Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Kiinnittikö muut huomiota et Muhku ei vastannut Niinan rakkauden tunnustukseen? Ei taida olla tunteet molemminpuoliset...
Jäljellä ovat voittajaehdokkaista
sporttiset Eeli ja Salli, coolit Krete ja Nico, kauniit Niina ja Muhku sekä teinit Emppu ja Tatu.
Jos Krete ja Nico antavat himoilleen vallan ja koeajavat toisensa sviitissä, saapa nähdä loppuuko suhde siihen (vai jatkuuko siitä eteenpäin esityksenä, jotta saadaan rahapotti)? Kretehän sanoi aiemmin muille, että lopettaa miehen tapailun heti, jos makkarissa homma ei toimi. Hänellä ei ole aikaa opettaa ketään, eli se on kerrasta byee.
Aiemmin ohjelman on voittanut se pari, johon uskotaan av-palstalla vähiten ja jota haukutaan eniten. Tällä kaudella siis Kimi ja Rosa.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ohjelman on voittanut se pari, johon uskotaan av-palstalla vähiten ja jota haukutaan eniten. Tällä kaudella siis Kimi ja Rosa.
Itse uskon että tippuvat noiden uusien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Krete ja Nico antavat himoilleen vallan ja koeajavat toisensa sviitissä, saapa nähdä loppuuko suhde siihen (vai jatkuuko siitä eteenpäin esityksenä, jotta saadaan rahapotti)? Kretehän sanoi aiemmin muille, että lopettaa miehen tapailun heti, jos makkarissa homma ei toimi. Hänellä ei ole aikaa opettaa ketään, eli se on kerrasta byee.
Ei ne mitään tee. Krete heittää läppää. Korkeintaan halaavat.
Vierailija kirjoitti:
Saara etenkin ja Eve myös tässä jaksossa nättejä ja samalla näteimmät tytöt.
Saara on ihan tavis ja huomaamaton sekä ulkonäöltään että käytökseltään.
Hänen ja Ronin lennättäminen paikalle oli rahantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun oletuksesi on, että Nico on huono sängyssä? Ei sellaista voi mistään tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Sallin, Emilian ja Kreten pantomiimihetki tarkoitti? Tähystelyä, peukku ylös, yms? Kuka selvitti koodin?
= "Aiotteko panna kameroista huolimatta? Peukku ylös kyllä, peukku alas ei."
Kun Muhku nauroi leveästi huvimajassa niin näytti ihan joltain koiralta, ehkä rottweilerilta :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää Saara on ennestään tuttu? Pakko olla jostain.
Samaa mietin...olisiko ollut jossain missi/malli-kisassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin Rosa F instagramin!
No mikä se on?
rosamarlenee
Öö miksi tää sai alapeukkuja kun itse halusitte tietää mikä Rosan insta on.
Vierailija kirjoitti:
Kretehän ei muistaakseni ollut varsinaisesti seurustellut kenenkään kanssa koskaan? Koeajot menneet järjestään pieleen.
Saarahan on juuri tullut ja saattaahan yöunet jääneet vähiin uutena tuolla talossa.
Vili alkaa rentoutumaan mukavasti, mutta vaatiihan tuo tovin aikaa tutustua tuohon vakiporukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kimin viikinkivanhus oli hauskin.
Ehkä niin, mutta harmitti Rosan puolesta, ettei voinut tuossakaan tehtävässä antaa yhtään myöden.
Jotenkin hän ikäänkuin nolaa naista koko ajan.
Kaikesta näkee, ettei oikeasti pidä tytöstä.
Muut sentään "yrittivät" olla naistensa sankareita.
Eve on niin nätti ja muutenkin vaikuttaa kivalta tyypiltä. Harmi ettei hänelle ole tuolla ketään.
Hassu kuinka Rosa puhuu vuosipäivistä ym. Kimiä ei näytä kiinnostavan. Eivät taida olla samalla sivuilla tilanteestaan. Miten voi olla mahdollista ettei Rosa tajua ettei Kimiä kiinnosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin Rosa F instagramin!
No mikä se on?
rosamarlenee
Öö miksi tää sai alapeukkuja kun itse halusitte tietää mikä Rosan insta on.
Kunnon pissis insta…
Saaran ja Even instaa oon vailla..tietääkö joku ne ?
Saara etenkin ja Eve myös tässä jaksossa nättejä ja samalla näteimmät tytöt.