Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Mun mielestä se Rosa jauhaa aina samoja juttuja. Kuultu jo niin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se Rosa jauhaa aina samoja juttuja. Kuultu jo niin monta kertaa.
Kun ei ole oikeasti mitään sanottavaa... en usko, että sekään on ihastunut Kimiin. Ehkä yksi kovimmin rahasta pelaava saarelainen, näin luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan tuotannolta pikku moka? Applikaatiossa kysy Eveliinalta/Vililtä. Eli kotia lähtee Jasmine ja Jaro. Ei mitään uutta käänettä eli käsikirjoitus pitää kutinsa.
Rupeaa rasittamaan tuo jatkuva syyttely ja vainoharhaisuus.
En mielestäni ole vainoharhainen tai syyttele ketään. Sehän on selviö, että kesken tulleilla ei juurikaan ole mahdollisuuksia. Eveliina teki oikein, hajotti ns. vahvan parin. Tällä varmisti itselleen muutaman lisäpäivän villassa. Vai olisiko automaattisesti pitänyt valita Vili/Jaro, joilla ei ole vahvaa sidettä nykyisiin pareihin. Ei tuotannon tarvitse käsikirjoittaa pudotuksia, katsojat äänestää ja valitettavasti se yleensä osuu aina viimeiseseksi muodostuneeseen pariin (kun ei ole kipinää, ajatellaan). No ei tietenkään varmaan ole, jos ovat olleet parina 1-2 pv).
Vierailija kirjoitti:
Krete on kyllä sitä tyyppiä, joka lankeaa siviilissä johnkin veemäiseen jännämieheen ja ottaa säännöllisesti pataan.
Hankala märmättäjä ei kivoja tasapaksuja miehiä jaksa. Draamaa pitää olla.
Se on ikävää vahvan parin kannalta että toinen saattaa pudota pois. Esim Niina ja Vili saattaa pudota. Vili on muuten jotenkin omituinen tapaus, Jaro enemmän suosittu saarella ja ulkopuolella. Itse en voi sietää Jaroa, joka ei oikein istu ohjelman konseptiin. Eveliinan siltä kannalta oli järkevää ottaa vahva pari ja vielä suosituimmaksi äänestetty jotta voi jäädä saarelle vaikka suhdetta ei tulisikaan. Tosin siinäkin on vaarana, että joutuu ulos seuraavaksi jos ei löydä sopivaa paria. Toisaalta jos Niina ja Vili putoaa niin voi olla että Muhku ja Eveliina muodostaa kaveriparin. Ärsyttävää kyllä Muhkun ja Niinan kannalta, että näin joku muu voi rikkoa heidän voittomahdollisuuden eikä he voi sille mitään.
Jos Muhkulle menee kaikki pelastavat äänet niin Niina voi tippua. Mistä heitä äänestävät voi tietää kummalle äänen antaa.
Jaro ja Jasmine on vaan turhia koska rakkautta ei tule löytymään.
Jasminesta kyllä muuten tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Se on ikävää vahvan parin kannalta että toinen saattaa pudota pois. Esim Niina ja Vili saattaa pudota. Vili on muuten jotenkin omituinen tapaus, Jaro enemmän suosittu saarella ja ulkopuolella. Itse en voi sietää Jaroa, joka ei oikein istu ohjelman konseptiin. Eveliinan siltä kannalta oli järkevää ottaa vahva pari ja vielä suosituimmaksi äänestetty jotta voi jäädä saarelle vaikka suhdetta ei tulisikaan. Tosin siinäkin on vaarana, että joutuu ulos seuraavaksi jos ei löydä sopivaa paria. Toisaalta jos Niina ja Vili putoaa niin voi olla että Muhku ja Eveliina muodostaa kaveriparin. Ärsyttävää kyllä Muhkun ja Niinan kannalta, että näin joku muu voi rikkoa heidän voittomahdollisuuden eikä he voi sille mitään.
Joo onhan se vähän ikävää jos toinen putoaa ennen toista, MUTTA JOS ovat aidosti ja tosissaan ihastuneita, tai vielä enemmänkin, niinkuin Niina mainosti, niin ei putoamisen pitäisi haitata kun ovat löytäneet jo paljon suurempaa kuin yhden kisan rahapalkinto. Esim Eeli ja Sallihan keskustelivat tässä yksi päivä ettei ”kisalla” ole enää väliä, vaan odottavat jo että pääsevät ulkomaailmaan tutustumaan, ovat siis löytäneet jo palkintonsa.
Voiko heteromiehiellä olla kovempaa kohtaloa kuin olla Sallin kanssa "vain kaveri"? Ei tule heti mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan heille "vauvat"? Oiskin hauska katsoo, miten "äidit ja iskät" pärjäisivät.
On kyllä niin kulunut ja tylsä aihe, mutta varmaan tulee, kun on halpa toteuttaa.
Jos tällä kertaa tulisikin vauvojen tilalle lemmikit? 😁 Olisipa kiva seurata💖
Niitähän lemmikkejä oli jossain Uk versiossa eivätkä kyllä huolehtineet senkään vertaa kuin vauvoista.
Unohtivat koiransa ja antoivat tapella keskenään, kun hää vaan kuherteli tai nukkui. Tuotanto vei ne aika pian veks.
Näistäkin osallistujista pystyisi veikkaamaan tasan, että kuinka käyttäytyisivät. En halua myöskään katsoa vauvajaksoa.
Kyllähän Rosallakin oli selvä sävel tullessa taloon,hän vei Muhkun ja Nicon treffeille,vaikka kiikarissa oli Kimi,joka taas antoi ymmärtää,että Oonan kanssa ei ole niin vahvaa sidettä. Vielä ohuempi side oli sillä hetkellä Kretellä ja Nicolla,miksi Rosa ei mennyt siihen väliin. Tällä Rosa varmisti,että matka jatkuu pitkään,koska tiesi,että Kimillä on kannatusta..
No jos Niina putoaa niin tulee Muhku pian perässä.
Mikolla on instassa joku vaalea blondi. Painaa päänsä Mikon rintaan.
Ihan feikkiä oli Mikon ja Rosan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää enemmän tyttöystävältä kun kaverilta.
Hurja tyttö kun katsoin sen instaa.
Jodelin viestejä Mikko käsitellyt ja lopuksi oli tämä ketju.
Siinä oli se villapaita juttu ja se kun Kimi halaa Mikkoa. Oli muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Just just…ei voi miehillä olla naisia kavereina! Eikä varsinkaan voi halata kaverimielessä…pakko olla suhde!😂 Itse olen onnellisesti suhteessa oleva nainen ja kyllä halaan myös miespuolisia ystäviäni tervehdykseksi aina kun näemme! Ja voisin myös ”painaa pään rintaan” kun yritän ängetä samaan kameraan! Leikilläni saattaisin vaikka heittää pusunkin ystävän poskelle.
Emilia ja Tatu on kyllä jotenkin niin lapsellinen pari. Emilialla muutenkin puhetaidot olemattomat, hmmm,,,,, joo ,kyllä, ihan totta......Joutaisivat pois, hushus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan feikkiä oli Mikon ja Rosan juttu.Just just…ei voi miehillä olla naisia kavereina! Eikä varsinkaan voi halata kaverimielessä…pakko olla suhde!😂 Itse olen onnellisesti suhteessa oleva nainen ja kyllä halaan myös miespuolisia ystäviäni tervehdykseksi aina kun näemme! Ja voisin myös ”painaa pään rintaan” kun yritän ängetä samaan kameraan! Leikilläni saattaisin vaikka heittää pusunkin ystävän poskelle.
Niin voi olla kaveri mutta voi olla muutakin kuin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Emilia ja Tatu on kyllä jotenkin niin lapsellinen pari. Emilialla muutenkin puhetaidot olemattomat, hmmm,,,,, joo ,kyllä, ihan totta......Joutaisivat pois, hushus
Saattavat voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Rosallakin oli selvä sävel tullessa taloon,hän vei Muhkun ja Nicon treffeille,vaikka kiikarissa oli Kimi,joka taas antoi ymmärtää,että Oonan kanssa ei ole niin vahvaa sidettä. Vielä ohuempi side oli sillä hetkellä Kretellä ja Nicolla,miksi Rosa ei mennyt siihen väliin. Tällä Rosa varmisti,että matka jatkuu pitkään,koska tiesi,että Kimillä on kannatusta..
Taidat olla oikeassa.
Ajatellaas, että noin olisikin tapahtunutniin vähän vaikeaa olisi kumpaisellakaan, Kimillä tai Rosalla irrottautua tuosta pelistä, kun se pääsylippu saarella oloon on tuo suhteessa olo eikä kukaan nykyinen saaren naisista enää ottaisi Kimiä tosissaan.
Rosalle on kyllä tarjottu noita tulijoita useampaankin kertaan, muttei halua luovuttaa. Uskoo ehkä, et näytteleminen ja hokemat niistä perhosista vatsassa.
Miksi näillä on niin pieni sanavarasto?
Kouluja käyneitä ihmisiä, eivätkö lue?
Itse uskoin Eetuun ja Sofiaan. Heistä kyllä näkyi että ovat tosissaan.
Kimiä taas ei Rosa kiinnosta ja ihme lässyttäjä se Rosa.
Ei keltään ihastumista tivata.