Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.
Laittaakin ihmettelemään miksi sinun kaltaisesi täydellinen ja nuhteeton ihminen edes alentuu lukemaan tätä keskusteluketjua?
Se ei tarvi mitään täydellisyyttä olla haukkumatta muita. Ihan perus käytöstapoja, jotka opetellaan jo ala-asteella. Arvosteletko ihmisten ulkonäköä myös päin naamaa?
Lopeta jo tuo jankkaaminen ja oman täydellisyytesi mainostaminen ja häivy muualle tästä ketjusta.
Pitäiskö sun mennä vaikka terapiaan purkamaan tuota pahaa oloasi? Ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Sulla on selvästi todella paha olla itsesi kanssa.
Ja rouva besserwisser ei vaan voi lopettaa. Omat lapset jo lentäneet pesästä, niin pitää tulla tänne ojentamaan. Seinäjoelta?
Menepä nyt kattamaan räsymattomukit pöytään ja keittele kupposet kaffia, katsele kukkasten kukintaa terassilla niin vauvapalstan pahuudet unohtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä palstalla voi olla näin kyynistä ja katkeraa porukkaa.......... Luulen et rumia valaita kaikki haukkujat. Sisäinen rumuus ei myöskään kaunista ketään. Miten kehtaatte haukkua toisten ulkonäköä, mulla ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Ei kukaan voi mitään ulkonäölleen!!! Sairasta touhua, niin sairasta.
Laittaakin ihmettelemään miksi sinun kaltaisesi täydellinen ja nuhteeton ihminen edes alentuu lukemaan tätä keskusteluketjua?
Se ei tarvi mitään täydellisyyttä olla haukkumatta muita. Ihan perus käytöstapoja, jotka opetellaan jo ala-asteella. Arvosteletko ihmisten ulkonäköä myös päin naamaa?
Lopeta jo tuo jankkaaminen ja oman täydellisyytesi mainostaminen ja häivy muualle tästä ketjusta.
Pitäiskö sun mennä vaikka terapiaan purkamaan tuota pahaa oloasi? Ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Sulla on selvästi todella paha olla itsesi kanssa.
Mua tökkii ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia ja ylevämpiä. Sinä vaikutat olevan sellainen. Täällä keskustellaan Love Island Suomi -sarjasta. Jos ei aihe tai sävy miellytä, nin voit poistua ja mennä leikkimään äitihahmoa muualle.
Parinvalinta tuo yllätyksiä mukanaan. Valinnan jälkeen täytyy sopeutua muutoksiin.
Uskoisiko?
First Look oli kyllä aivan mitäänsanomaton. Ainoa pilkku Niinan ilme,ei kai vaan Muhku ottanu Sallin tai jopa Millan..
Vierailija kirjoitti:
First Look oli kyllä aivan mitäänsanomaton. Ainoa pilkku Niinan ilme,ei kai vaan Muhku ottanu Sallin tai jopa Millan..
Sallihan sanoi, et ovat sopineet Muhamedin kaa menevänsä kaveripohjalta ja hän katsoo Eeli-kortin ja M katsoo Niina-kortin.
Niina istuutuu niin että harmaapaitanen näkyy vasemmalla eli tatu ja tatun vieressä on markus niin niinasta ja markuksesta tulee pari.
Vierailija kirjoitti:
Niina istuutuu niin että harmaapaitanen näkyy vasemmalla eli tatu ja tatun vieressä on markus niin niinasta ja markuksesta tulee pari.
Jos näin on,niin kotimatka lähestyy..
Nico joku hihhuli koska ei halua suorittaa asepalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rouva besserwisser ei vaan voi lopettaa. Omat lapset jo lentäneet pesästä, niin pitää tulla tänne ojentamaan. Seinäjoelta?
Menepä nyt kattamaan räsymattomukit pöytään ja keittele kupposet kaffia, katsele kukkasten kukintaa terassilla niin vauvapalstan pahuudet unohtuvat.
Ok, kuvittelet et oon joku sun tuttu keski-ikäinen rouva Seinäjoelta :D ei ois voinu kuule pahemmin mennä pieleen! Oon nuori ja nätti, sivistynyt, fiksu, älykäs, korkeasti koulutettu. Arvelen, että oot ite joku keski-ikäinen, ruma, lihava, matalasti koulutettu/kouluttamaton säälittävä kateellinen ja katkera akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kuvittelet et oon joku sun tuttu keski-ikäinen rouva Seinäjoelta :D ei ois voinu kuule pahemmin mennä pieleen! Oon nuori ja nätti, sivistynyt, fiksu, älykäs, korkeasti koulutettu. Arvelen, että oot ite joku keski-ikäinen, ruma, lihava, matalasti koulutettu/kouluttamaton säälittävä kateellinen ja katkera akka.
Kauan aiotte jatkaa kuittailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ihan liikaa keskitytään ulkonäöllisiin seikkoihin... Kaikki kuitenkin ruodittu nyt jo tuhanteen kertaan. Kiinnostaisi enemmän kuulla mielipiteiden vaihtoa pareista ja näiden välisistä kemioista sekä spekulaatioita tulevasta!
Näistä kilpailijoista on vaikea saada mitään irti. Naiset eivät osaa keskustella tai sanoa mitään järkevää. Miehet vähän fiksumpia. Kukaan näistä naisista ei ole hakemassa parisuhdetta vaan uraa somessa:) 80 pros naisista haluaa instatilille klikkauksia. Eli tähtäimessä päästä uudeksi SaraSiepiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sallilla on päälaella ihan lyhyitä hiutuppoja (sellasia 5 cm pätkiä), onko vaalennuksen tulos? haluaisin kans noin vaalean tukan, mutta pelottaa just, että hiukset katkeaa :D
Todennäköisesti. Vaalennus on melkoista myrkkyä, etenkin jos usein tai kerralla vaalentaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallilla on päälaella ihan lyhyitä hiutuppoja (sellasia 5 cm pätkiä), onko vaalennuksen tulos? haluaisin kans noin vaalean tukan, mutta pelottaa just, että hiukset katkeaa :D
Todennäköisesti. Vaalennus on melkoista myrkkyä, etenkin jos usein tai kerralla vaalentaa kunnolla.
15 vuotiaan pissiksen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujojen, kameraa pelkäävien introverttien paikka ei ole reality-sarjassa!
Höpö höpö. Introvertit on usein juurikin niitä kiinnostavimpia realityssä. Big brotherin viime taviskaudella ekstroverttiasukkaat hehkuttivat heti alussa sitä, miten juuri HE tuovat viihdettä katsojille ja veikkailivat toisiaan ja itseään finaaliin ja voittajaksi, nyrpistellen samalla nenäänsä hilaisemmille asukkaille. Olivat sitten aivan äimän käkenä, kun katsojat tykkäsivätkin enemmän niistä asukkaista, jotka eivät pitäneet itsestään meteliä, vaan vetäytyivät toiseen huoneen keskustelenaan kiinnostavia juttuja. Ja juuri tästä introverttien porukasta löytyi lopulta myös ne finalistit ja voittaja. Ekstrovertit tuppaavat usein luulemaan olevansa maailman napa ja viihdettä kansalle.
Toimii vielä ehkä Big Brotherissa, mutta ei enää tässä formaatissa. Pitää olla menevä ja tekijäihminen, ns. social butterfly, että pystyisi löytämään niitä oikeita tunteita ja klikkaavia henkilöitä, jotta lopulta pariutuisi. It takes 2 to tango - muuten se on bye bye baby.
B-luokan julkkiksen ura noillakin vatipäillä vain on mielessä.
Hyvin harva tähän formaattiin osallistuneista on jäänyt julkisuuteen roikkumaan. Palanneet elämään normaalia elämäänsä.
Onhan näissä formaateissa valtavaa kierrätystä, yleensä kyllä saman kanavan ohjelmissa, jos olet kerran saanut jalkasi sisään, mutta tavallaan outoa, että samat ihmiset osallistuvat niin moneen eri tosi-tv-ohjelmaan, siitä näyttää joillekin tulleen ammatti.
Miten kierrätys näkyy tässä formaatissa? Ketä aikaisempien kausien tyyppejä on näkynyt muissa tosi-tv-ohjelmissa? Onko tällä kaudella mukana jengiä jotka on jo kiertäneet muita ohjelmia ennen tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Introvertit on usein juurikin niitä kiinnostavimpia realityssä. Big brotherin viime taviskaudella ekstroverttiasukkaat hehkuttivat heti alussa sitä, miten juuri HE tuovat viihdettä katsojille ja veikkailivat toisiaan ja itseään finaaliin ja voittajaksi, nyrpistellen samalla nenäänsä hilaisemmille asukkaille. Olivat sitten aivan äimän käkenä, kun katsojat tykkäsivätkin enemmän niistä asukkaista, jotka eivät pitäneet itsestään meteliä, vaan vetäytyivät toiseen huoneen keskustelenaan kiinnostavia juttuja. Ja juuri tästä introverttien porukasta löytyi lopulta myös ne finalistit ja voittaja. Ekstrovertit tuppaavat usein luulemaan olevansa maailman napa ja viihdettä kansalle.
Toimii vielä ehkä Big Brotherissa, mutta ei enää tässä formaatissa. Pitää olla menevä ja tekijäihminen, ns. social butterfly, että pystyisi löytämään niitä oikeita tunteita ja klikkaavia henkilöitä, jotta lopulta pariutuisi. It takes 2 to tango - muuten se on bye bye baby.
Hyvin harva tähän formaattiin osallistuneista on jäänyt julkisuuteen roikkumaan. Palanneet elämään normaalia elämäänsä.
Onhan näissä formaateissa valtavaa kierrätystä, yleensä kyllä saman kanavan ohjelmissa, jos olet kerran saanut jalkasi sisään, mutta tavallaan outoa, että samat ihmiset osallistuvat niin moneen eri tosi-tv-ohjelmaan, siitä näyttää joillekin tulleen ammatti.
Miten kierrätys näkyy tässä formaatissa? Ketä aikaisempien kausien tyyppejä on näkynyt muissa tosi-tv-ohjelmissa? Onko tällä kaudella mukana jengiä jotka on jo kiertäneet muita ohjelmia ennen tätä?
Se Jeffrey oli samssa realityssä Sara Chavackin kanssa. En muista ohjelman nimee, kuvattiin Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus, Tatu, Kimi, Eeli ja Emilia oinaita. Älkää pillastuko, ei ole niin syvällinen kommentti.
Ilmankos Markus on niin "shady". Onko tiedossa muiden horoskooppimerkkejä? Tobben kiinnostais erityisesti...
Emilia vaikuttaa oinaaksi hyvin kivalta. Yleensä oinaat on tuittupäisempiä. Mutta ehkä hänessäkin on se pimeä puoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kauden Johanna ja Jaakko ja toisen kauden Kasper ovat kaikki olleet Ex on The Beach Suomessa
Tatu on Matt Damonin vaaleampi kopio (The Talented Mr. Ripley)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haukkuu osallistujia, niin anna haukkua, ja voisi vaikka unohtaa koko asian, eikä jankata sitä montaa viestiä. Antakaa nyt olla jo. Tämmöistä vänkäämistä vasta tylsä on lukea.
Taasko täällä tapellaan jostain... Booriing.