Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karjalan Heilissä joku rampa valitti, kun vaikea saada hyvää henk.koht.avustajaa. Avustettavien pitäisi ymmärtää...

Vierailija
10.10.2026 |

...että henkilökohtainen avustaminen ei todellakaan ole mikään luksuspalvelu. Avustajat saavat todella surkeaa palkkaa, eli vastaavasti avustettavien on ihan turha odottaa saavansa kunnollista palvelua. Lisäksi moni avustettava on itse syyllinen omalla käytöksellään siihen, että saa surkeaa palvelua. Jos ei kelpaa se, mitä tällä vähällä rahalla saatte, niin olkaa mokomat rammat sitten ilman. Ihan turha ihmetellä, jos avustaja syö jääkaapistasi pizzan, kun näillä surkeilla palkoilla avustajilla ei ole varaa kunnon ruokaan ja lisäksi inflaatio ja suojaosien poistot.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
2/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee jee

Vierailija
4/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun eläintenhoitajana ottaa sama asenne? Ei nekään voi tilanteellensa mitään.

Vierailija
5/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan saa syödä avustettavan ruokia etkä todellakaan käyttäytyä asiattomasti vaikka avustettava olisi asiaton.

Vierailija
6/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan saa syödä avustettavan ruokia etkä todellakaan käyttäytyä asiattomasti vaikka avustettava olisi asiaton.

MINÄ KUULE HAISTATAN PASKAT KAIKILLE IDIOOTTI-AVUSTETTAVILLE, JOTKA EIVÄT OSAA KÄYTTÄYTYÄ.

Vierailija
7/7 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ KUULE HAISTATAN PASKAT KAIKILLE IDIOOTTI-AVUSTETTAVILLE, JOTKA EIVÄT OSAA KÄYTTÄYTYÄ.

Mene hoitoon. Et ole päästäsi terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän