Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka käyttää huulirasvan sijaan huulten kosteutukseen huulikiiltoa?

Vierailija
27.05.2023 |

Tuntuu siltä, että huulirasva saa olla jotain todella laadukasta, että sillä saa huulet kosteutettua. Käytän yleensä aamulla ja illalla hammaspesun jälkeen kun huulet tuntuvat kuivilta. Näistä jokin vaalea huulikiilto on mielestäni parempi kun se kosteuttaa tehokkaammin. Jotenkin se huulirasva katoaa äkkiä huulilta ja taas ne on kuivat. Tulipahan mietittyä :D

Kommentit (11)

1/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki huulikiillot riekaloittaa huulet. Käytän vain huulirasvaa ja sitäkin vain paria merkkiä jotka oikeasti toimii.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oot ainoa. Valitsen huulivoiteen joka on sopiva, ei siis huono. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa maailmassa.

Vierailija
4/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaseliini tai vitalis.

Vierailija
5/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sipaisen aina kasvo-tai käsirasvaa huuliin.

Vierailija
6/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooh! Oletpa sä erikoinen spesiaali uniikki ja ainutlaatuinen!

Vierailija
7/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen. on oma valintani. Olen allerginen useimmille huulirasvoille ja tuo tulee halvimmaksi. Ne huulet huulirasvan käytön jälkeen eivät ihan olleet Tuksut, mutta melkein.

Vierailija
8/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Minulla kaikki huulikiillot riekaloittaa huulet. Käytän vain huulirasvaa ja sitäkin vain paria merkkiä jotka oikeasti toimii.

Mulla noin tekee juuri huulirasvat ja yleensä halvimmatkin öljyiset huulikiillot kosteuttavat. ap

Vierailija
9/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kärkkäitä vastauksia joillain. Taitaa olla vakava asia...ap

Vierailija
10/11 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huulikiillot ei kosteuta lainkaan riittävästi. Parhaita just mun huulille on Karmexin ja Blistexin purkit, se keltainen tahna. Sitä kun laittaa reilusti niin hetken kuluttua röpelöiset huulet on pehmeät ja rohtumat kuoriutuu irti helposti ja repimättä. Kuorimisen jälkeen uusi kerros ja aina lisää kun tarvii niin ei rohdu uudestaan.

Pelkkä vaseliini tuntuu vain jäävän siihen huulien pinnalle lillumaan ja vaseliinikerroksen alla kiristää ja sattuu edelleen.

Vierailija
11/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Mulla on ollut aina atooppista/kuivaa ihoa ja huulet myös kylmään vuodenaikaan helposti kuivuvat, eli erilaisia huulirasvoja on tullut käytettyä paljon. Bepantenet ym. ei toimi mulla yhtään, ainoastaan sheavoi ja sheavoi-pohjaiset organic-huulirasvat joita saa esim. Ruohonjuuresta ja ekokaupoista.

Apteekeista ja marketeista ei mitään toimivaa.

Huulirasvaa jouduin käyttämään joka päivä, kunnes aloin käyttämään jotain tuollaista plumping oil-huulikiiltoa ja yhtäkkiä ei tarvitse käyttää koskaan huulirasvaa. :D Huulet ei vaan ole enää rasvan tarpeessa/kuivat, eli jäänyt huulirasva kokonaan. 

Lisäksi aloin ottaan teelusikallisen vehnänalkioöljyä päivittäin, ja käsien rasvaamisen tarve vähentynyt myös, eli tuo sisäisesti otettu vehnänalkioöljy voi myös vaikuttaa. Ja auyrvedan mukainen juominen, juon nykyisin pitkälti lämmintä vettä ja välttelen kylmää (lähinnä urheillessa hikisenä tai kuumalla ilmalla kylmääkin vettä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän