Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3561/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus, Tatu, Kimi, Eeli ja Emilia oinaita. Älkää pillastuko, ei ole niin syvällinen kommentti.

Hyvä kommentti - vaihtelu virkistää! Eelistä, Emiliasta ja Markuksesta uskoisi, mutta itse en heti veikkaisi Kimiä tai Tatua oinaaksi. Mitä merkkejä muut villalaiset mahtanevat olla?

Olisin veikannut Kimiä kaksoseksi.

Vierailija
3562/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa näplää aina juomapulloaan.

Muija arvosteli Markusta ainaisesta vitsailusta.

Mikä tuolle mörö-Kyllille kelpaa?

Varmasti kelpaa tositarkoituksella mukana oleva sekä asialliseen keskusteluun kykenevä mies... Rosa kun vaikuttaa neideistä vähiten pinnallisimmalta tapaukselta ja on itsekin maininnut luonteen olevan se ykköskriteeri. Markus taitanee olla liian pinnallinen kenelle tahansa villan naisista, kun ei anna itsestään mitään eikä näytä kiinnostuvan kenestäkään. Mukava hengailukaveri, mutta ei tuollaisen mörököllin kanssa suhdetta rakenneta...

Mikon ulkonäöstähän Rosa innostui sekö ei ole pinnallisuutta😁

Etkö ymmärrä lukemaasi...? Totesin Rosan vaikuttavan vähiten pinnallisimmalta tyypiltä.

Pinnalliset hakeutuvat bikinifitness lajiin😁

Rosa totesi itse pitävän treenaamisesta ja tykkää tehdä sitä tavoitteellisesti. En usko olevan läpeensä pinnallinen, koska käyttää villan naisista vähiten ehostustakin eikä omaa tekoripsiä, täyteainehuulia tai silikonitissejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus, Tatu, Kimi, Eeli ja Emilia oinaita. Älkää pillastuko, ei ole niin syvällinen kommentti.

Ilmankos Markus on niin "shady". Onko tiedossa muiden horoskooppimerkkejä? Tobben kiinnostais erityisesti...

Tobbe oli jo ilmeisesti poistunut villalta ku näitä kyseltiin, koska puuttui.

Muhku kauris, Oona ja Niina vesimies, Mikko kaksonen, Milla leijona, Krete ja Rosa neitsyt, Salli ja Nico vaaka.

Vierailija
3564/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa näplää aina juomapulloaan.

Muija arvosteli Markusta ainaisesta vitsailusta.

Mikä tuolle mörö-Kyllille kelpaa?

Varmasti kelpaa tositarkoituksella mukana oleva sekä asialliseen keskusteluun kykenevä mies... Rosa kun vaikuttaa neideistä vähiten pinnallisimmalta tapaukselta ja on itsekin maininnut luonteen olevan se ykköskriteeri. Markus taitanee olla liian pinnallinen kenelle tahansa villan naisista, kun ei anna itsestään mitään eikä näytä kiinnostuvan kenestäkään. Mukava hengailukaveri, mutta ei tuollaisen mörököllin kanssa suhdetta rakenneta...

Mikon ulkonäöstähän Rosa innostui sekö ei ole pinnallisuutta😁

Etkö ymmärrä lukemaasi...? Totesin Rosan vaikuttavan vähiten pinnallisimmalta tyypiltä.

Pinnalliset hakeutuvat bikinifitness lajiin😁

Rosa totesi itse pitävän treenaamisesta ja tykkää tehdä sitä tavoitteellisesti. En usko olevan läpeensä pinnallinen, koska käyttää villan naisista vähiten ehostustakin eikä omaa tekoripsiä, täyteainehuulia tai silikonitissejä.

Värjätty fleda sillä ainakin on.

Vierailija
3565/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.

Sä syyllistyt itse samaan eli haukut. Sähän juuri haukut toisten ulkonäköä.

Niin, koitan herätellä ihmisiä siihen, miten typerää ja ala-arvoista touhua haukkuminen on. Nämä arvostelijat ovat itse rumia valaita, joten mikä oikeus heillä on arvostella muita? Joo, varmaan hetkeksi tulee itelle parempi olo, kun on arvostellut muita. Se oma levahtanut selluliitti takapuoli ei ehkä näytä peilistä niin pahalta, kun on saanut purkaa omaa pahaa oloa arvostelemalla toisten ulkonäköä

Vierailija
3566/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti - vaihtelu virkistää! Eelistä, Emiliasta ja Markuksesta uskoisi, mutta itse en heti veikkaisi Kimiä tai Tatua oinaaksi. Mitä merkkejä muut villalaiset mahtanevat olla?

Minä taas jousimieheksi!

Vierailija
3567/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.

Laittaakin ihmettelemään miksi sinun kaltaisesi täydellinen ja nuhteeton ihminen edes alentuu lukemaan tätä keskusteluketjua?

Se ei tarvi mitään täydellisyyttä olla haukkumatta muita. Ihan perus käytöstapoja, jotka opetellaan jo ala-asteella. Arvosteletko ihmisten ulkonäköä myös päin naamaa?

Vierailija
3568/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas jousimieheksi!

Milla leijona, ei yllätä.

Vierailija
3569/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta uusi mies Mikko? Näyttää Jasper Pääkköseltä 😀

Vierailija
3570/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must taas Mikko vois olla Aki Mannisen lehtolapsi.

Vierailija
3571/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos Markus on niin "shady". Onko tiedossa muiden horoskooppimerkkejä? Tobben kiinnostais erityisesti...

Tobbe oli jo ilmeisesti poistunut villalta ku näitä kyseltiin, koska puuttui.

Muhku kauris, Oona ja Niina vesimies, Mikko kaksonen, Milla leijona, Krete ja Rosa neitsyt, Salli ja Nico vaaka.

Eli siis tulimerkin edustajia eniten, sitten tasaisesti ilman ja maan merkkejä. Ei yhtä ainutta vesimerkkiä! Aika linjassa menevät merkit luonteenpiirteiden kanssa... Oikeastaan vain nuo vesimiehet hieman yllättäviä.

Vierailija
3572/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicolle sopisi Emilia, joka osoitti heti kiinnostusta, mutta Krete uhosi, ettei Emppu saa viedä hänen miestään.

Nico on niin erikoisen näköinen, että tarvitsee vahvalla itsetunnolla varustetun tyttöystävän.

Ulkonäön takia muuten unohtaa, että Nico opiskelee yliopistossa ja pyörittää omaa firmaa.

Vierailija
3573/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään! BB-Marko oli oiva heitto joltain, tai sitten tosiaan Mannisen Akin kaksoisolento.

Vierailija
3574/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtää kärhämää ollu vaikka oinaita viisi🥊🥊

Vierailija
3575/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicolle sopisi Emilia, joka osoitti heti kiinnostusta, mutta Krete uhosi, ettei Emppu saa viedä hänen miestään.

Nico on niin erikoisen näköinen, että tarvitsee vahvalla itsetunnolla varustetun tyttöystävän.

Ulkonäön takia muuten unohtaa, että Nico opiskelee yliopistossa ja pyörittää omaa firmaa.

Noi tatskat Nikon ulkonäön pilaa. Ilman niitä olisi söpö. Varsinkin kun näyttää siltä ettei olisi kaulaa ollenkaan.

Vierailija
3576/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa sarvet alkaa kolahdella 😂

Vierailija
3577/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaakin ihmettelemään miksi sinun kaltaisesi täydellinen ja nuhteeton ihminen edes alentuu lukemaan tätä keskusteluketjua?

Se ei tarvi mitään täydellisyyttä olla haukkumatta muita. Ihan perus käytöstapoja, jotka opetellaan jo ala-asteella. Arvosteletko ihmisten ulkonäköä myös päin naamaa?

Lopeta jo tuo jankkaaminen ja oman täydellisyytesi mainostaminen ja häivy muualle tästä ketjusta.

Vierailija
3578/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätä minäkin ihmettelin!! Pitäisi olla draamaa niin maan perzeleesti jo tähän mennessä tällä kattauksella?!?

Vierailija
3579/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä minäkin ihmettelin!! Pitäisi olla draamaa niin maan perzeleesti jo tähän mennessä tällä kattauksella?!?

Voi olla vielä vieraskoreuden rippeitä jäljellä, joillekin oinaille se tosin on tuntematon termi, tai sitten eivät ole kunnolla saaneet kierroksia nousemaan... Sen nimittäin sitten kuulee ja näkee, kun oinaan moottori pärähtää käyntiin!

Vierailija
3580/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tuo jankkaaminen ja oman täydellisyytesi mainostaminen ja häivy muualle tästä ketjusta.

Pitäiskö sun mennä vaikka terapiaan purkamaan tuota pahaa oloasi? Ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Sulla on selvästi todella paha olla itsesi kanssa.

Ketju on lukittu.