Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni huijaa Afrikan tähdessä!

Vierailija
06.09.2014 |

Jostain kumman syystä tietää aina missä tähti on. Eli huijaa!!!
Mikä miehessäni on vikana?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako erota? Ap

Vierailija
2/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota poskeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita itse ne naput äläkä jätä sen jälkeen hetkeksikään pelilautaa kahdestaan miehesi kanssa. Ja pelaa tyytyväisenä. Mun 5v poika yrittää aina tuota huijausta.

Vierailija
4/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelatkaa jotain parempaa peliä. Afrikan tähti on turha tuuripeli, paitsi tietysti jos huijaa, mutta kun se huijaaminenkaan ei näytä miehelläsi sujuvan taidolla. Hankkikaa jokin peli, joka perustuu taitoon tai strategiaan.

Vierailija
5/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko teki siihen tähteen jonkun merkin. Suuttui aivan mielettömästi kun lopulta hoksasin, että se vähän kulunut nappi oli tähti, ja tein uuden tähden sellaisesta tyhjästä napista. Se rupesi paiskomaan tavaroita.

Ap, kysy siltä, miksi se huijaa. :D

Vierailija
6/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:05"]

Mun sisko teki siihen tähteen jonkun merkin. Suuttui aivan mielettömästi kun lopulta hoksasin, että se vähän kulunut nappi oli tähti, ja tein uuden tähden sellaisesta tyhjästä napista. Se rupesi paiskomaan tavaroita.

[/quote]

Oikein teit siskollesi! Mulla oli yks kaveri joka aina huijasi ja sitten se sai hirveän raivarin kun itse yhden kerran huijasin, ja voitin.

Vierailija
8/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista koko nappeli ja kato mitä tapahtuu.

Vierailija
9/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelatkaa jotain parempaa peliä. Afrikan tähti on turha tuuripeli, paitsi tietysti jos huijaa, mutta kun se huijaaminenkaan ei näytä miehelläsi sujuvan taidolla. Hankkikaa jokin peli, joka perustuu taitoon tai strategiaan.

[/quote]

Äläs nyt. Kyllä Afrikan tähdessäkin on strategioita jotka ovat parempia kuin toiset. Ei se täysin tuuripeli ole.

Vierailija
10/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:08"]

[/quote]

Oikein teit siskollesi! Mulla oli yks kaveri joka aina huijasi ja sitten se sai hirveän raivarin kun itse yhden kerran huijasin, ja voitin.

[/quote]

Ehkä ap:n pitäisi myös menetellä niin kuin me... Tai tosiaan poistaa se tähti pelistä kokonaan. :D Tyypin reaktio olisi varmaan mielenkiintoinen.

Vierailija
11/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!!!!

Vierailija
12/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otat miestä Afrikasta.

Vierailija
13/14 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli teki aina samoin, paikallisti tähden sekoitusvaiheessa, piti sitä sormensa alla ja sijoitti jonnekin itsellensä edulliseen paikkaan, saatana.

Vierailija
14/14 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhäh. Täytyy myöntää että olen pelanut kieroa peliä afrikan tähdessä. Esimerkiksi kun homasin ettän laatikossa oli ylimääräinen kiekko niin sujautin afrikan tähden taskuuni ja pelikaverit saivat melkein hermoromahduksen kun viimeiseksi jäänyt kiekko ei ollutkaan afrikan tähti. Yhellä toisella kerralla pistin rosvon Cap Townin kohdalle muiden huomaamatta ja kaveri melkein sai raivarin (yllättävän hermoja raastava peli. täytyy myöntää)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi