Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10221/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Kimi voi voittaa tässä mitenkään. Mitä tahansa hän valitseekin, niin meni väärin karsojien ja palstamammojen mielestä. Kimi ei ole tätä tilannetta itselleen valinnut, mutta joutuu silti kaikkien vihan kohteeksi. Jos mä olosin Kimi, niin ottaisin tosiaan Eveliinan tai Saaran ihan kaveripohjalta ja tällä tavoin ikään kuin luovuttaisin koko pelin. En suostuisi kahden naisen taistelunkohteeksi.

Ihan älytön ajatus. Kimillä on Rosa ja siinä pysyy. Eveliinan ja Saaran kanssa pääsisi pois talosta ja sitä tuskin haluaa.

Äänessä ovat noi meuhkaajat ja meitä katsojia on muitakin.

Vierailija
10222/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että tuotanto haluaa tahalleen johtaa katsojia harhaan tolla videolla. Vai onko noi First Lookit ennen paljastaneet jotain todella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10223/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulen, että tuotanto haluaa tahalleen johtaa katsojia harhaan tolla videolla. Vai onko noi First Lookit ennen paljastaneet jotain todella?

Ei ole mitään paljastettu mutta päätellä kyllä pystyy.

Vierailija
10224/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Kimi voi voittaa tässä mitenkään. Mitä tahansa hän valitseekin, niin meni väärin karsojien ja palstamammojen mielestä. Kimi ei ole tätä tilannetta itselleen valinnut, mutta joutuu silti kaikkien vihan kohteeksi. Jos mä olosin Kimi, niin ottaisin tosiaan Eveliinan tai Saaran ihan kaveripohjalta ja tällä tavoin ikään kuin luovuttaisin koko pelin. En suostuisi kahden naisen taistelunkohteeksi.

Kimi nimenomaan teki valinnan olemalla selkärangaton vätys joka ei kyennyt eikä kykene valitsemaan kahden naisen väliltä. Miehen tehtävä on tehdä päätös ja seistä sen takana. Se ei Kimiltä selkeästi onnistu.

Koko tämän viikon soppa on täysin Kimin omaa aikaansaannosta. Minkä taakseen jättää jne.

Vierailija
10225/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi nimenomaan teki valinnan olemalla selkärangaton vätys joka ei kyennyt eikä kykene valitsemaan kahden naisen väliltä. Miehen tehtävä on tehdä päätös ja seistä sen takana. Se ei Kimiltä selkeästi onnistu.

Koko tämän viikon soppa on täysin Kimin omaa aikaansaannosta. Minkä taakseen jättää jne.

Kuinkahan paljon on tuotanto tuohon puuttunut.

Vierailija
10226/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmaan kamalalta Rosasta katsoa tätä myöhemmin, kun Kimi sanoo suoraan käytännössä, et toinen nainen kiinnostaa naisena enemmän. Jos siis valitsee Rosan, koska Rosa on niin kiva ja kiltti ihminen. Ei kukaan sillä perusteella halua tulla valituksi!

Vierailija
10227/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Rosa kävelee tänään omasta päätöksestään talosta ulos jos Kimi valitsee Oonan.

Vierailija
10228/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jaksoa jäi väliin. Mutta aiempien perusteella koen, että Kimi ei varsinaista vakiintumista parisuhde-elämäänsä ehkä hae. Tämähän on ihan laillista. Hänelle sopii vapaampi tyyli. Kiinteistönvälittäjän elämää itse kokeneena, tiedän myös että vapaa-aikaa ei sanan varsinaisessa merkityksessä ole. Etenkin viikonloput, kuten arkikin, menossa oltava.

Vierailija
10229/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi puhui aika törkeästi Oonan nakkifestareista Love Islandin jälkeen.

Samaa mieltä nakkifestarikommentista. Multa meni ensin ohi mitä se tarkoitti ja nyt kun selitettiin niin olipa törkeästi sanottu! Varsinkin jostakusta josta väittää välittävänsä. Eikö se nyt käytännössä arvellut Oonaa ihan lumpuksi joka käy polkemassa ketä tahansa joka osoittaa kiinnostusta?

Eikös se vaan tarkottanut, että olettaa Oonalle olevan miehiä tyrkyllä ja että Oona nauttii sinkkuelämästään eikä Kimiä ikävöi?

Urpoa toimintaa Kimiltä on nähty, mutten haistanut mitään misogyniaa hänen suunnaltaan. Ei kaikille miehille ole hirveys että nainen deittailee aktiivisesti eikä edes aktiivinen seksielämä.

Vierailija
10230/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipä illalla miten tahansa,niin voi olla varsinkin Rosalle ja jopa Kimillekin järkytys miten heistä on kirjoitettu niin täällä kuin muillakin palstoilla,kun palaavat Suomeen. Oona on jo juttuja nähnyt,joten hän ei varmaan enää hätkähdä.

Vähän esimakua tuli jo katsojien kyssäreistä,mutta lokaa on lentäny pahemmastakin.

Vierailija
10231/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin kannattais valita esim saara tai eveliina, ja jatkaa rauhassa tutustumista ulkomaailmassa Oonaan ja/tai Rosaan, mikäli siltä vielä tuntuu. Säästyttäisi mielipahalta ja sodalta… Kimin itsenkään ei tarvitsisi silloin valita kuuman ja kivan välistä

Vierailija
10232/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi puhui aika törkeästi Oonan nakkifestareista Love Islandin jälkeen.

Samaa mieltä nakkifestarikommentista. Multa meni ensin ohi mitä se tarkoitti ja nyt kun selitettiin niin olipa törkeästi sanottu! Varsinkin jostakusta josta väittää välittävänsä. Eikö se nyt käytännössä arvellut Oonaa ihan lumpuksi joka käy polkemassa ketä tahansa joka osoittaa kiinnostusta?

Eikös se vaan tarkottanut, että olettaa Oonalle olevan miehiä tyrkyllä ja että Oona nauttii sinkkuelämästään eikä Kimiä ikävöi?

Urpoa toimintaa Kimiltä on nähty, mutten haistanut mitään misogyniaa hänen suunnaltaan. Ei kaikille miehille ole hirveys että nainen deittailee aktiivisesti eikä edes aktiivinen seksielämä.

Sä tunget lempisanasi aina joka viestiisi. Ihan sama sopiiko se vai ei.

Vierailija
10233/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi valitsee Rosan, mutta kenet Oona valitsee?

Olisi nyt pelinainen loppuun asti ja ottaisi todellisen ihastuksensa kohteen Muhkun 😂

Vierailija
10234/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan se parinvalinta tän päivän jaksoon, vai vasta huomisen alkuun?

Vierailija
10235/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin uudempana saarelaisena hajoittaisin jonkun vanhan parin. Ihan vaan siksi, että saisin koko sängyn itselleni. 😂

Vierailija
10236/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se oli Kimin aikaansaannosta, että villaan astelee muikkeli, joka tiputtaa hänen parinsa Oonan. Ei se ollut Kimin päätös.

Vierailija
10237/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu voisi vaihtaa Emilian (joka oikeasti kaipaa kolmikymppistä rahakasta miestä) ensi-ihastukseensa Salliin.

Vierailija
10238/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete best! Toivon niin että hän ja Nico voittavat tämän!

Vierailija
10239/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan toivo niin, puttuu kaikkien tilanteeseen. Katso uusin klippi, mollaa siinä kyllä aika lailla Kimin. Ei taida Kreten ja Kimin välit olla kovin lämpimät.

Vierailija
10240/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu varmaan kamalalta Rosasta katsoa tätä myöhemmin, kun Kimi sanoo suoraan käytännössä, et toinen nainen kiinnostaa naisena enemmän. Jos siis valitsee Rosan, koska Rosa on niin kiva ja kiltti ihminen. Ei kukaan sillä perusteella halua tulla valituksi!

On varmasti kauheaa myös kuulla mitä Kimi sanoi Oonalle terassilla. Toivottavasti Kimi valitsee johdonmukaisesti ja ottaa Oonan. Rosa (eikä kukaan muukaan) ansaitse tuollaista kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän