Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Vili valitsi Jasminen, vaikka sanoi aiemmin keskustelujen jälkeen, että Salli on suosikki? Vilin mielestä Sallin kanssa oli juttu luistunut vielä sujuvammin kuin Jasminen kanssa. Ja Kretelle vakuutti, että uskaltaa mennä vanhvojenkin parien väliin.
Tuli mieleen, että vaikuttiko se keskustelu miesten kesken Vilin lopulliseen päätökseen? Ylipuhuivat kenties ottamaan Jasminen, etteivät menetä omaa pariaan? Tai Vilillä ei riittänyt kantti, ei halunnut aiheuttaa pahaa mieltä? Vai tuliko peräti tuotannolta kehotus ottaa Jasmine? Tuotantokaan ei tahdo hajottaa vakiintuneita pareja, tällainen fiilis on tullut.
Ei riittänyt kantti. Eikä Salli olisi ollut sen kanssa kun Eelikin olisi ollut talossa. Jasmine oli helppo valinta ja sen sulhokin oli tyytyväinen kun eroon pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte kauanko Nicon ja Kreten suhde on ruusuilla tanssimista?
En usko että riitelevät enää. Eiköhän Krete ottanut opikseen.
Ne pelaa nyt yhteen.
Miksei Jasmine tehnyt samanlaista kaikkiin miehiin tutustumista kuin Vili? Hän sai kahdenkeskistä aikaa vain Nicon ja uusien miesten (Mark ja Jaro) kanssa, ikään kuin ei olisi lupaa valita ketään "varattua" miestä. Näin Jasmine joutui ikään kuin heti kaverizonelle muiden miesten kanssa. Siellä eräleirillä olisi ollut loistava tilaisuus tutustua miehiin, silloin on ensikiinnostusta kaikilla ilmassa, eikä pareja ollut mukana muistuttamassa statuksesta. Toki Jasmine olisi voinut villassakin hakea miehiä vuorotellen juttelemaan ihan omatoimisestikin.
Toivon mukaan tämä opettaa meille, että parisuhteen eteen pitää tehdä töitä. (ei riitä perusteluksi, jos jollain on seilikkonit, pikku pippeli, meikkaa liikaa jne.) Loppujen lopuksi ratkaisee sisäiset seikat, ei ulkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Emilian ja Tatun suudelmat ovat niin äänekkäitä.
Tottakai kun on huulet molemmilla, viiruhuulistahan ei lähde ääntä.
Vili tule mun luo. Mulla on tilaa, myös sulle. Mistä sut löytää?
Mikke24w.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kimi ei ole ihastunut Rosaan tai siltä se mun silmiin näyttää.
Kiminki pitäis olla sen verran suoraselkäinen, että kertois asiasta myös Rosalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Vilillä oo mitään tavoitteita kouluttautumisen tai työelämän suhteen? Tiedän, ettei kaikilla ole, mutta itselle olisi kyllä iso turn-off.
Esittelyn mukaan hän kouluttautuu liikunnanohjaajaksi.
Mutta kysyttäessä tavoitteista elämässä mainitsi vaan kumppanin ja pienen harkinnan jälkeen ulkomailla asumisen...
Niin, meillehän näytettiinkin koko keskustelu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vähän ehkä häiritsevää tuo että Vili on n. puolen vuoden sisään eronnut 5 vuoden suhteesta. Se on jo kunnon suhde ja ei varmasti kenelläkään vielä suhde unohtunut ja nyt sitten televisiossa etsimässä uutta elämää.
Heii Niina kävi juuri syvällisen keskustelun!! Herkuista! Jäätelön syönti on tosi mielenkiintoista.
Ehkä viimeinen vuosi on ollut eron tekemistä, tai kaverilliset välit vaikka viimeiset 2 v?
Me emme tiedä, turha siis tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vähän gay-fibat tosta Vilistä huokuu
Joo, jos poika on puhelias ja iloinen, niin eihän se voi olla muuta kuin gay!
Hei haloo, vuosi on 2021, miten ahtaasti teidät on oikein kasvatettu? Onko ihme et nuoret haluaa vaihtaa sukupuolta, kun on niin kapeat lokerot annettu, tiukasti saneltu, millainen saat olla jos olet heteromies tai -nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kimi ei ole ihastunut Rosaan tai siltä se mun silmiin näyttää.
Kiminki pitäis olla sen verran suoraselkäinen, että kertois asiasta myös Rosalle.
Rosalle kunniakysymys on nyt pysyä tuossa mukana, vaikka vientiä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Vili valitsi Jasminen, vaikka sanoi aiemmin keskustelujen jälkeen, että Salli on suosikki? Vilin mielestä Sallin kanssa oli juttu luistunut vielä sujuvammin kuin Jasminen kanssa. Ja Kretelle vakuutti, että uskaltaa mennä vanhvojenkin parien väliin.
Tuli mieleen, että vaikuttiko se keskustelu miesten kesken Vilin lopulliseen päätökseen? Ylipuhuivat kenties ottamaan Jasminen, etteivät menetä omaa pariaan? Tai Vilillä ei riittänyt kantti, ei halunnut aiheuttaa pahaa mieltä? Vai tuliko peräti tuotannolta kehotus ottaa Jasmine? Tuotantokaan ei tahdo hajottaa vakiintuneita pareja, tällainen fiilis on tullut.
Ei riittänyt kantti. Eikä Salli olisi ollut sen kanssa kun Eelikin olisi ollut talossa. Jasmine oli helppo valinta ja sen sulhokin oli tyytyväinen kun eroon pääsi.
Hänhän, siis Vili sanoi olevan kahdesta kiinnostunut eli Jasminista ja Sallista.
Ei siinä ole sen ihmeellisempää .
Ei välttämättä tehnyt valintaa sillä perusteella mikä on helpoin.
Muistakaa, että meidän mielikuvat syntyy tasan tarkkaan siitä mitä meille näytetään. Empun, Muhkun jne. ”vaisuus” on vaan sitä, ettei heidän käymiään keskusteluja olla viime aikoina näytetty. Liikaa uusia ihmisiä ja kuvioita, että kaikkiin ehdittäis syventyä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ei halunnut aiheuttaa pahaa mieltä Eelissä tai Sallissa. Jälkimmäinen tuskin on ihastunut Viliin, tai edes kiinnostunut ottamaan selvää, haluaisiko ihastua. Kaksisuuntainen tie, ehkä aisti Sallilta viboja, et ei kande valita häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän gay-fibat tosta Vilistä huokuu
Joo, jos poika on puhelias ja iloinen, niin eihän se voi olla muuta kuin gay!
Hei haloo, vuosi on 2021, miten ahtaasti teidät on oikein kasvatettu? Onko ihme et nuoret haluaa vaihtaa sukupuolta, kun on niin kapeat lokerot annettu, tiukasti saneltu, millainen saat olla jos olet heteromies tai -nainen?
Näinpä. Heteropoika se on sellainen vähän jurompi, jos alat ilmeillä ja selittää iloisesti niin saat kuulla olevasi homo. Vaikkei haukkumasana pitäisi ollakaan...
Ja Rosa ei huomaa että Kimiä ei kiinnosta.
Kaikkien muskelimiesten habojen jälkeen oli ilo nähdä jalkapalloilijan voimakkaat pohkeet.
Krete on luonteensa ja käytöksensä vuoksi rumentunut silmissäni todella paljon. Näin se käytös vaan auttaa toista olemaan viehättävämpi tai päinvastoin hänen kohdallaan.
Tämä sarja osoittaa hyvin, miten alkeellisella tasolla on nuorison ja nuorten aikuisten keskustelutaito.
Tässä esimerkki.
Kysymys: Miltä susta tuntuu?
Vastaus: No joo niiku silleen, emmä tiiä, tieksä, että niinku hyvältä tieksä sillee.
No HUH HUH, miten karmeaa kielen käyttöä.
Mitä veikkaatte kauanko Nicon ja Kreten suhde on ruusuilla tanssimista?