Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
9181/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli sanoo First lookissa ..sill vähän kummallinen fiilis.

Salli taisi sanoa, että heillä oli ollut riita.

Tuleeko Kimi the Lovedoctor selvittämään asian?

Vierailija
9182/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan Villan sijaintia? Osoite, kaupunginosa tms. Parasta olisi, jos joku tietäöisi Villan koordinaatit. Olen yrittänyt katsoa Google Mapsista, Esteponanlähettyviltä, mutta etsintä on mahdotonta, joten luovutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9183/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka katsoisin minkäväristen lasien läpi, niin tuo Rosa on kyllä kuin pahin teinityttö. Kihertää uusimmassa first lookissa, kun Kimi" suunnittelee" vievänsä Rosan näytille vanhemmilleen. Ja toinen puhuu ihan lämpimikseen...

Älä jaksa jauhaa.

Sinä et voi tietää asioista yhtään mitään, mutta kirjoitat joka päivä samat kommentit.

Ihmeellistä, henkilökohtaiselta kuulostavaa katkeruutta.

Anteeksi, jos pahoitin mielesi. Kirjoitin täysin omista havainnoistani. En ole katkera,kateellinen tai mitään muutakaan. Ja mistä olisin? Siitäkö, etten usko tämän parin voittoon. Mutta, jos voittavat, niin onnea heille. Meitä Kimi-Rosa kommentoijia on  useampia, minä olen kommentoinut myös muitakin pareja.  En siis keskity vain yhteen pariin. Hyvä, jos sinä osaat lukea villalaisten ajatuksia, minä en osaa. 

Ööö?

Sinähän se luet asukkaiden ajatuksia, kun tiedät, että Kimi puhuu vain lämpimikseen :D

-eri

En minäkään usko Kimin puheisiin.

T.Eri

Ja tämä kun ei ole paljon näytetty Kimin puheita huvimajasta,niin ainakin minun oletus on juuri tämä,että ko. pariskunta ei ole ns. samalla sivulla siitä mikä on tilanne. Tulee tunne elekielen ja keskinäisten juttelujen perusteella,että Kimi puhuu ihan mitä sattuu/ei kiinnosta ja toinen on tosissaan suunnittelemassa jos ei nyt kirkkohäitä niin yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
9184/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa Nicossa ja Kretessä kiehtoo katsojia? Helppo olla yhdessä tuolla kuplassa mut ulkomaailmassa vaikee kuvitella että kestäis. Jos he voittavat niin siitä vois päätellä että pienellä draamailulla ja säätämisellä herättää paljon enemmän mielenkiintoa kuin muut parit, joilla meno on tasaista. Mielenkiintoiset henkilöt taas säilyvät todennäköisemmin pelissä mukana. Vähän sama tilanne kun Jauralla ekalla kaudella.

Vierailija
9185/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se vain on, että Kimi saa pariltaan huomiota, koska Oona tykkäsi enemmän Muhkusta.

Ihan kuin kaikki tällä palstalla olisivat unohtaneet kuuluisan neliödraaman: Muhku lämmitteli Niinaa ja Oonaa samaan aikaan. Kimi joutui seuraamaan sivusta.

Kaiken huipuksi Muhku syyllisti Niinaa ja antoi selvästi ymmärtää, että Oona on syvällisempi, mutta ei tarpeeksi hyvännäköinen.

Nyt näyttää siltä, että Muhku taktikoi voittoon. Niina-parka on ihan oikeasti rakastunut.

En ole katsonut tätä Suomen versiota tarkasti koska ohjelma on niin kamalan tylsä, että lähinnä ollut taustalla kun olen tehnyt kotihommia. Mutta mulle jäi Kimistä ja Oonasta mieleen, että Oona tosiaan vehtasi Muhkun kanssa ja piti Muhkulle avoimen oven. Miten ihmeessä Kimi suostui tuohon kakkosena oloon? Oliko todella niin ihastunut Oonaan vai onko sellainen mies jonka aina pitää tavoitella jotain? Anyway, en ole äänestänyt mitään, eikä ole koko appia, mutta jos Oona tulee ja saa Kimin itselleen, niin taatusti äänestän heitä voittoon. Kaikki muut parit on feikkejä omaan silmään, en usko, että Emppu on ihastunut Tatuun, Salli ei ole ihastunut Eeliin, Muhku ja Niina feikkaa  molemmat. Krete ja Nico on vaan rasittavia, toisaalta toivon heidän voittavan enemmän kuin muiden parien. Jos siis jatkavat tuota rehellistä linjaa, eivätkä ala liikaa hössöttämään yhteisestä tulevaisuudesta. Harmi kun tällä kaudella ei ole yhtään symppisparia, niin pitää tsempata tuollaisia draamapareja.  

Vierailija
9186/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käsityksen ettei Sallia anna numeroansa Eelille vaan Eelin laitettava instan kautta viestiä.

Vierailija
9187/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan Villan sijaintia? Osoite, kaupunginosa tms. Parasta olisi, jos joku tietäöisi Villan koordinaatit. Olen yrittänyt katsoa Google Mapsista, Esteponanlähettyviltä, mutta etsintä on mahdotonta, joten luovutin.

Sähän voit mennä sinne Saaran tilalle niin sitten tiedät sijainnin.

Vierailija
9188/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/maps/@36.4611548,-5.0701867,274m/data=!3m1!1e3 tuolta löytyy

Vierailija
9189/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimille sopii Love Doctorin asu rilleineen päivineen.

Vierailija
9190/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/maps/@36.4611548,-5.0701867,274m/data=!3m1!1e3 tuolta löytyy

Itse laiton karttaan satelliittikuva ja hakusanaksi

Estepona , love island

Kartta näytti huvilalle, jossa oli allasalue ja pihaa.

Vierailija
9191/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
9192/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Nico on niin kuuma ja sopii Kreten kanssa❤

Vierailija
9193/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ottamaan tosissaan noilla överi-shinyilla hampailla.

Vierailija
9194/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Sallista ja Eelistä ei saa oikein mitään irti. Hiukan selittelyltä kuulosti, et suhde voisi toimia ulkomaailmassa. Ehkä eli tarvitsisi jonkun syvällisemmän ja pohtivan naisen rinnalle. Ulkoisesti pari kyllä sopii hyvin yhteen, mut henkinen yhteys puuttuu.

Vierailija
9195/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Nico on jo pitkään ollut suosikkimieheni, eikä Krete ole mikään bitch, vaikka täällä niin väitetään

Heistä tuli todella hyvä fiilis doctor Love:n vastaanotolla.

Vierailija
9196/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja missä noita katsojien kysymyksiä olisi saanut laittaa asukkaille? En huomannut applikaatiossa mitään.

Vierailija
9197/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu osaa kyllä pukeutua ja keskustella. Minusta Krete on liian lapsellinen hänelle.Ruutuaikaa tämä pari sai taas paljon.

Vierailija
9198/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin puheet sotii taas elehdintää vastaan.

Vierailija
9199/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja missä noita katsojien kysymyksiä olisi saanut laittaa asukkaille? En huomannut applikaatiossa mitään.

Instassa ollut joskus niitä että kysy tältä parilta.

Vierailija
9200/12627 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete ja Nico, Niina ja Muhku sekä Kimi ja Rosa olivat vakuuttavimpia tänään.

Kimi oli todella hyvä ja selkeä myös tohtorin roolissa. Ja miten hyvin hänelle sopivatkaan silmälasit!

Ketju on lukittu.