Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä on vain oma tunne, mut jotenki toi uus Rosa näyttää aikuiselta naiselta verrattuna muihin. Vaikea selittää, mut kantaa itseään ylpeydellä
Jotain samaa arvokkuutta kuin Jenni Vartiaisessa.
Jennillä on uljas ryhti. Kenties Suomen kaunein nainen. Tämä Rosa F , jääköön sanomatta.
Kolmekymppisille on Love Island niin loppuu tää ”liian vanha”kitinä. Miks kaikissa ohjelmissa on näitä pikkutyttöjä ja -poikia…hoh hoijakkaa. Tää uus Rosa on just hyvä mutta pikkupojat ei tajua.
Milla on ihana. Voi kun Kimistä ja Millasta tulisi pari.
Vierailija kirjoitti:
Oona on edelleen suosikkini. Tasapainoinen, aidosti mukava kaikille ja hyvännäköinenkin.
Paras tyyppi koko saarella. Rehellinen, aito ja upea luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä on vain oma tunne, mut jotenki toi uus Rosa näyttää aikuiselta naiselta verrattuna muihin. Vaikea selittää, mut kantaa itseään ylpeydellä
Jotain samaa arvokkuutta kuin Jenni Vartiaisessa.
Jennillä on uljas ryhti. Kenties Suomen kaunein nainen. Tämä Rosa F , jääköön sanomatta.
Ok. Näin vain hetken kun puhui istuen. Sitä ennen olin kirjoittanut kommentin, että uudella saarelaisella taisi unohtua tissit kotiin.
Olen pahoillani. :(
Siveyden sipulit teille sopii paremmin Ensitreffit alttarilla ohjelma.
Epäonnisimmat meikkipossut, joilla joka jaksossa ihme viivoja ja palloja naamassa on murskavoitolla Emilia, sitten Salli ja Oona. Muut tulee pari askelta perässä, mutta ansioituneina kuitenkin. Voisko tuotanto kertoa niille luonnonvalon ja studiovalon vaikutuksesta meikkeihin?
Jee, ihana Rosa! Aidosti kaunis ja luonnollinen!
Palstan nurinat:
liian nuori,
liian vanha,
lauta,
naurettavan isot tissit,
vanhan näköinen,
ihan teinin näköinen,
liian syvällinen,
liian pinnallinen.
Und so waiter!
Oktoberfest oli hilpeä juhla.
Uusi Rosa on viehättävä ja just sopiva Kimille.
Vierailija kirjoitti:
Uudella naisella oli unohtunut tissit kotiin?
Sinä taasen menetit hyvän tilaisuuden olla möläyttelemättä typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jee, ihana Rosa! Aidosti kaunis ja luonnollinen!
Oota aamua ku näät ilman meikkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taasen menetit hyvän tilaisuuden olla möläyttelemättä typeryyksiä.
Tottahan kommentoija sanoi. En näe suurennuslasillakaan rintoja Rosan rintakehällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin törkeä :((
Vierailija kirjoitti:
Krete lämpenenässä sittenkin Nicoon ..taitaa tykätä siitä jo. xD
Nyt on vaan pakko koska muuten joutuvat pois.
Eivät ole kiinnostuneita toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole kiinnostuneita toisistaan.
Niinpä. Samaa ällöä näyttelemistä
myos Rosalla ja Mikolla. Ketä
kiinnostaa tietää tekevätkö he aamulla jalkatreeniä yms. Onko jokin syy sille, ettei Tatua ja Emiliaa näytetä juurikaan enää yhdess???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole kiinnostuneita toisistaan.Niinpä. Samaa ällöä näyttelemistä
kiinnostaa tietää tekevätkö he aamulla jalkatreeniä yms. Onko jokin syy sille, ettei Tatua ja Emiliaa näytetä juurikaan enää yhdess???
Tatu ja Emilia on kyllä yhdessä mutta ei Mikolla ja Rosalla ole puhuttavaa. Rosan kanssa vaikea jutella.
Mä toivon että tää uus ois kiinostunut oikeasti Kimistä, ja menisivät vaikka treffeille.
Mun mielestä se olis Oonallekin hyvä herätys, että ei pidä Kimiä jatkuvasti itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiinnostaa tietää tekevätkö he aamulla jalkatreeniä yms. Onko jokin syy sille, ettei Tatua ja Emiliaa näytetä juurikaan enää yhdess???Tatu ja Emilia on kyllä yhdessä mutta ei Mikolla ja Rosalla ole puhuttavaa. Rosan kanssa vaikea jutella.
Raskas tapaus tämä Rosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatu ja Emilia-pari toimii vain yöaikaan.. Jännästi Emilia sanoi, että oli hyvä, ettei he päässeet sviittiin.. tajuaa jo varmaan, että homma ei tuu toimimaan ulkomaailmassa. Voi jopa olla, että hajoaa jo tuolla ollessa..
Minulle tuli kasvoista mieleen Erin. Kaunis nainen.