Perunat ja lihapullakastike
En ymmärrä ihmisiä jotka syö kyseistä ruokalajia
Kommentit (12)
Ajattele välillä jotain muutakin kuin ruokaa
Lihapullat on junttia ja epäterveellistä moskaa.
Jaa. Teenpä lihapullia oikein pitkän kaavan kautta. Se on sitä kunnon ruokaa.
Ehkä parempaa ruokaa ole olemassakaan...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan terveellisyys riippuu valmistustavasta. Vai tarkoititko jotain einespullia, sellaisiako sä syöt?
Minä syön maksalaatikkoa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan terveellisyys riippuu valmistustavasta. Vai tarkoititko jotain einespullia, sellaisiako sä syöt?
Punainen liha ja suola on epäterveellistä moskaa.
Köttbullar ei voi olla junttia koska ruotsin kuninkaallisetkin syö niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen liha ja suola on epäterveellistä moskaa.
Voi olla. Tosiasiassa melkein kaikki, mitä me ostamme kaupasta, on epäaitoa. Alkuperäisiä ruoka-aineita on muunneltu tai niiden tilalle on lisätty jotakin keinotekoista ja mausteet voivat olla kaikkea muuta kuin luonnosta saatuja. Pizzan juusto ei ole ehkä juustoa nähnytkään. Se on ties mitä juustolta näyttävää ainetta. Aidot, alkuperäiset ainekset niittäin maksavat paljon ja nykyiset tehtaat toimivat "tekoaineiden" varassa. Nopeaa vamistaa suuria määriä, tehokasta ja paljon halvempaa kuin se, mitä ihmiset söivät yleisesti vielä 50 vuotta sitten tai 100 vuotta sitten.
Kyllä itse kotona tehdyt lihapullat ovat monien herkkuruoka numero yksi.
Olen jättänyt lihansyönnin varsinaisesti kokonaan, mutta olen varma, että jos saisin samanlaisia lihapullia, mitä äitini aikoinaan teki ja mitä itse lapsilleni tein, en varmasti voisi vastustaa.
Parasta!