Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Miksi sviittiyöltä odotetaan aina seksiä? Miksi sinne ei voisi vain mennä viettämään kahdenkeskeistä aikaa ottamatta paineita siitä, että pitäisi jotain nyt tehdäkin. Inhottavaa katsoa, kun miehet keskustelivat keittiössä siitä, mitä yöllä tulee tapahtumaan ja varsinkin ne Kimin kommentit. Nicosta näkee kuinka yrittää nauraa mukana, mutta silti hänellä on jotenkin epämukava olla.
Varsinkin, kun Krete on aikaisemmin sanonut odottavansa kumppaniltaan hyvää seksiä, tai vaihtoon lähtee... Kiva siinä sitten olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos Krete ja Nico antavat himoilleen vallan ja koeajavat toisensa sviitissä, saapa nähdä loppuuko suhde siihen (vai jatkuuko siitä eteenpäin esityksenä, jotta saadaan rahapotti)? Kretehän sanoi aiemmin muille, että lopettaa miehen tapailun heti, jos makkarissa homma ei toimi. Hänellä ei ole aikaa opettaa ketään, eli se on kerrasta byee.
Henkilökohtaisesti en usko että Krete tulee olemaan tyytyväinen koeajoon, mikäli semmonen nyt tapahtuu. Vaikea kuvitella että niin nuori kuin Nico on, voisi olla sängyssä niin itsevarma ja kokenut että täyttäisi Kreten kriteerit. Krete ei vaikuta ihmiseltä jolla ne kriteerit täyttyisi kauhean helposti. Mutta ei se suhde siihen lopu, loppuu vasta kun peli on pelattu loppuun.
Ja ennen kuin joku pahoittaa mielensä, niin tämä on vain omaa spekulaatiotani, enpä minä noiden sänkytaidoista varmaksi tiedä.
Kimin jutut sviitistä oli mauttomia. Mulle olisi totaalinen turn off.
Kyllä varmaan Rosa tajuaa,mutta hirveä esitys päällä ainakin huvimajassa,kun on siellä yksinään. Mutta miksi Kimi ei oo koskaan ruotimassa omaa parisuhdettaan huvimajassa,viimeksi taisi puhua Muhkun tilanteesta. Ja jos ois ees jotain,niin eikö sillon nukuttas vähän lähekkäimmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin Rosa F instagramin!
No mikä se on?
rosamarlenee
Öö miksi tää sai alapeukkuja kun itse halusitte tietää mikä Rosan insta on.
Kunnon pissis insta…
Ihan tavallinen nuoren naisen insta. Kuvia kotoa, koirasta, ystävistä, melontaretkestä, ulkomailta, kaverin häistä...
Sä nyt vaan olet päättänyt inhota Rosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Krete ja Nico antavat himoilleen vallan ja koeajavat toisensa sviitissä, saapa nähdä loppuuko suhde siihen (vai jatkuuko siitä eteenpäin esityksenä, jotta saadaan rahapotti)? Kretehän sanoi aiemmin muille, että lopettaa miehen tapailun heti, jos makkarissa homma ei toimi. Hänellä ei ole aikaa opettaa ketään, eli se on kerrasta byee.
Henkilökohtaisesti en usko että Krete tulee olemaan tyytyväinen koeajoon, mikäli semmonen nyt tapahtuu. Vaikea kuvitella että niin nuori kuin Nico on, voisi olla sängyssä niin itsevarma ja kokenut että täyttäisi Kreten kriteerit. Krete ei vaikuta ihmiseltä jolla ne kriteerit täyttyisi kauhean helposti. Mutta ei se suhde siihen lopu, loppuu vasta kun peli on pelattu loppuun.
Ja ennen kuin joku pahoittaa mielensä, niin tämä on vain omaa spekulaatiotani, enpä minä noiden sänkytaidoista varmaksi tiedä.
Olen ikärasisti vanha mummeli nytten, mutta mitä tuon ikäiset vielä edes tietävät hyvästä seksistä?Seksi on vähän sellainen asia, että yleensä (poikkeuksia toki on) vanhempana siitä alkaa oikeasti nauttimaan kun iän tuomaa itsevarmuutta ja kokemusta on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan taitaa ollakin selitys sille miten käyttäytyy Rosan seurassa. On niin äijää siellä jätkäsakissa, että tuntee näyttelevänsä, jos luopuu karskiudestaan hetkeksikään.
Varsinainen Al Bundy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin Rosa F instagramin!
No mikä se on?
rosamarlenee
Öö miksi tää sai alapeukkuja kun itse halusitte tietää mikä Rosan insta on.
Kunnon pissis insta…
Ihan tavallinen nuoren naisen insta. Kuvia kotoa, koirasta, ystävistä, melontaretkestä, ulkomailta, kaverin häistä...
Sä nyt vaan olet päättänyt inhota Rosaa.
Ei ole mitään häntä vastaan mutta toi sama posetus ja ilme,tausta vaan eri.
Mielummin vanhoja taloon kuin noi uudet ei ole oikein säväyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän puhunut jääkiekosta :) Sanoisin, aika tyypillisiä miesten kesken tuollaisessa tilanteessa. Panoistahan naisetkin elehtivät. Muuten, ei kai sviittipanoja ole koskaan näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Muhku nyt on muka niin in love Niinaan kun kaikki näkevät ettei heillä ole mitään tulevaisuutta ulkomaailmassa. Muhku haluaa keskustella ja Niina ei.
Nääh Muhku mitään halua keskustella, se haluaa vaippapöksyistä Niinaa ;)
Muhku kurkkasi jo vaipan sisäänkin, onko pysynyt kuivana 😄
Keksin ketä Saara mun mielestä muistuttaa: Ultra Bran Terhi Kokkosta. Mutta vähän myös Kirsten Dunstia ja Amy Poehleria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimin viikinkivanhus oli hauskin.
Ehkä niin, mutta harmitti Rosan puolesta, ettei voinut tuossakaan tehtävässä antaa yhtään myöden.
Jotenkin hän ikäänkuin nolaa naista koko ajan.
Kaikesta näkee, ettei oikeasti pidä tytöstä.
Muut sentään "yrittivät" olla naistensa sankareita.
Mä en kyllä huomannut mitään nolaamista. Pelastihan Kimikin Rosan, vaikka hänen viikinkihahmollaan oli selkä kipeä ja muita vanhuuden vaivoja. Tehtävässä haettiin nimenomaan viihdyttävintä viikinkiä, eli Kimi halusi tehdä omasta viikingistään muista erottuvan ja koomisen. Oli sentään panostanut. En ymmärrä yhtään ajatusta nolaamisesta. Hänhän pikemminkin leikitteli omalla iällään, kun on villan vanhin mies. Ja Rosa tietää hyvin itsekin, että on villan vanhin nainen, osaa ottaa oman ja parinsa iän ja vanhusläpät huumorilla. Tuskin tunsi oloaan millään lailla nolatuksi.
Jäi vähän surku Tatua kohtaan eilen kun keskustelivat Empun kanssa tunteista ja Emilia mietti että mistä sen tietää että se on rakkautta ja tuijotti mietteliäästi kaukaisuuteen... Voi tyttö pieni, jos sitä tarvitsee noin ankarasti miettiä, niin ei se ole! Emilia vaikuttaa jo aavistelevan, että ei tämä juttu tule ulkomaailmassa toimimaan ja että Tatu on hommassa paljon vakavammin aikein kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimin viikinkivanhus oli hauskin.
Ehkä niin, mutta harmitti Rosan puolesta, ettei voinut tuossakaan tehtävässä antaa yhtään myöden.
Jotenkin hän ikäänkuin nolaa naista koko ajan.
Kaikesta näkee, ettei oikeasti pidä tytöstä.
Muut sentään "yrittivät" olla naistensa sankareita.Mä en kyllä huomannut mitään nolaamista. Pelastihan Kimikin Rosan, vaikka hänen viikinkihahmollaan oli selkä kipeä ja muita vanhuuden vaivoja. Tehtävässä haettiin nimenomaan viihdyttävintä viikinkiä, eli Kimi halusi tehdä omasta viikingistään muista erottuvan ja koomisen. Oli sentään panostanut. En ymmärrä yhtään ajatusta nolaamisesta. Hänhän pikemminkin leikitteli omalla iällään, kun on villan vanhin mies. Ja Rosa tietää hyvin itsekin, että on villan vanhin nainen, osaa ottaa oman ja parinsa iän ja vanhusläpät huumorilla. Tuskin tunsi oloaan millään lailla nolatuksi.
Rosalla on aika leveä tarakka. Jos Kimi pelkäsi, että ei jaksa kantaa ja siksi otti suosiolla haltuun vanhusroolin?!? Olihan tuo toki hauskaakin ja omaperäistä. Ei matkinut kaikkia muita.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vanhoja taloon kuin noi uudet ei ole oikein säväyttäneet.
No Saara on vähintään samalla viivalla kuin muut naiset, mutta mistä on kaivettu tuo minimies? Siis oikein mukavalta ja hyvältä tyypiltä vaikuttaa, mutta tietäen, että naiset ovat aika pitkiä tuolla ja kaikki - aina - haaveilevat pitkästä miehestä, niin on suoranaista vittuilua tuotannolta ottaa taloon 160-senttinen (?!?) mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Muhku nyt on muka niin in love Niinaan kun kaikki näkevät ettei heillä ole mitään tulevaisuutta ulkomaailmassa. Muhku haluaa keskustella ja Niina ei.
Nääh Muhku mitään halua keskustella, se haluaa vaippapöksyistä Niinaa ;)
Muhku kurkkasi jo vaipan sisäänkin, onko pysynyt kuivana 😄
Samaa piti kommentoida! Hyvä, että joku muukin huomasi. Oikeasti nyt meni jo tosi pervoilun puolelle... :O
"Isi kurkkaa onko tullut pissi tai kakka" - voi yöööööök.
Roni oli kyllä viikinkikisassa uskottavampi kuin monet isommat karjut. Parta vielä tehosti vaikutelmaa.
Saara on koko ajan turpa rutussa jo nyt...
Ei ihme, että Viliä lakkas kiinnostamasta.
Leikin ajatusleikkiä, että kuinka nuo saaren muut miehet reagoisivat, jos Rosa vaikka tuosta vaan sokerisena kiehnäisi ja kehuisi. Olisivatko yhtä tylyjä?
Kun tuntuu oikein tarkoitukselliselta.
Kreten tylyys tuomitaan, mut Kimin aito tylyys sitä ei ole,
Rosa on varmaan itse siihen syypää.