Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tatu muka Emiliaa nuorempi, kun Emppu oli kutsunut häntä pikkuveljekseen ennen kuin pariutuivat? Luulin, että Emilia on tuolla nuorin.
emilia tykkää antaa pinpiä vanhemmille miehille.
Kuten jo aiemmin todettu, E:llä on kolmikymppisen kroppa ja 13-vuotiaan kasvot. Toiset tykkää - toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Käykää äänestämässä kuka sopisi Mikolle pariksi. Minusta Krete Mikon pariksi.
Mitä pahaa Mikko on tehnyt?
Mä toivoisin, että parina poistuisi Milla ja Markus.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, että parina poistuisi Milla ja Markus.
Nico valitsee Millan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni se aamupäivän äänestys ohi ..Rosan oisin valinnut Mikon pariksi. Oona eilisessä jaksossa vaikka eilen vähän näytettiinkin aivan ihana! Mikon luonne vaikuttaa huipulta. Pelastaako Nico nyt Millan? Kretelläkö nyt menkat menossa..? Haluis varmaan Mikon pariksi.
Äänestys on edelleen menossa kohdassa saarelaiset.
Yli 60% oli nyt äänestänyt Rosaa.
Itse toivoisin jotain kunnolla pakan sekoittamista, tämä on muutoin niin tylsää !!!!
SIIS äänestys on kohdassa koti🌴 ja kuka sopisiMikon pariksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten toi Krete on aina naama norsun.. täysi kusipääkö sille kelpaa tai miksi jo nyt miettiä,että toimisiko homma ulkomaailmassa. Tarttuis hetkeen ja nauttisi reissusta. Toi ahdistusmood tarttuu taas ja kohta kaikki on tyytymättömiä pariinsa..
Olikos Krete (täysin tai osittain) virolainen? Virolaiset ja venäläiset ovat paljon suomalaisia syvällisempiä ja pohdiskelevat, mietiskelevät ja keskustelevat ihan toisella tasolla. Suomalainen saattaa hyvin nopeasti kyllästyä siihen "vatvomiseen", joka heille on ihan normaalia. Ohis.
Virolaiset ovat iloisia ja sosiaalisia. Sentakia moni suomalainen mies vaihtaa virolaiseen vaimoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikon ylähuuli? Ei ole.
Varmaan jo vastasyntyneeltä Mikolta olisi huomattu ettei hänellä ole ylähuulta😂
Rosa näplää aina juomapulloaan.
Naisten persposkia todella tsuumataan vähän omituista tuotannolta. Tuollako kalastellaan katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn vain ruokasalilla kirjoitti:
Eikö ihminen voi näyttää sporttiselta ilman et pumpannu itsensä muskelimöhkäleeksi.
Ei tarvitse olla "möhkäle", mutta sporttisella ihmisellä lihasten jonkinmoinen erottuvuus ja näkyminen on suotavaa. Samoin hyvä ryhti.
Lihakset ei tee kenestäkään sporttista.
Kimi lantioliikkeet pari kertaa soffaa vasten, junteille näyttänyt joka kerta. Oona ja Muhku olisi parempi match.
Vierailija kirjoitti:
Rosa näplää aina juomapulloaan.
Muija arvosteli Markusta ainaisesta vitsailusta.
Mikä tuolle mörö-Kyllille kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon ylähuuli? Ei ole.
Varmaan jo vastasyntyneeltä Mikolta olisi huomattu ettei hänellä ole ylähuulta😂
Jo vauvasta näkee huulettomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten toi Krete on aina naama norsun.. täysi kusipääkö sille kelpaa tai miksi jo nyt miettiä,että toimisiko homma ulkomaailmassa. Tarttuis hetkeen ja nauttisi reissusta. Toi ahdistusmood tarttuu taas ja kohta kaikki on tyytymättömiä pariinsa..
Olikos Krete (täysin tai osittain) virolainen? Virolaiset ja venäläiset ovat paljon suomalaisia syvällisempiä ja pohdiskelevat, mietiskelevät ja keskustelevat ihan toisella tasolla. Suomalainen saattaa hyvin nopeasti kyllästyä siihen "vatvomiseen", joka heille on ihan normaalia. Ohis.
On virolaistaustainen ainakin esittelynsä perusteella. Sitä ei kyllä mainittu, että missä suhteessa, mutta mitäpä tuolla on väliäkään. Virolaisia naisia en tunne, mutta tuntemani venäläistaustaiset naiset ovat viimeisen päälle ihmissuhdekeskeisiä "märehtijöitä". Jotenkin voisin kuvitella saman myös virolaisnaisten kohdalla, kun kumminkin ovat kulttuurinsa puolesta melko samasta puusta veistettyjä...
Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.
Tuleeko siitä itelle jotenkin parempi mieli kun saa arvosteltua toisen ulkonäköä? Kyllä on halvat huvit. Miltä tuntuu olla niin tyhmä, että aivoissa ei liiku yhtikäs mitään? Käy vähän sääliksi teitä
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.
Älä! Nyt täällä jankkaa joku pakkomielteinen huuli arvostelija. Ei hyvää päivää!
Siellä kalapuikkojen alla piilossa.