Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
9161/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi, JALAT POIS PÖYDÄLTÄ!! Voi hyvänen aika!!!! Kiva syödä eväitä, kun on pyyhitty silsat ja varvasnöyhdät ruokapöydän reunaan. Junttipisteet 100/100.

Vierailija
9162/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on koko ajan turpa rutussa jo nyt...

Ei ihme, että Viliä lakkas kiinnostamasta.

Saara myös näytti ettei Vili kiinnosta. Siihen se Vilin into lakkasi.

Saara varmaan seuraava joka lähtee kotiin. Ei sen pari edes kannata olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9163/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Muhku nyt on muka niin in love Niinaan kun kaikki näkevät ettei heillä ole mitään tulevaisuutta ulkomaailmassa. Muhku haluaa keskustella ja Niina ei.

Nääh Muhku mitään halua keskustella, se haluaa vaippapöksyistä Niinaa ;)

Muhku kurkkasi jo vaipan sisäänkin, onko pysynyt kuivana 😄

Haha, tälle voi keksiä aika montaki merkitystä

Vierailija
9164/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituisia nämä ihmiset ovat? Esim. Eeli näyttää omassa instassaan todella lyhyeltä, mutta jos Eeli on lyhyt, onko Roni joku 150cm? Onko Muhku kaksi metriä kun on paljon pidempi kuin muut?

Vierailija
9165/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituisia nämä ihmiset ovat? Esim. Eeli näyttää omassa instassaan todella lyhyeltä, mutta jos Eeli on lyhyt, onko Roni joku 150cm? Onko Muhku kaksi metriä kun on paljon pidempi kuin muut?

No ei kukaan tiedä.

Vierailija
9166/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Eveliina puhui todella ikävästi Ronista. Sen pituudesta, varsinkin se kun teki sen ihme ilmeen jonka saattoi helposti tulkita yök ilmeensä miestä kohtaan. On muutenkin tosi ylimielisen oloinen. Tulee mieleen käytöksestä edellisen kauden Liisa, joka selvästi tunsi syvää negatiivisuutta eikä pystynyt peittämään sitä ilmeistään ja puheistaan itse valitsemaan pariaan Aleksia kohtaan. Juoksi sitä karkuun siellä ja oli kuitenkin ite valinnut pariksi. Se Aleksi valitteli että pitäis olla kiikarit että näkis oman parinsa kun se menee häntä karkuun. Sen Liisan käytös oli mielestäni ala - arvoista, hän ei itsekään mikään unelma ollut kyllä ulkonäöltään. Haukkuiki ääneen muille tytöille tätä Aleksia.

Vierailija
9167/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Eveliina puhui todella ikävästi Ronista. Sen pituudesta, varsinkin se kun teki sen ihme ilmeen jonka saattoi helposti tulkita yök ilmeensä miestä kohtaan. On muutenkin tosi ylimielisen oloinen. Tulee mieleen käytöksestä edellisen kauden Liisa, joka selvästi tunsi syvää negatiivisuutta eikä pystynyt peittämään sitä ilmeistään ja puheistaan itse valitsemaan pariaan Aleksia kohtaan. Juoksi sitä karkuun siellä ja oli kuitenkin ite valinnut pariksi. Se Aleksi valitteli että pitäis olla kiikarit että näkis oman parinsa kun se menee häntä karkuun. Sen Liisan käytös oli mielestäni ala - arvoista, hän ei itsekään mikään unelma ollut kyllä ulkonäöltään. Haukkuiki ääneen muille tytöille tätä Aleksia.

Nämä kaikki uudet on ihan turhia.

Piti käydä katsomassa Liisa ja Aleksi kun en muistanut heitä.

Vierailija
9168/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Emilia ja Krete ovat jossain määrin rehellisiä. Krete sanoi, että ei ole edes miettinyt miten homma toimisi ulkomaailmassa. En kyllä usko, että kukaan muukaan pari voi olla yhtään varmempi siitä miten homma ulkomaailmassa toimii. Niinakin vain esittää olevansa rakastunut.

Vierailija
9169/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka katsoisin minkäväristen lasien läpi, niin tuo Rosa on kyllä kuin pahin teinityttö. Kihertää uusimmassa first lookissa, kun Kimi" suunnittelee" vievänsä Rosan näytille vanhemmilleen. Ja toinen puhuu ihan lämpimikseen...

Vierailija
9170/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli sanoo First lookissa ..sill vähän kummallinen fiilis.

Vierailija
9171/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä pitempään ihmetellyt tätä Rosa ja Kimi- vihaa. Siinähän ovat ja elävät sitä omaa juttuaan miten elävät. En ole nähnyt kummankaan tekevän väärin ketään kohtaan ja olevan täysi k*sipää. Siinä vaiheessa ymmärtäisin tämän vihan kyllä ihan täysin. Normaaleja mukavia ihmisiä, jotka ovat tai eivät ole ihastuneita toisiinsa. Ainakin näyttää siltä, että ovat, mutta todellisuutta ei voi tietää kenenkään parin kohdalla. Saman tien kun Oona tippui niin alkoi tämmöinen ihmeellinen viha. Ei se Oona nyt niin ihana ja ihmeellinen ole verrattuna muihin ihmisiin. Voisko olla mahdollista, että Kimi vain huomasi, että eipä se Oona niin kiva ollutkaan? Ihmisellä on oikeus siihen.

Vierailija
9172/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka katsoisin minkäväristen lasien läpi, niin tuo Rosa on kyllä kuin pahin teinityttö. Kihertää uusimmassa first lookissa, kun Kimi" suunnittelee" vievänsä Rosan näytille vanhemmilleen. Ja toinen puhuu ihan lämpimikseen...

Kimistä näkee ettei ole tosissaan. Toinen asuu Oulussa ja toinen Helsingissä. Voi olla että Rosakin puhuu vaan lämpimikseen.

Vierailija
9173/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa.

Sinä et voi tietää asioista yhtään mitään, mutta kirjoitat joka päivä samat kommentit.

Ihmeellistä, henkilökohtaiselta kuulostavaa katkeruutta.

Vierailija
9174/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä pitempään ihmetellyt tätä Rosa ja Kimi- vihaa. Siinähän ovat ja elävät sitä omaa juttuaan miten elävät. En ole nähnyt kummankaan tekevän väärin ketään kohtaan ja olevan täysi k*sipää. Siinä vaiheessa ymmärtäisin tämän vihan kyllä ihan täysin. Normaaleja mukavia ihmisiä, jotka ovat tai eivät ole ihastuneita toisiinsa. Ainakin näyttää siltä, että ovat, mutta todellisuutta ei voi tietää kenenkään parin kohdalla. Saman tien kun Oona tippui niin alkoi tämmöinen ihmeellinen viha. Ei se Oona nyt niin ihana ja ihmeellinen ole verrattuna muihin ihmisiin. Voisko olla mahdollista, että Kimi vain huomasi, että eipä se Oona niin kiva ollutkaan? Ihmisellä on oikeus siihen.

Ei ole vihaa. Parina niin teennäisiä.

Vierailija
9175/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa.

Sinä et voi tietää asioista yhtään mitään, mutta kirjoitat joka päivä samat kommentit.

Anteeksi, jos pahoitin mielesi. Kirjoitin täysin omista havainnoistani. En ole katkera,kateellinen tai mitään muutakaan. Ja mistä olisin? Siitäkö, etten usko tämän parin voittoon. Mutta, jos voittavat, niin onnea heille. Meitä Kimi-Rosa kommentoijia on  useampia, minä olen kommentoinut myös muitakin pareja.  En siis keskity vain yhteen pariin. Hyvä, jos sinä osaat lukea villalaisten ajatuksia, minä en osaa. 

Vierailija
9176/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Vili ei ole vielä tullut kaapista. Viikinkipelin tanssi kertoi paljon.

Ja se miten kallisteli päätään söpösti kenoon jutellessaan Saaran kanssa. Tosi paljon samoja eleitä kuin T. Boeliuksella.

Joo, jos kallistaa päätään toista kuunnellessa, on 110% varmuudella homo!

Mietipä nyt vielä näitä ja lopeta lokeroihin laittaminen jookos.

Vierailija
9177/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa.

Anteeksi, jos pahoitin mielesi. Kirjoitin täysin omista havainnoistani. En ole katkera,kateellinen tai mitään muutakaan. Ja mistä olisin? Siitäkö, etten usko tämän parin voittoon. Mutta, jos voittavat, niin onnea heille. Meitä Kimi-Rosa kommentoijia on  useampia, minä olen kommentoinut myös muitakin pareja.  En siis keskity vain yhteen pariin. Hyvä, jos sinä osaat lukea villalaisten ajatuksia, minä en osaa. 

Ööö?

Sinähän se luet asukkaiden ajatuksia, kun tiedät, että Kimi puhuu vain lämpimikseen :D

-eri

Vierailija
9178/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se vain on, että Kimi saa pariltaan huomiota, koska Oona tykkäsi enemmän Muhkusta.

Ihan kuin kaikki tällä palstalla olisivat unohtaneet kuuluisan neliödraaman: Muhku lämmitteli Niinaa ja Oonaa samaan aikaan. Kimi joutui seuraamaan sivusta.

Kaiken huipuksi Muhku syyllisti Niinaa ja antoi selvästi ymmärtää, että Oona on syvällisempi, mutta ei tarpeeksi hyvännäköinen.

Nyt näyttää siltä, että Muhku taktikoi voittoon. Niina-parka on ihan oikeasti rakastunut.

Vierailija
9179/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa.

Ööö?

Sinähän se luet asukkaiden ajatuksia, kun tiedät, että Kimi puhuu vain lämpimikseen :D

-eri

Minä katson elekieltä, katsekontaktit tai niiden puute kertoo minulle enemmän..  

Vierailija
9180/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa jauhaa.

Ööö?

-eri

En minäkään usko Kimin puheisiin.

T.Eri

Ketju on lukittu.