Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Saatteko selvää aina noiden puheesta?
Vierailija kirjoitti:
Jasmine todella kaunis, hyväkäytöksinen ja vieläpä fiksu nuori nainen. Harmi, että tullut saarelle vasta näin myöhään.
On kyllä todella harmi. Ehkä Jasmine on seuraava Suomen Bachelorette! Miehiä suorastaan tulvii ovista ja ikkunoista kosiskelemaan tätä häikäisevää kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kretestä tulisi hyvä toimittaja. Kaunis ja selkeäsanainen nainen.
Tuota narisevaa ääntä ei jaksa erkkikään. Radio -ja tv-työssä äänellä on suuri merkitys.
Tuli vaan mieleen, että vaikka homppeli onkin, niin Mika Saarelainen Ylen Radio Suomessa on erittäin selkeä ja hyvä-ääninen toimittaja.
En tiennytkään että hän on homoseksuelli. Kuka mahtaa olla poikaystävä?
Hei, sinä stop moaning älä katso kun et jaksaa :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmine todella kaunis, hyväkäytöksinen ja vieläpä fiksu nuori nainen. Harmi, että tullut saarelle vasta näin myöhään.
On kyllä todella harmi. Ehkä Jasmine on seuraava Suomen Bachelorette! Miehiä suorastaan tulvii ovista ja ikkunoista kosiskelemaan tätä häikäisevää kaunotarta.
Ei ole kaunis miksi se on vaikea ymmärtää. Ei kaikki mustat tai valkoiset ole kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli on kyllä mukava ja aina tulee sama tunne kun Eeli puhuu mutta monesti unohdan hänet kokonaan kun saa niin vähän ruutu aikaa.
Kyllä hän on ruutu aikaa saanut. On ihan symppis tyyppi. Puhuu ja pohtii asioita paljon enemmän kuin Salli. Sallista ei saa oikein mitään irti, kun on Eelin seurassa.
Olenko ainoa, jonka mielestä Salli suorastaan ujostelee Eeliä? Mulle tulee aina tunne, että Salli on vapautuneempi missä vain paitsi Eelin kanssa, jonka seurassa on jotenkin vaikeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, unohdin nämä lapselliset vastakommentit:
"Taidat puhua itsestäsi?"
"Katso kuule vaan peiliin."
"Ite oot!"Oletko Jasminen bestis, kun noin ottaa lujille? Get over it.
Mun mielestä sulla on se ongelma. Jatkat ja jatkat vaan. Voisitko nyt lopettaa.
T.UlkopuolinenEli olet Jasminen bestis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, unohdin nämä lapselliset vastakommentit:
"Taidat puhua itsestäsi?"
"Katso kuule vaan peiliin."
"Ite oot!"Oletko Jasminen bestis, kun noin ottaa lujille? Get over it.
T.UlkopuolinenEli olet Jasminen bestis.
Hae apua itsellesi. Yksi kommentti on minun mutta muut ei ole.
Suurin osa tästä seurueesta on vaivautunut ja kyllästynyt. Eikö tuosta paratiisista voi lähteä, ihan vain oman tahtonsa mukaan, pitääkö odottaa näyryyttävää häätöä. Kai se on säännossä näin päätetty. Hyi hitto mitä peliä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tästä seurueesta on vaivautunut ja kyllästynyt. Eikö tuosta paratiisista voi lähteä, ihan vain oman tahtonsa mukaan, pitääkö odottaa näyryyttävää häätöä. Kai se on säännossä näin päätetty. Hyi hitto mitä peliä.
Ei ne halua pois. Suorastaan pelkäävät että joutuvat pois. Mitä kuullut niin hauskaa niillä siellä on. Espanjan loma täydellä ylläpidolle.
Aurinkoa, uimista ja rusketus.
Vierailija kirjoitti:
Toi Krete on tosi ärsyttävä mun mielestä. Se on niin feikki ja sillä on tarve päteä koko ajan. Onkohan se koskaan väärässä tai onko mikään sen vika? Joutaisi kotiinsa makoilemaan ja juomaan skumppaa kun muuta tuolla se tv kuvien kautta tee
Hitto, etsi apua itselle !
Tämä Jasminen mollaaja meinaa pilata koko keskustelun. Alkuperäinen kommentti on minun, jossa kehun Jasminea. En tiennyt, että olisi pitänyt jättää Jasminen piirteet kommentoimatta tuon hullun jankkaajan vuoksi...
Lopettakaa tuo jasminesta mökeltäminen. Ei jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli on kyllä mukava ja aina tulee sama tunne kun Eeli puhuu mutta monesti unohdan hänet kokonaan kun saa niin vähän ruutu aikaa.
Kyllä hän on ruutu aikaa saanut. On ihan symppis tyyppi. Puhuu ja pohtii asioita paljon enemmän kuin Salli. Sallista ei saa oikein mitään irti, kun on Eelin seurassa.
Olenko ainoa, jonka mielestä Salli suorastaan ujostelee Eeliä? Mulle tulee aina tunne, että Salli on vapautuneempi missä vain paitsi Eelin kanssa, jonka seurassa on jotenkin vaikeana.
Juuri näin. Mä ihan hätkähdin kuinka vapautuneesti Salli juttele Vilin kanssa.
Todella tylsä ohjelma. Mitään ei tapahdu. Ei näytetä mitään talon ulkopuolelta... Osallistujat naama norsunvitulla tai feikki hymyä.
Welnessmalli 2020 2.sija Salli.
Eli se o sit eeli ja salli seuraavaks kriisis. On tää niin ihana ohjelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus; tämä kommenttini oli ja on edelleen sarkastinen.
T.Ulkopuolinen