Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan millon Sallilta alkaa pukkaa juurikasvu.
Näillä on selvästi parturi-kampaamopalvelut (tai väripurkit) saatavilla villalla. Katoin viime jaksossa, että Markuksenkin ohimot ja niska olivat niin "freshly cut", että eivät todella ole rehottaneet edes paria viikkoa.
Joo ja ilmeisesti myös kynsi- ja ripsipalvelut yms. Viime kaudella ainakin Jennille ilmestyi jossain vaiheessa ripsipidennykset ja kulmakarvat oli värjätty tai laminoitu tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa näplää aina juomapulloaan.
Muija arvosteli Markusta ainaisesta vitsailusta.
Mikä tuolle mörö-Kyllille kelpaa?Varmasti kelpaa tositarkoituksella mukana oleva sekä asialliseen keskusteluun kykenevä mies... Rosa kun vaikuttaa neideistä vähiten pinnallisimmalta tapaukselta ja on itsekin maininnut luonteen olevan se ykköskriteeri. Markus taitanee olla liian pinnallinen kenelle tahansa villan naisista, kun ei anna itsestään mitään eikä näytä kiinnostuvan kenestäkään. Mukava hengailukaveri, mutta ei tuollaisen mörököllin kanssa suhdetta rakenneta...
Mikon ulkonäöstähän Rosa innostui sekö ei ole pinnallisuutta😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuolle mörö-Kyllille kelpaa?Varmasti kelpaa tositarkoituksella mukana oleva sekä asialliseen keskusteluun kykenevä mies... Rosa kun vaikuttaa neideistä vähiten pinnallisimmalta tapaukselta ja on itsekin maininnut luonteen olevan se ykköskriteeri. Markus taitanee olla liian pinnallinen kenelle tahansa villan naisista, kun ei anna itsestään mitään eikä näytä kiinnostuvan kenestäkään. Mukava hengailukaveri, mutta ei tuollaisen mörököllin kanssa suhdetta rakenneta...
Vitsaileva mörökölli?
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitä ehkäpä turvanaan? Näpräämiseen on ainakin helppo purkaa hermostuneisuutta ja kun ei ole älylaitteitakaan saatavilla, niin on jotain tekemistä käsillä... Siihenhän se on nykyajan ihminen tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan millon Sallilta alkaa pukkaa juurikasvu.
Näillä on selvästi parturi-kampaamopalvelut (tai väripurkit) saatavilla villalla. Katoin viime jaksossa, että Markuksenkin ohimot ja niska olivat niin "freshly cut", että eivät todella ole rehottaneet edes paria viikkoa.
Joo ja ilmeisesti myös kynsi- ja ripsipalvelut yms. Viime kaudella ainakin Jennille ilmestyi jossain vaiheessa ripsipidennykset ja kulmakarvat oli värjätty tai laminoitu tms.
Jep, tekokynnetkin olivat kaikilla niin samasta muotista väännetyt, että niidenkin epäiltiin olevan paikan päällä tehtyjä... Kuuluu siis ilmeisesti sopimukseen saada ehostushoitoja. Tuolla se onkin halpaa lystiä verrattuna vastaaviin suomalaisiin palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi...? Totesin Rosan vaikuttavan vähiten pinnallisimmalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.
Sä syyllistyt itse samaan eli haukut. Sähän juuri haukut toisten ulkonäköä.
Blaaaah ei kukaan lähdekkään pois tässä parinvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten toi Krete on aina naama norsun.. täysi kusipääkö sille kelpaa tai miksi jo nyt miettiä,että toimisiko homma ulkomaailmassa. Tarttuis hetkeen ja nauttisi reissusta. Toi ahdistusmood tarttuu taas ja kohta kaikki on tyytymättömiä pariinsa..
Olikos Krete (täysin tai osittain) virolainen? Virolaiset ja venäläiset ovat paljon suomalaisia syvällisempiä ja pohdiskelevat, mietiskelevät ja keskustelevat ihan toisella tasolla. Suomalainen saattaa hyvin nopeasti kyllästyä siihen "vatvomiseen", joka heille on ihan normaalia. Ohis.
Virolaiset ovat iloisia ja sosiaalisia. Sentakia moni suomalainen mies vaihtaa virolaiseen vaimoon.
Virolaiset ovat töykeämpiä kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.
Sä syyllistyt itse samaan eli haukut. Sähän juuri haukut toisten ulkonäköä.
Rumia valaita. Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Totta, ihan liikaa keskitytään ulkonäöllisiin seikkoihin... Kaikki kuitenkin ruodittu nyt jo tuhanteen kertaan. Kiinnostaisi enemmän kuulla mielipiteiden vaihtoa pareista ja näiden välisistä kemioista sekä spekulaatioita tulevasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi...? Totesin Rosan vaikuttavan vähiten pinnallisimmalta tyypiltä.
Pinnalliset hakeutuvat bikinifitness lajiin😁
Markus, Tatu, Kimi, Eeli ja Emilia oinaita. Älkää pillastuko, ei ole niin syvällinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Naisten persposkia todella tsuumataan vähän omituista tuotannolta. Tuollako kalastellaan katsojia.
Saa yksinäiset setämiehet ja peräkylän poijaaaat virikettä tatin vatkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Markus, Tatu, Kimi, Eeli ja Emilia oinaita. Älkää pillastuko, ei ole niin syvällinen kommentti.
Ilmankos Markus on niin "shady". Onko tiedossa muiden horoskooppimerkkejä? Tobben kiinnostais erityisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten persposkia todella tsuumataan vähän omituista tuotannolta. Tuollako kalastellaan katsojia.
Saa yksinäiset setämiehet ja peräkylän poijaaaat virikettä tatin vatkaukseen.
Ja matonnuolijat😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti - vaihtelu virkistää! Eelistä, Emiliasta ja Markuksesta uskoisi, mutta itse en heti veikkaisi Kimiä tai Tatua oinaaksi. Mitä merkkejä muut villalaiset mahtanevat olla?
Vierailija kirjoitti:
Laittaakin ihmettelemään miksi sinun kaltaisesi täydellinen ja nuhteeton ihminen edes alentuu lukemaan tätä keskusteluketjua?
Sallilla on päälaella ihan lyhyitä hiutuppoja (sellasia 5 cm pätkiä), onko vaalennuksen tulos? haluaisin kans noin vaalean tukan, mutta pelottaa just, että hiukset katkeaa :D
Varmasti kelpaa tositarkoituksella mukana oleva sekä asialliseen keskusteluun kykenevä mies... Rosa kun vaikuttaa neideistä vähiten pinnallisimmalta tapaukselta ja on itsekin maininnut luonteen olevan se ykköskriteeri. Markus taitanee olla liian pinnallinen kenelle tahansa villan naisista, kun ei anna itsestään mitään eikä näytä kiinnostuvan kenestäkään. Mukava hengailukaveri, mutta ei tuollaisen mörököllin kanssa suhdetta rakenneta...