Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Siis tämä on nyt Kreten show. Nyt jo suunnitellaan sohvalle menoa yöksi. Seuraava parinvalinta voidaan tehdä samantein,Nico Kretelle ja Jaro Jasminelle. Toivottavasti tuonne tulis nyt pari sinkkua vielä. Vaikka tää kausi on taputeltu.
Ilkeily ja kieroilu pilaa nyt tän kaiken
Just. En hetkeäkään usko et tää ois oikee äänestyksen tulos.
Eli taas saamme seurata jatkossakin Kreten ja Nikon kinastelua. Mietin myös Kimin ja Rosan tilannetta. Kim on aika varovainen. Haluaisiko kenties, että Oona palaisi saarelle.
Niko olis pitänyt viedä takaisin metsään saamaan lisää etäisyyttä Kreten manipulointiin, niin olis ajatukset taas kirkastuneet.
Musta on hienoa että Krete ja Nico saa toisen mahdollisuuden.
Kukaan ihminen ei oo täydellinen ja toivottavasti Krete oppi tästä jotain, jos on oikeasti Nicosta kiinnostunut. (Niin kuin mun silmiin näyttää olevan)
Harmi Jasminelle, mutta kyllä tuolla on oikeus vaihtaa mielipidettä tai paria, se on tuon ohjelman idea.
Krete oli kyl ihan hemmetin rasittava tos yhdessä vaiheessa, mutta nyt Nicokin selkeästi Kretestä kiinnostunut niin antaa mennä. Ainakin se kortti on sitten katottu, kuten Kimi sanoi!
Just.
Krete ihan pokkana kertoi Jasminelle jälleen itse kehittämänsä "uutisen", että Niko oli muka luvannut antaa hänelle mahdollisuuden..
Ei mikään ihme, että Jasminen kiinnostus himmeni.
Miksi osa naisista meikkaa nenänsivustat mustiksi? Menee mielestäni ”varjostus” pikkusen överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Just. En hetkeäkään usko et tää ois oikee äänestyksen tulos.
Kyllä se on oikea tulos.
On nyt vaan parempi hyväksyä asia.
Olivat Krete ja Jaro vaarassa.
Krete osaa hämmentävän taitavasti aina sopivan "vähän", sopivassa kohdassa värittää tarinoita ja juoruja sopiville tahoille.
Koko villa toistelee toisilleen Kerete sanoi sitä ja se sanoi tätä, mutta toi sanoi sitä..
Ja Kerete itse vetoaa manipuloidessaa aina siihen, että JOKU MUU on sanonut/ huomannut/ kuullut jne milloin mitäkin.
Pahimmanlaatuinen sopankeittäjä, jota Muhku toisena manipulaattorina mielellään säestää.
Olipa Nico jotenki kunnon ääliö tän päivän jaksossa, varsinki siinä lopussa. Ehkä hän ansaitsee tulla pelatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Krete osaa hämmentävän taitavasti aina sopivan "vähän", sopivassa kohdassa värittää tarinoita ja juoruja sopiville tahoille.
Koko villa toistelee toisilleen Kerete sanoi sitä ja se sanoi tätä, mutta toi sanoi sitä..
Ja Kerete itse vetoaa manipuloidessaa aina siihen, että JOKU MUU on sanonut/ huomannut/ kuullut jne milloin mitäkin.
Pahimmanlaatuinen sopankeittäjä, jota Muhku toisena manipulaattorina mielellään säestää.
Ei oo Krete ensimmäistä kertaa soppaa hämmentämässä. Niin suvereenisti hoituu manipulointi ja valehtelu, että ei ole eka kerta. Eikä ole ekaa kertaa m*lkku ja k*sipää, vaikka niin väittää. Ei ihminen ala yhtäkkiä käyttäytyä itselleen epätyypillisellä tavalla vaan tuo on hänellä toistuva käyttäytymismalli ja siksi kukaan mies ei ole koskaan häntä halunnut.
Ohjelma mennyt jo sen verran sairaaksi yhden myrkyllisen ilmanpilaajan takia, ei pysty enää katsomaan. Miten nuo muut saarelaiset eivät näe tuota peliä? Vai eivät halua heittäytyä hankaliksi ettei suosio laske, ovat jo niin omissa kuplissaan vai mikä on? Hetken pojat huomasivat Kreten pelin, nyt taas ihan sokeita. Narsisti korttia heiluteltu, taitaa siihen suuntaan kallistua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kanssa olen miettinyt onko mennyt jotain ohi.
Kun eikös Krete ole kertonut jo useammallakin pojalle, olisiko sänssejä, nyt kun hän on tarkemmin miettinyt juttuja.
Mikolle, Nikolle ainaskin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmanlaatuinen sopankeittäjä, jota Muhku toisena manipulaattorina mielellään säestää.Ei oo Krete ensimmäistä kertaa soppaa hämmentämässä. Niin suvereenisti hoituu manipulointi ja valehtelu, että ei ole eka kerta. Eikä ole ekaa kertaa m*lkku ja k*sipää, vaikka niin väittää. Ei ihminen ala yhtäkkiä käyttäytyä itselleen epätyypillisellä tavalla vaan tuo on hänellä toistuva käyttäytymismalli ja siksi kukaan mies ei ole koskaan häntä halunnut.
Niimpä.
Käsittämättömintä on se, että ihan tosissaan taitaa itse uskoa olevansa mukava, avoin, sosiaalinen ja vaikka mitä - - miten ihminen voi olla noin sokea itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuota Kreteä äänestää? Samanlaiset luonnehäiriöisetkö, jotka häneen samaistuvat?
Virolaiset sitä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Eli taas saamme seurata jatkossakin Kreten ja Nikon kinastelua. Mietin myös Kimin ja Rosan tilannetta. Kim on aika varovainen. Haluaisiko kenties, että Oona palaisi saarelle.
Kyllä on jo tullut mustia pilviä Kimin ja Rosankin päälle. Onko Rosa jo mököttänyt,kun Kimi ei huomioinut tarpeeksi metsäleirin jälkeen? Joku siinä parissa tökkii. Vai onko Kimillä turnausväsymys päällä jo.
Näin unta että Krete ja Kimi yhtäkkiä ihastuivat tulisesti toisiinsa. Siinä oliskin hauska käänne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jo tullut mustia pilviä Kimin ja Rosankin päälle. Onko Rosa jo mököttänyt,kun Kimi ei huomioinut tarpeeksi metsäleirin jälkeen? Joku siinä parissa tökkii. Vai onko Kimillä turnausväsymys päällä jo.
Kimillä ei ole tunteita Rosaa kohtaan.
Feikkaa sen mitä jaksaa.
Välittää siitå kenen nimeä ei saa mainita.
Hyi v*ttu Krete on törkeä. En haluaisi ikinä tavata häntä. Oksettava ihminen.