Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että jotkut vieläkin kiinnittävät negatiivista huomiota toisten ihonväriin tai taustaan.
Tobias on puoliksi yhdysvaltalainen, Mark puoliksi ranskalainen, Jasmine puoliksi somali.
Kreten juuret ovat Virossa ja Muhamedin Balkanilla.
So what?Sinä täällä kiinnität näihin aina huomiosi. Kaikkia on haukuttu. Miksi et pillastunut, kun Niinaa solvattiin oikein urakalla? Haukuttu lappalaiseksi, eskimoksi ja ties miksi.
Älä höpötä. Olet kyllä hassu, kun luulet tietäväsi, mitä kukakin on kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa äänestyksessä äänestän Jasmine ja Nico.
No entä ketä äänestät, jos pitäs päättää kuka voi lähteä villasta? Mä äänestäisin Mikkoa ja Rosaa. Myös Krete voisi lähteä jo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet instassa sen klipin, jossa Niina katselee terassilta Jasminea?
Hän pesee raivokkaasti hampaitaan ja näyttää siltä, että on just yhden kilpailijan syönyt ja toista aloittamassa:D
Se oli editoitu, huoohh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että jotkut vieläkin kiinnittävät negatiivista huomiota toisten ihonväriin tai taustaan.
Tobias on puoliksi yhdysvaltalainen, Mark puoliksi ranskalainen, Jasmine puoliksi somali.
So what?Sinä täällä kiinnität näihin aina huomiosi. Kaikkia on haukuttu. Miksi et pillastunut, kun Niinaa solvattiin oikein urakalla? Haukuttu lappalaiseksi, eskimoksi ja ties miksi.
Oletat siis että hän on lukenut koko ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä ketä äänestät, jos pitäs päättää kuka voi lähteä villasta? Mä äänestäisin Mikkoa ja Rosaa. Myös Krete voisi lähteä jo kotiin.
Olen seurannut tätä ketjua alusta saakka, joten älä länkytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreteä ja Jaroa.
Tykkään Mikosta.
Olen pitänyt Nicosta alusta asti ja todella iloinen, että Jasmine tuli villaan. Saa nähdä, miten paljon Kreteä ahdistaa ja ärsyttää nähdä heidät yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä ketjua alusta saakka, joten älä länkytä.
Nyt sulla on kuule ihan väärät lainaukset.
Vierailija kirjoitti:
So what?
So what, miksi luettelet. Ketä kiinnostaa, kiintiöstä puuttuu romani, tai puoliksi romani.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet instassa sen klipin, jossa Niina katselee terassilta Jasminea?
Hän pesee raivokkaasti hampaitaan ja näyttää siltä, että on just yhden kilpailijan syönyt ja toista aloittamassa:D
Voi eiii!!! Niina ei hymyile ja naura hampaita pestessään! Ei se ihminen osaa tehdä mitään oikein!!
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Nicosta alusta asti ja todella iloinen, että Jasmine tuli villaan. Saa nähdä, miten paljon Kreteä ahdistaa ja ärsyttää nähdä heidät yhdessä...
Halvat on huvit.
Hahaa joku täällä valittaa että Niinaa haukuttu lappalaiseksi ja eskimoksi?😂 Mitä haukkumasanoja ne nuo on? Voi olla myös kehuja, itse ainakin tykkään vähän sirrillään olevista silmistä ja tummemmista piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvat on huvit.
Huvin vuoksi tätä kai katsellaan :D
Vierailija kirjoitti:
Hahaa joku täällä valittaa että Niinaa haukuttu lappalaiseksi ja eskimoksi?😂 Mitä haukkumasanoja ne nuo on? Voi olla myös kehuja, itse ainakin tykkään vähän sirrillään olevista silmistä ja tummemmista piirteistä.
Eskimo sana on nykyään yhtä arvostettu kui n-sana. Seuraa aikaasi persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eskimo sana on nykyään yhtä arvostettu kui n-sana. Seuraa aikaasi persu.
Missä r-kortin heiluttaja?
Kenellä parilla näkisitte potentiaalia ulkomaailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Jäämään vai tippumaan?
Vierailija kirjoitti:
Kenellä parilla näkisitte potentiaalia ulkomaailmassa?
Ei kellään. Julkisuus pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa suomessakin tuonne kesken kaiken joku uskomattoman upea pommi, niin että olisi kaikille houkutus. Nyt tulee ikävästi sanottuna saarelaisten tasoon nähden melko perus naisia ja miehiä, ja parien muodostus on vähän sellasta "voisin mä tonki ottaa, voidaan keskutella hyvin".
Kaikki saarelaiset ja uudet tulokkaat on ollut kauniita ja komeita, mutta valitettavasti tarvittais taloon joku megasuper upea joka kääntäisi kaikkien päät. Eeli ja Sallikin voisi horjua jos saarelle astelisi joku Sallia huomattavasti kauniimpi ja "tasokkaampi" nainen.
Ymmärrettävästi kukaan kun ei ole halukas vaihtamaan "huonompaan"
Kehittymätöntä Tinder-ajan ajattelua, että nurkan takana löytyy aina VIELÄ kauniimmat kasvot ja upeampi kroppa... Omaan silmään esim. Salli hipoo täydellisyyttä (keltainen tukka miinusta, mut helpohkosti korjattavissa), mistä löytyisi vielä kaikkien silmään kauniimpi?
Kimi ei ole minusta kasvoista lainkaan komea, silti olisi minulle yksi isoimmista "houkutuksista" tuolla, koska on niin hauska ja rento tyyppi. Sen verran ikää mittarissa jo, että olen nähnyt, miten kauniit ja komeat kasvot rapisee silmissä, kun luonne on huono tai ajattelun taso lapsellinen. Kiinnostus laskee minuuteissa.
JOS tuonne tulisi ns täydellisiä ihmisiä (en kyll usko et on edes kaikkien mielestä täydellistä), niin kyllähän nuo äkkiä huomaisivat, sopiiko luonteet yhteen vai ei. Kiiltokuva-taso ei riitä, ja silloin "houkutus" lakkaa olemasta houkutus nopeassa Tinder-merkityksessä.
No siis pelin henkihän on se, että etsitään itselle se kaikista mieleisin. Saarelaiset on kuitenkin tunteneet toisensa vasta pari viikkoa, niin jos tuonne astelisi vaikka Rosa-Maria Ryyti ja Nelli Matula niin voisi hyvinkin varmat parit alkaa heikentyä. Sehän olisi ideaali tilanne. että oikeasti löytyisi kaikille parhain mahdollinen, eikä vain paras mahdollinen muutamasta tarjotusta, koska ulkomaailmassa ne superkuumatkin edelleen on olemassa. .
Öö esim. Sallihan on paremman näköinen kuin kumpikaan mainitsemistasi.
No vielä voi tapahtua mitä vaan, turha on julistaa jo nyt Sallia ja Eeliä voittajaksi. Elämä on muutakin kuin täykkyä ja ihkua. Kiva olisi joskus nähdä ihan normaali keskustelu heidän välillä.