. Kyllä hänestä näkyi että sitä hän halusi, muttei vaan halunnut satuttaa. Ainoa oikea päätös, vaikka Kimistä tehtiinkin tv:ssä roisto.
Mistä tiedät muka jo :O ?
Jos Kimi joutuu miettimään kovasti, älä valitse kumpaakaan, .
Jos aidosti tykkää ei tarvitse miettiä .
Kim on itsekäs p###a
Pelaako kimi? Miettii peliliikkeitään vai oikeastiko on tunteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim valitsi Oonan. Kyllä hänestä näkyi että sitä hän halusi, muttei vaan halunnut satuttaa. Ainoa oikea päätös, vaikka Kimistä tehtiinkin tv:ssä roisto.
Mistä tiedät muka jo :O ?
Cmore
Kimi on ksipää!
Kaksi tyhjäpäätä sai toisensa eli kimi ja oona. Tuo suhde ei ulkomaailmaa kestä.
Kusetti Rosaa 6/0.. en arvosta.. Rosa on fiksu nainen ja ansaitsee parempaa!
Hyvä, että Krete ja Niina avoimesti sanoivat kuinka mulkkua kimin käytös oli.
No tästälähtien ei tarvitse haukkua kuin oonaa ja Kimiä , mun puolesta Krete voittaa
Ei kimi ole kusipää. Kyllä toi oli kaikille vaikee. Mutta kaikki sympatiat Rosalle nyt.
Ihana, upea ja vahva Rosa.
Hän on aikuinen nainen, jolle toivon kaikkea hyvää.
IHANA KRETE!! Siis mun entinen inhokkini on nyt mun idoli, kertakaikkiaan sanoi asiat just niin kuin ne on. Ainoa joka uskalsi, rispektit hänelle <3 Kimi on mul..ku.
JA ihana Rosa, aivan upea ja kaunis ihminen, ulkoa ja sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi nimenomaan teki valinnan olemalla selkärangaton vätys joka ei kyennyt eikä kykene valitsemaan kahden naisen väliltä. Miehen tehtävä on tehdä päätös ja seistä sen takana. Se ei Kimiltä selkeästi onnistu.
Koko tämän viikon soppa on täysin Kimin omaa aikaansaannosta. Minkä taakseen jättää jne.
Miten se oli Kimin aikaansaannosta, että villaan astelee muikkeli, joka tiputtaa hänen parinsa Oonan. Ei se ollut Kimin päätös.
Kimi ei koskaan tehnyt selväksi ettei tuollaista manööveriä tule hyväksymään. On kuin kaikki aina vain tapahtuisi hänelle, eikä hän olisi mikään aktiivinen toimija omassa rakkauselämässään.
Jos Kimi olisi vain suoraan todennut ettei tule hyväksymään Rosan temppua, ei mitään olisi tapahtunut. Ja sama toisin päin Oonan kanssa.
Kimillä ei ole munaa tehdä valintaa kuin mies. Vaikka naiset kuinka valitsisivat, Kimi pystyy vaikuttamaan päätökseen suoralla puheella. Turha väittää etteikö se olisi totta.
Vierailija kirjoitti:
Kimi on ksipää!
Kaksi tyhjäpäätä sai toisensa eli kimi ja oona. Tuo suhde ei ulkomaailmaa kestä.
Kusetti Rosaa 6/0.. en arvosta.. Rosa on fiksu nainen ja ansaitsee parempaa!
Hyvä, että Krete ja Niina avoimesti sanoivat kuinka mulkkua kimin käytös oli.
Näinpä ,
nyt tietysti oonan masinoimat joukot äänestävät heidät turvaan , kun oikea ratkaisu olisi laittaa koti Suomeen pikaisesti yhdessä viettämään sitä laatuaikaa.
Kimistä huomas koko ajan että ei Rosa häntä kiinnosta, miten tää Oonan valitseminen nyt tuli muka niin yllätyksenä joillekin, Oona tuli vaan hakemaan sen takaisin jonka Rosa vei. Karma is a bitch Rosa
Kimi taisi tajuta että Rosasta vaikeampi päästä eroon kuin Oonasta.
Tuskin jatkaa talon ulkopuolella edes Oonan kanssa.
Rosan rakkaus taisi pelästyttää Kimiä.
Vierailija kirjoitti:
No tästälähtien ei tarvitse haukkua kuin oonaa ja Kimiä , mun puolesta Krete voittaa
Mä nyt suuresti ihmettelen että mitä väärää Oona on tehny ansaitakseen sun haukut ja vihat? Ei ole tehnyt mitään väärää. Se oli Kimi joka pelasi kaksilla korteilla.
Kimi teki oikean päätöksen. Rosan pisteet lähti siinä kohtaa kun rupes uhkailemaan Kimiä pois lähtemisellä ja mitä kaikkea, niinhän Kimi itsekin sanoi että ei ole sen tyyppiä tuollainen uhkaileminen.
Ketä äänestät?
Minä Krete ja Nico.
Mahtava ja upea AIKUINEN Rosa ❤️ Jotain paljon parempaa on sulle tulossa.
Kreten katse valinnan jälkeen Kimiä kohtaan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis huusiko tuo Krete ensimmäisenä ehdituksenaan kun sviitti tuli jakoon että "meneeks Oona ja Kimi"! Huh mikä käärme, näin vain dumppas Rosan Kimin puolesta koska itse ilmeisesti tykkää enemmän Oonasta.
Toisekseen, miksi ihmeessä Kimi käski Oonan nyt todella taistella itsestään jos samaan marssi sohvalle nukkumaan. Eikö osaa itse päättää? Nyt kyllä Kimin pisteet laskee...
Enpäs huomannutkaan, että joku oli taas nähnyt tämän Krete-negaation kautta. Kuinka yllättävää:). Itse kirjoitin jo, että selvästi se lipsahti Kreteltä, mutta tuli joo sellainen fiilis, että tuskin Rosan kanssa mitään bestiksiä ovat, kun se kuitenkin lipsahti. Krete tykkää selvästi Oonasta. Pelästyi itsekin lipsahdustaan, eikä siihen kukaan tarttunut, eikä Kimi-Oona-Rosa ollut paikalla. Ei hän dumbannut Rosaa Kimin puolesta, kertoi kylläkin siitä, kumpaa itse kannattaa. Ehkä Krete ei tosiaan pidä Rosasta, ja hänellä voi olla joku syy siihen.
Ehkä sun kannattaa jättää analysointi tähän kommenttiin 😂
Meni niin rytinällä metsään...
Kimi on v\tun kusipää.