Minä vuonna elit tähän mennessä elämäsi parasta aikaasi?
Itsellä vuonna 2016. Opiskelin yliopistossa, oli kiva asunto ja elämä oli sosiaalista; oli kavereita ja poikaystävä.
Myös 2006 oli kivaa aikaa, olin silloin peruskoulussa, oli kavereita ja silloinen rakas ratsastusharrastus.
Kommentit (36)
2005-2010. Jos yksi pitää valita, niin 2008. Silloin muutin ensimmäiseen omaan asuntooni, seurustelin ja elämä ylipäänsä hymyili.
Lapsuus, nuoruusvuodet ja nuori aikuisuus on ollut parasta aikaa siinä 35 ikävuoteen asti.
Just nyt!
Oon 50 ja kaikki on hyvin: on ihana seurata, miten lapset pääsee eteenpäin elämässä, mulla on hyvä puoliso, meillä on kiva koti ja saan tehdä merkityksellistä työtä.
Vuonna 2000. Sain töistä vuorotteluvapaata ja muutin Lontooseen opiskelemaan. Näin maailmaa, opin englantia, sain uusia kavereita ja tapasin nykyisen vaimoni.
2000-2003 eli kun olin 1-4-vuotias
2003.
Äiti oli silloin vielä terve. Windows 2003 server raskas, mutta hallittava.
.....
Parasta aikaa - kaikki oli vielä hallittavissa.
....
1989 tai 2023. Vaikea valita. Mutta 1995-1996 oli hyviä myöskin.
Eihän nuo pelkät vuodet kerro kenellekään yhtään mitään.
Ooh. En vielä ikinä ole kokenut sellaista. Olen kohta keski-ikäinen, onnellisen ajan olisi parempi tulla jo.
2015. Oli kiva työ ja kivat tulot, kiva asunto ja kivat ihmiset, kiva sää myös. Joku val tion kuspää vei minulta ne kaikki. Nyt ei ole mitään.
1997