Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan painoterroristeja!!!!

Vierailija
06.09.2014 |

Yleensä ne ovat laihduttaneita ihmisiä, jotka ovat niin ylpeitä laihtumisestaan, että ovat kuin uskonnollisessa hurmoksessa. Ehkä aivotkin kutistuu laihtuessa? Sorry vaan, olen onnellinen jokaisesta kilostani, enkä tavoittele kuikelomittoja!

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:33"]Itse inhoan läskiterroristeja, jotka pyörivät julkisilla paikoilla tajuamatta edes hävetä! Pitäisi sen verran ajatella yleistä viihtyvyyttä, ettei täysin törkeän näköisenä pyöri normaalien ihmisten tunnelmaa pilaamassa. Sama koskee pultsareita, narkkareita ja muuta hälläväliä-porukkaa! Jotai itsekuria saatana!
[/quote]Ja mikä pakko läskien on pitää vartalonmyötäisiä trikoovaatteita? Hyi saakeli.

Vierailija
62/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on ällöttäviä, ne ylimääräiset makkarat ja poimit, YÄK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:45"]Läskit on ällöttäviä, ne ylimääräiset makkarat ja poimit, YÄK.
[/quote]

Poimut. Damn autocorrect.

Vierailija
64/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ylipainoni keräämiseen paljon aikaa, vaivaa ja rahaa. En todellakaan luovu pääomastani.

Vierailija
65/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:07"]BMI 28 on tutkimusten mukaan terveellinen paino, eikä ole mitään terveydellistä syytä laihduttaa. Käyn kuntosalilla, juoksen ja pelaan lentopalloa. Siltikin laihtunut ystäväni luulee, että kuolen ylihuomenna jos en laihduta heti. Sorry, minun isovanhempani ovat edelleenkin elossa, kaikki yli 90-vuotiaita, eikä kukaan ole ihan laiha. Minulla on siis ihan hyvä geeniperimäkin. Ap [/quote]Linkki tutkimukseen heti.

[/quote]

Ole hyvä!

http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=12899/type=1

Vierailija
66/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siis lihavan sydänleikkaukseen menevän maksaa kaikki kulut itse, mutta hoikan ei? Mielenkiintoinen näkökulma.

Vierailija
67/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lisää aiheesta:

http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=12913/type=1

Ettekö seuraa ollenkaan uutisia, kun teille tulee tällaiset tiedot uusina?

Vierailija
68/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kyllä itteni voittajaks kun laihdutin 20kiloa raskauskiloja pois, ei olisi tullut mieleenkään "viihtyä"raskauden tuomista liikakiloista ja halusin päästä äkkiä takas normaalipainooni.
Siksi ihmettelen itse naisia jotka eivät tee mitään jos lihoavat ja väittävät niitä vielä vuosienkin jälkeen radkauskiloiksi, mutta eipä se mua vaivaa, pidän vaan tällaisi ihmisiä vän laiskoina ja välinpitämättöminä kun eivät huolehdi terveydestään liikkumalla.

Vierailija
69/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette alapeukuttaneet Lääkärilehden artikkelit? Voin linkittää lisääkin tutkimustuloksia, jos haluatte. :D (Voitin!!!!)

Vierailija
70/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:47"]

Miksi pitää aina mainita että on naimissa/kihloissa/seurustelee? Sekö määrittelee arvosi?

[/quote]

t. Se, joka ei vielä ole löytänyt sitä oikeaa

Vierailija
71/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on anoreksiatausta, mutta olen parantunut siitä. Minua ei haittaa pätkääkään kenenkään toisen kilot tai liikalihavuus. Luulenpa, että jokaisen, jota haittaa sisällä asuu pelko omasta lihomisesta, jota sitten projisoidaan "jo lihoneisiin". Anoreksian toinen nimi voisi olla lihomisen pelko. Kun sen on kerran käynyt läpi, muiden kilot eivät enää muistuta minua siitä, mikä minua pelottaa.

Vierailija
72/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:46"]Miksi olette alapeukuttaneet Lääkärilehden artikkelit? Voin linkittää lisääkin tutkimustuloksia, jos haluatte. :D (Voitin!!!!)
[/quote]

Ei tämä ole mikään kilpailu.

Vierailija
73/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne karkit, limut jne kunnon verolle mistä ollut puhetta! Saa punkerot itse alkaa osallistua itsetuhoisen elämäntapansa aiheuttamiin kustannuksiin. Niin on tehnyt tupakoitsijat, juomarit jne. jo iät ja ajat.

Vierailija
74/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:47"]

Miksi pitää aina mainita että on naimissa/kihloissa/seurustelee? Sekö määrittelee arvosi?

[/quote]

t. Se, joka ei vielä ole löytänyt sitä oikeaa
[/quote]

En minä ainakaan koe, että olisin jotenkin parempi ihminen parisuhteessa ja tarvitsisin miehen rinnalleni jotta tunnen oloni hyväksi, kauniiksi ja onnelliseksi.

Vierailija
75/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:07"]BMI 28 on tutkimusten mukaan terveellinen paino, eikä ole mitään terveydellistä syytä laihduttaa. Käyn kuntosalilla, juoksen ja pelaan lentopalloa. Siltikin laihtunut ystäväni luulee, että kuolen ylihuomenna jos en laihduta heti. Sorry, minun isovanhempani ovat edelleenkin elossa, kaikki yli 90-vuotiaita, eikä kukaan ole ihan laiha. Minulla on siis ihan hyvä geeniperimäkin. Ap [/quote]Linkki tutkimukseen heti.

[/quote]

Ole hyvä!

http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=12899/type=1

[/quote]http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs311/en/

WHO on susta kyllä huolissaan.

Vierailija
76/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki on ihan hyvin, vaikka on ylipainoa, kunhan liikkuu? Että keho tietää olla välittämättä siitä ylipainosta, kunhan vain näyttää sille lenkkipolkua, kuntosalia tai lentopalloa?

Kai tiesit, ap, että kehonrakentajillekin se ylipaino tuottaa ongelmia, vaikka se ei muodostu läskistä?

Vierailija
77/77 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tietää, mutta lievälle ylipainollekin (BMI25-29) on olemassa ICD-tautiluokitus. Ja silloinhan sen on oltava sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän