Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
8301/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmine todella kaunis, hyväkäytöksinen ja vieläpä fiksu nuori nainen. Harmi, että tullut saarelle vasta näin myöhään.

Et oo tosissasi. Jos Jazminen alahuuli tipahtaa vielä hiukankin alemmaksi, joku tallaa sen päälle.

Sä olet sama tyyppi joka Jasminen kimpussa koko ajan.

Luulet että maailmassa on ainoastaan yksi tyyppi, jonka mielestä Jasmine ei ole kaunis? Voin kertoa, että meitä on ainakin kaksi. En ymmärrä mistä revitte sen, että Jasmine on kaunis?!? Kun ei ole. Ja sen näkee jokainen, jolla on näkökyky kunnossa.

Ei ole siitä kyse vaan ällöttävillä sanoilla kuvaa Jasminea ja kirjoittaa aina Jazmine. Samoin aloitus on aina et oo tosissasi.

Kyllä tunnistaa hyvinkin helposti.

On sullakin aika vähän tekemistä, jos jaksat analysoida täällä toisten kirjoituksia. Mitä väliä sillä on mitä mieltä ihmiset ovat? Ei kaikkien tarvitse ajatella samoin kuin sinä.

Olet kyllä niin huvittava:D

Kirjoitat samansisältöisen viestin monta kertaa, tykkäät omista kommenteistasi ja vielä vastaat itsellesi.

Seuraavaksi tulee se, "luuletko, että täällä on vain yksi kirjoittaja"-hämmästely.

Taidat kuvailla itseäsi?!?

Ai hitto, unohdin nämä lapselliset vastakommentit:

"Taidat puhua itsestäsi?"

"Katso kuule vaan peiliin."

"Ite oot!"

Oletko Jasminen bestis, kun noin ottaa lujille? Get over it.

Mun mielestä sulla on se ongelma. Jatkat ja jatkat vaan. Voisitko nyt lopettaa.

T.Ulkopuolinen

Vierailija
8302/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on isot huulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8303/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko selvää aina noiden puheesta?

Vierailija
8304/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine todella kaunis, hyväkäytöksinen ja vieläpä fiksu nuori nainen. Harmi, että tullut saarelle vasta näin myöhään.

On kyllä todella harmi. Ehkä Jasmine on seuraava Suomen Bachelorette! Miehiä suorastaan tulvii ovista ja ikkunoista kosiskelemaan tätä häikäisevää kaunotarta.

Vierailija
8305/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kretestä tulisi hyvä toimittaja. Kaunis ja selkeäsanainen nainen.

Tuota narisevaa ääntä ei jaksa erkkikään. Radio -ja tv-työssä äänellä on suuri merkitys. 

Tuli vaan mieleen, että vaikka homppeli onkin, niin Mika Saarelainen Ylen Radio Suomessa on erittäin selkeä ja hyvä-ääninen toimittaja. 

En tiennytkään että hän on homoseksuelli. Kuka mahtaa olla poikaystävä?

Vierailija
8306/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,  sinä stop moaning  älä katso kun et  jaksaa :D :D 

Vierailija
8307/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella harmi. Ehkä Jasmine on seuraava Suomen Bachelorette! Miehiä suorastaan tulvii ovista ja ikkunoista kosiskelemaan tätä häikäisevää kaunotarta.

Ei ole kaunis miksi se on vaikea ymmärtää. Ei kaikki mustat tai valkoiset ole kauniita.

Vierailija
8308/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeli on kyllä mukava ja aina tulee sama tunne kun Eeli puhuu mutta monesti unohdan hänet kokonaan kun saa niin vähän ruutu aikaa.

Kyllä hän on ruutu aikaa saanut. On ihan symppis tyyppi. Puhuu ja pohtii asioita paljon enemmän kuin Salli. Sallista ei saa oikein mitään irti, kun on Eelin seurassa.

Olenko ainoa, jonka mielestä Salli suorastaan ujostelee Eeliä? Mulle tulee aina tunne, että Salli on vapautuneempi missä vain paitsi Eelin kanssa, jonka seurassa on jotenkin vaikeana.

Vierailija
8309/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ite oot!"

T.Ulkopuolinen

Eli olet Jasminen bestis.

Vierailija
8310/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ite oot!"

T.Ulkopuolinen

Eli olet Jasminen bestis.

Hae apua itsellesi. Yksi kommentti on minun mutta muut ei ole.

Vierailija
8311/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tästä seurueesta on vaivautunut ja kyllästynyt. Eikö tuosta paratiisista voi lähteä, ihan vain oman tahtonsa mukaan, pitääkö odottaa näyryyttävää häätöä. Kai se on säännossä näin päätetty. Hyi hitto mitä peliä.

Vierailija
8312/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tästä seurueesta on vaivautunut ja kyllästynyt. Eikö tuosta paratiisista voi lähteä, ihan vain oman tahtonsa mukaan, pitääkö odottaa näyryyttävää häätöä. Kai se on säännossä näin päätetty. Hyi hitto mitä peliä.

Ei ne halua pois. Suorastaan pelkäävät että joutuvat pois. Mitä kuullut niin hauskaa niillä siellä on. Espanjan loma täydellä ylläpidolle.

Aurinkoa, uimista ja rusketus.

Vierailija
8313/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Krete on tosi ärsyttävä mun mielestä. Se on niin feikki ja sillä on tarve päteä koko ajan. Onkohan se koskaan väärässä tai onko mikään sen vika? Joutaisi kotiinsa makoilemaan ja juomaan skumppaa kun muuta tuolla se tv kuvien kautta tee

Hitto,  etsi apua itselle !

Vierailija
8314/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Jasminen mollaaja meinaa pilata koko keskustelun. Alkuperäinen kommentti on minun, jossa kehun Jasminea. En tiennyt, että olisi pitänyt jättää Jasminen piirteet kommentoimatta tuon hullun jankkaajan vuoksi...

Vierailija
8315/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo jasminesta mökeltäminen. Ei jaksa enää.

Vierailija
8316/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeli on kyllä mukava ja aina tulee sama tunne kun Eeli puhuu mutta monesti unohdan hänet kokonaan kun saa niin vähän ruutu aikaa.

Kyllä hän on ruutu aikaa saanut. On ihan symppis tyyppi. Puhuu ja pohtii asioita paljon enemmän kuin Salli. Sallista ei saa oikein mitään irti, kun on Eelin seurassa.

Olenko ainoa, jonka mielestä Salli suorastaan ujostelee Eeliä? Mulle tulee aina tunne, että Salli on vapautuneempi missä vain paitsi Eelin kanssa, jonka seurassa on jotenkin vaikeana.

Juuri näin. Mä ihan hätkähdin kuinka vapautuneesti Salli juttele Vilin kanssa.

Vierailija
8317/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä ohjelma. Mitään ei tapahdu. Ei näytetä mitään talon ulkopuolelta... Osallistujat naama norsunvitulla tai feikki hymyä.

Vierailija
8318/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welnessmalli 2020 2.sija Salli.

Vierailija
8319/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se o sit eeli ja salli seuraavaks kriisis. On tää niin ihana ohjelma

Vierailija
8320/12627 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennus; tämä kommenttini oli ja on edelleen sarkastinen. 

Ketju on lukittu.