Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako polttimon vaihdon takia varata aika autokorjaamoon?

Vierailija
25.02.2025 |

?? Miten sä tekisit?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen auton kohdalla kannattaa, joissain lamput ovat niin hankalassa paikassa että korjaamollakin saattaa mennä tunti sen kanssa, plus saat työtakuun.

Vierailija
2/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmoritiskille menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa tietenkin. Myyvät palveluja ja sinä ostat niitä.

Vierailija
4/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka hankalassa paikassa on. Joskus meinannut mennä hermot, kun ei käsi tahdo mahtua ahtaasta raosta ja saa ähertää vaikka kuinka kauan. Nainen olen eikä kädetkään mitkään hirvittävän isot.

Vierailija
5/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetissa ym. on pikahuoltoja juuri tuo moisille pikkuhommille. Pyyhkijä sukat vaihtavat myos ja muita pikkuhommia 

Vierailija
6/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos motonet on paikkakunnallasi, niin heillä on pihalla drive in huolto teltta, pikkurahalla vaihtavat lamput, sulat yms.

Vierailija
7/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kehtaa. Meidän nykyiseen autoon ei mies saa vaihdettua eteen lamppuja, hänellä on liian iso käsi. Minun pienellä kädelläni vaihto juuri ja juuri onnistuu.

Vierailija
8/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat huollon samalla, vaihtavat sen lampun samaan rahaan.

Vierailija
9/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnalla Motonet mene siihen pihalla olevan motomaatin pojalta kysymään. Vaihtaa polttimot sun muut pikkujutut aikaa varaamatta ja edullisesti

Vierailija
10/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonet!

Vierailija
11/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin Motonetin pikahuoltopisteelle. Maksaa kympin. Jos on xenonit/pahassa paikassa niin sitten varaamaan korjaamoaikaa tai itse purkamaan takakonttia tms.

Vierailija
12/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että kehtaa. Meidän nykyiseen autoon ei mies saa vaihdettua eteen lamppuja, hänellä on liian iso käsi. Minun pienellä kädelläni vaihto juuri ja juuri onnistuu.

Monessa mallissa sen koko valoumpion saa helposti irti. Huomattavan pajon helpompi vaihtaa polttimot näin

Vierailija
13/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaihdoin itse ja nykyisessä ei mitää vaihdettavia ole, se on umpio uusiks jos tarvii vaihdella

Vierailija
14/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki- ja mallikohtaiset erot ovat suuret. Itselläni on ollut baijerin suunnalta A:lla ja B:llä alkavia kulkuneuvoja, A:sta piti ottaa ajovaloumpio irti (ei paha) jotta sai vaihdettu polttimon, B:ssa ei edes tarvinnut työkaluja vaihtotyöhön.

Vierailija
15/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasella kun vaihtaa niin kaikki muovi klipsit kyllä helposti katkeilee kun ottaa auki.

Vierailija
16/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motomaatille vaan. Viimeksi tyttö vaihtoi rekkarinvalonkin. 

Vierailija
17/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motonetissa ym. on pikahuoltoja juuri tuo moisille pikkuhommille. Pyyhkijä sukat vaihtavat myos ja muita pikkuhommia 

Et ole tainnut vaihtaa polttimoa kuin Ladaan joskus viime vuosituhannella, jos vertaat sitä pyyhkijän sulkien vaihtoon. Se oli pikkuhomma, muistaakseni 3 ruuvia auki, polttimon vaihto ja ruuvit kiinni. Minulla meni noin 5 minuuttia. Nyt on ollut auto, jonka polttimon vaihtoon meni ammattiasentajalla oikeilla työkaluilla noin tunti. En tiedä enkä haluakaan tietää, mikä oli se osa konepeltin alla, jota piti ensin siirtää, että polttimoon pääsi käsiksi.

Vierailija
18/18 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miksipä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi