Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Tuo vilihän vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. Jos tulisi vastaan kännissä ja pääsisi juttusille, saattaisin ihastua. Positiivinen.
m22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktioni, kun Nico hylkäsi mukavan, normaalin Jasminen ja palasi takaisin myrkkyä keittelevän käärme-Kretan kainaloon:
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/8h/64i/dy4t/154341/99880143…
On niin uskallettavaa kommentoida nimettömästi ja heittää tällaista myrkkyä - paskaa suustaan, onneksi tekniikka apulla nimesi, kaupunkisi ja IP -osoitteesi helposti tunnistettaviksi. On noloa nähdä, että näiden kommenttien takana ovat vanhemmat naiset ja tytöt, mukaan lukien jotkut vanhemmat herrat.
Tekniikka apulla oikein IP-osoite 😂
Age of information technology it is very easy to identify these anonymous people.You probably have information technology in a distant world..Completely understandable why such a stupid comment and grin
XDDDDDD
Vili oli tosi raikas tuulahdus saarelle. Hyvä ja luonteva käytös.
Jarolle soisi myös huomiota.
Turhaan nyt jää sivuun. Nyt voisivat ottaa hänet sandaalien heittoon mukaan.
Eikä mies mitään sääliä tarvitse tietenkään.
Kimi ei jotenkin edelleenkään 'ostanut' kehuja Rosastaan?
Eikö hän, vaan tykkää liian liki tulevista naisista.
Emilian piti tehdä petiä prinsessalle. Jokohan huomenna saa Nico huutia.
Muuten oli hyvä jakso, kun eivät aivan maanneet työkseen koko ajan.
Mun mielestä Kimi ei ole ihastunut Rosaan tai siltä se mun silmiin näyttää.
Jotenkin tykkään Jarosta ja surku jos joutuu pois talosta.
En pääse yli siitä, et Tatusta tulee mulle aina vaan mieleen nuori Saku Koivu.
Olen totaalisen kyllästynyt Emiliaan, Niinaan ja Muhkuun.
Emppu ei osaa muuta kuin myötäillä ja katsella silmät pyöreinä. Niina vaikuttaa hieman yksinkertaiselta ja lätsä-Muhku on muuttunut näkymättömäksi.
Kuvittelenko vain vai suhtautuuko Niina nihkeästi Kreten ja Nicon lämmenneisiin väleihin?
Vierailija kirjoitti:
Emppu ei osaa muuta kuin myötäillä ja katsella silmät pyöreinä. Niina vaikuttaa hieman yksinkertaiselta ja lätsä-Muhku on muuttunut näkymättömäksi.
Lätsän voisi heittää seuraavalla iltanuotiolla liekkeihin.
Katsoin edellisen kauden ja tykkäsin. Odotukset oli korkealla tästäkin kaudesta. Täysin surkea, lopetin katsomisen eiliseen jaksoon. Liikaa pelaamista ja manipulointia ym.
Vierailija kirjoitti:
emilia (emppu)on niin ihastunut tatuun, että enään ei tarvitse, kuin pyöritellä silmiä ja olla kohtelias sekä ymmärtäväinen muille. Love.
Emilia posket ja silmät pyöreinä joka jaksossa SIIS JOOO
Nuo uusien asukkaitten sisäänajot ovat kyllä jäätävää katsottavaa. Vaatii tulijalta erinomaisia sosiaalisia taitoja. Ei riitä, että näyttää hyvältä ja osaa kertoa suurinpiirtein miksi on tuonne tullut.
Sen jälkeen alkaa vasta työ.
Mitä myöhemminnon saarelle tullut sitä terhakkaammin on toimittava.
Aivan alussa tulleet pääsevät tuossa suhteessa helpommalla.
Nyt esim. Jaro ei ole osannut olla yhtä sulava, kuin esim. Vili ja Jasmine. Jaro jäi jo siinä jälkeen, että joutui tuon nicokrete jyrän jalkoihin ja oli vielä tavallaan poissaolevien äijien naisia mukamas hännystelemässä.
Nyt ei kukaan muistanut, että oli virallisesti Kreten pari.
Hän joutuu auttamatta pois. Sääli mukava kaveri.
Voisitte jotain kivaa kisaa järkätä, että nähtäisiin hänenkin suorituksiaan.
Seuraava parinvalinta on tätä menoa ihan turha,Krete ja Nico palaa pariksi ja Jaro lähtee kotiin. Toivottavasti olis joku twisti,pamahtaisi vaikka yks sinkkutyttö paikalle ja sais valita parinsa samantein.
Seuraava paripudotus onkin toivottavasti vähän jännittävämpi. Joko Muhku/Niina tai Kim/Rosa alkaa olla liipasimella.
Muhku ja Niina, heistä tulee hyvät ystävät. Tuo muhku on mies versio Kretestä. Sori Muhku.
Eikö Vilillä oo mitään tavoitteita kouluttautumisen tai työelämän suhteen? Tiedän, ettei kaikilla ole, mutta itselle olisi kyllä iso turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin kuuluttaja juuri mainosti tämän illan jaksoa. Kertoi, että jotkut päätyvät tänään sohvalle yöksi. Eli Vili ilmeisesti hajottaa jonkin vakiintuneen parin, mutta mies ei saa häätöä, ja pari jatkaa sohvalla.
Meni niin, että Vili valitsi Jasminen treffeille ja heistä leivottiin virallinen pari. Nico meni välittömästi pokaamaan Kreten ja he siirtyivät sohvalle nukkumaan. Jaro jäi yksin, vaikka onkin virallisesti Kreten pari. Mutta parempi noin.
Itse asiassa Krete ja Nico nukkuivat jo edellisenkin yön sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaro hymyili nukkuessaan :)
Jaro on hyvä tyyppi, vaatii vaan aikaa tutustumiselle. Peukku Jarolle!
Hieno tyyppi, varsinkin lippis päässä. Siistii.
Ei ole tasapainoinen henkisesti. Fyysisesti on kyllä paikoitellen hyvinkin painoinen eikä tosiaan mikään nuori nainen ulkonäkönsä tai häikäilemättömän ja törkeän käytöksensä perusteella.