Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
8721/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa on niin säälittävä. Miten se ei tajua ettei Kimiä kiinnosta.

Samaa mieltä. Kimi hehkui Oonan kanssa.

Vierailija
8722/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Veronica lennätettiin Espanjaan tuota varten? Olisi hoitunut tekstareillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8723/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete on kuningatar!

Vierailija
8724/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Rosa oli kiva, kun oli huomannut Even ahdistuksen ja juttelisi sille tsemppaavasti. Ja muutenkin on mukava ja huolehtivainen kaikkia kohtaan. Harmi vain, että Kimiin suhtautuu liian palvovasti, mikö on turn off.

Vierailija
8725/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applikaatioon tuli ilmoitus, että kohta alkaa äänestys! Kestää vain 30 min

Vierailija
8726/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Kimin ig-tiliä hallinnoiva kaveri tiesi tulossa olevasta äänestyksestä? Kuuluuko sekin tuotantoon 😂

Vierailija
8727/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ja Muhku se talossa porskuttaa ja tuotantoa uhkailee poislähtemisellä. Odotin ja petyin . Eivät lähteneet vieläkään. On kyllä nolo pari. Todella katsojien aliarvioimista antaa kukkoilla tuolla.

Vierailija
8728/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli,maailman kaunein sisältä ja ulkoa.Niinaa ei paljon kirpaissut lähtevä pariskunta.

Vierailija
8729/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä äänestys.

Vierailija
8730/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uff, miks nää äänestykset estää uusia saarelaisia haastamasta vahvimpia pareja. Eihän siinä ole mitään järkeä. Mieluummin just vahvoista näkisi, että miten reagoivat. Taidan siis äänestää Niina-Viliä tai Muhku-Eveä, koska haluan uusille saarelaisille vapaat kädet mennä parien väliin.

Vierailija
8731/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tylsä äänestys. Mitä järkeä tuossa edes on? Äänestin siis huviksen Eveä ja Muhkua, jotta ei ole liian ilmeinen ääni.

Vierailija
8732/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kimi hehkui Oonan kanssa.

Varsinkin silloin, kun Oona hipsutteli samassa makuuhuoneessa Muhkun kainalossa.

Vierailija
8733/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Nicolla ja Kretellä iso äänestäjäkunta ja etenkin nuoret ihmiset kokee pystyvänsä samaistumaam siihen, kun ei tule mitään ja alku niin vaikeeta. Uskon vahvasti, että eroavat jo 2kk:n sisällä, kun poistuva.

Nyt sitten katellaan 2 vkoa, kun on niim seesteistä ja parit makaa auringossa. Olisi ollut kiva saada vielä joitain uusia saarelle. Tulee nukuttavat 2 vkoa katsojalle.

Vierailija
8734/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä äänestyksellä haetaan? Booooring

Vierailija
8735/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veronica lennätettiin Espanjaan tuota varten? Olisi hoitunut tekstareillakin.

No toivottavasti hänellä on vielä jokin tärkeä juttu tehtävänä ennen kotimatkalle lähtöä.

Vierailija
8736/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niin paljon Sallista. Mut harmittaa, kun en vaan syty Eelistä, vaikka kuinka yritän. Mä en edes osaa sanoa mikä on ongelma, mutta jokin ongelma siinä on. Mitä muut aattelette? 

Vierailija
8737/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa äänestys ollut mielummin vaikkapa yksilöpudotus. Äänestä kenen asukkaan haluat tippuvan seuraavaksi.

Vierailija
8738/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Kimin ig-tiliä hallinnoiva kaveri tiesi tulossa olevasta äänestyksestä? Kuuluuko sekin tuotantoon 😂

Suomen suurin salaliitto. Siihen se kuuluu.

Vierailija
8739/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysaattori kirjoitti:

Mä tykkään niin paljon Sallista. Mut harmittaa, kun en vaan syty Eelistä, vaikka kuinka yritän. Mä en edes osaa sanoa mikä on ongelma, mutta jokin ongelma siinä on. Mitä muut aattelette? 

Mä tykkään Eelistä. Tämänkin illan jaksossa oli ihanaa, kun hän itki sitä miten hieno reissu on ollut, itsensä ja ystäviensä puolesta - on löydetty parisuhteita ja ystävystytty. Ihan ekalla viikolla en tykönnyt Eelistä yhtään, mutta niin se mieli vaan muuttui.

Vierailija
8740/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarelaiset, varsinkin Tatu, halusivat työntää äänestyksessä taka-alalle sen, että kyse on myös rahapalkinnosta. Kyllä Ninalla ja Muhkulla on sama oikeus yrittää sitä kuin muillakin yhtä pitkään yhdessä olleilla pareilla! Heidän yhdessäolon rikkominen olisi ollut vain oman voiton petaamista... Tatun tekopyhä puhe, että Jasminille ja Jarolle pitää "antaa mahdollisuus"... Kun kaikki näkee, ettei siellä kipinöi yhtään! Yhtä lailla ulkopuolinen olisi voinut erottaa Tatun ja Empun tai Sallin ja Eelin. Olisiko sittenkin olleet sitä mieltä, että kas, he saivat jo toisensa - ei tarvitse päästä kisaaminen voitosta..!

Ketju on lukittu.