Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Menipäs päin helvettiä! Krete-show jatkuu.
Mikko oli mun suosikki ja Rosa A ei.
Mikko tippu Rosan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tippuu??
Mikko&RosaA.
Oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä niiden kanssa oli viimeisenä?
Krete ja Jaro.
Krete pilaa koko kauden. Ei tämä enää ole mikään hyvän mielen rakkausreality, kun tuo yksi juonii ja torpedoi kaiken hyvän. Tuon ankeuttajan takia loppui koko ohjelman seuraaminen.
Mulle Mikko ja Rosa oli vaikea pari. Toisesta tykkäsin ja toisen halusin pois. Siksi en äänestänyt heitä.
On niitäkin ketkä tykkää Kretestä mutta eihän sitä uskalla ääneen sanoa.
Kretestä ja Nicosta tulee pari.
Jaro ottaa Jasminen.
Tuleeko joku uusi?
Kuka tuota Kreteä äänestää? Samanlaiset luonnehäiriöisetkö, jotka häneen samaistuvat?
Vierailija kirjoitti:
Mikko oli mun suosikki ja Rosa A ei.
Mikko tippu Rosan takia.
Minäkin tykkäsin Mikosta, mutta ihan hyvä, jos Mikko tippui eikä jäänyt Kreten kotkankynsiin. Krete ei olisi ansainnut Mikkoa. Eikä Nicoa. Eikä Jaroa, jota Krete ei edes halua. Mutta ehkä saarelle tulee joku, jonka Krete "The Queen of The World" kelpuuttaa parikseen, Krete ei ole koskaan seurustellut enkä yhtään ihmettele miksi.
Ärsyttää toi krete suunnattomasti. Ensin kohteli nikoa kuin halpaa makkaraa ja suurinpiirtein sanoi tälle että lähes poika kalppimaan siitä.
Vasta kun nikolla heräs mielenkiinto muihin, krete alkoikin yhtäkkiä tykkäämään nikosta.
Krete on huono häviäjä, pistää vaikka muiden suhteet sekaisin, että saa haluamansa.
Nyt vois Jaro ja Jasmine lähentyä, että tossukka-Nico pääsee taas kerran kuunteleen Kreten kiukuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuota Kreteä äänestää? Samanlaiset luonnehäiriöisetkö, jotka häneen samaistuvat?
Jep. Kaikki koulukiusaajat ja muut ilkeät ihmiset. Krete sopisi paljon paremmin 90 days fiance-ohjelmaan. Sen verran vaikuttaa gold diggeriltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle Mikko ja Rosa oli vaikea pari. Toisesta tykkäsin ja toisen halusin pois. Siksi en äänestänyt heitä.
On niitäkin ketkä tykkää Kretestä mutta eihän sitä uskalla ääneen sanoa.
Kretestä ja Nicosta tulee pari.
Jaro ottaa Jasminen.
Tuleeko joku uusi?
Toivottavasi Nico ei enää ikinä haksahda tohon narsistiin eli Kreteen.
Olipa yhtä uskottava vaalitulos kuin Venäjällä.
Mähän sanoin tuossa pari sivua sitten, että tuotannolla on joku virolainen sponssi ja sen takia Kreteä ei saa tuolta pois ikinä. Katotaan vaan niin tuo kotka seisoo finaalissa.
Joo surkee ohjelma. Ei kiinnosta enää katsoa. En halua katsoa Krete-showta enää hetkeäkään.
Nico ei ole mikään kiltti poika joka on vietävissä. Sehän on menossa nukkumaan sohvalle Kreten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa yhtä uskottava vaalitulos kuin Venäjällä.
Veit täysin sanani näppikseltäni!
Tässä Kreten pelissä on todennäköisesti yksi häviäjä ja se on Nico! Krete jatkaa porskutteluaan. Toivottavasti on jo hakeutunut hoitoon!
No niin nyt sinulle tuli paha mieli. Ei ollut tarkoitus.