Inhoan painoterroristeja!!!!
Yleensä ne ovat laihduttaneita ihmisiä, jotka ovat niin ylpeitä laihtumisestaan, että ovat kuin uskonnollisessa hurmoksessa. Ehkä aivotkin kutistuu laihtuessa? Sorry vaan, olen onnellinen jokaisesta kilostani, enkä tavoittele kuikelomittoja!
Kommentit (77)
Miksi pitää aina mainita että on naimissa/kihloissa/seurustelee? Sekö määrittelee arvosi?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:36"]
Yleensä ne ovat laihduttaneita ihmisiä, jotka ovat niin ylpeitä laihtumisestaan, että ovat kuin uskonnollisessa hurmoksessa. Ehkä aivotkin kutistuu laihtuessa? Sorry vaan, olen onnellinen jokaisesta kilostani, enkä tavoittele kuikelomittoja!
[/quote]
Joo, ja siitä alkaen kaikki vaivat on johtuneet ja johtuu ylipainosta, laihuttaneen mielestä siis. Mullakin yks kaveri laihutti överikiloista hoikaksi, ja kun niiskutin flunssaani, niin sanoi että flunssaahan ei tule jos ei syö sokeria. Toki ruokavalio on tosi tärkeä, en mä kiistä, mutta ärsyttää että karppaaminen ja laihtuminen onkin ykskaks ratkaisu kaikkeen. Vähän sama jos tupakoijien kaikki vaivat kuitattais tupakasta johtuvaksi...
Ja ei, en väheksy elintapojen tärkeyttä. Itselläkin paljon korjattavaa voisi olla, mutta valitettavasti ihminen ei ole kaikkivoipainen vaikka eläisi kuinka hyvin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:47"]Miksi pitää aina mainita että on naimissa/kihloissa/seurustelee? Sekö määrittelee arvosi?
[/quote]
Enemmän se määrittelee arvoni kuin se mitä painan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:47"]Miksi pitää aina mainita että on naimissa/kihloissa/seurustelee? Sekö määrittelee arvosi?
[/quote]
Enemmän se määrittelee arvoni kuin se mitä painan.
[/quote]
Jaaha. No mikäs siinä sitten.
No jos onnistuu laihduttamaan merkittävän määrän, miksei siitä saisi olla ylpeä? Oletko kenties kateellinen, kun sinulla ei ole samaa itsekuria?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:52"]No jos onnistuu laihduttamaan merkittävän määrän, miksei siitä saisi olla ylpeä? Oletko kenties kateellinen, kun sinulla ei ole samaa itsekuria?
[/quote]
Ymmärrätkö, että kaikki ihmiset eivät tavoittele samoja asioita?
Tuo on laiskuutta. Miksi edes ottaisit niin nokkaasi jos omat kilosi eivät haittaisi sinua? Kummallista että ylipainoiset kritisoivat normaalipainoisia ja se on täysin sallittua. Mutta auta armias jos tilanne on toisinpäin.
Tiedätkö että on olemassa myös normaalipaino? Ei pelkästään ylipaino ja "kuikelomitat", niin kuin mainitsit.
Laiskuutta? Ai ihminen on laiska, jos hänen painoindeksinsä ei ole 18? Anteeksi vaan, mutta tunnen todella laiskoja laihoja ihmisiä.
Nyt on kaikki hyvin ylipainoisenakin, mutta parinkymmenen vuoden päästä juttu voi olla aivan toinen :/ en ajattele ulkonäköä, vaan terveyttä... Kuinka moni on törmännyt erittäin ylipainoiseen 80-vuotiaaseen? Aika korjannut ajat sitten... :\
No kiva että sinä nautit ylimääräisistä läskeistäsi, good for you.
Läskit on laiskoja ja ylivertaisia selittäjiä. Ei mulla muuta tähän.
Pitäkää huolta vain omasta painostanne, painoterroristit, kun teitä täällä näyttää riittävän.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:57"]Laiskuutta? Ai ihminen on laiska, jos hänen painoindeksinsä ei ole 18? Anteeksi vaan, mutta tunnen todella laiskoja laihoja ihmisiä.
[/quote]
18 on jo liian alhainen bmi. Edelleen on olemassa myös NORMAALIPAINO.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:01"]Pitäkää huolta vain omasta painostanne, painoterroristit, kun teitä täällä näyttää riittävän.
[/quote]
niin me pidetäänkin :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:54"]
Tuo on laiskuutta. Miksi edes ottaisit niin nokkaasi jos omat kilosi eivät haittaisi sinua? Kummallista että ylipainoiset kritisoivat normaalipainoisia ja se on täysin sallittua. Mutta auta armias jos tilanne on toisinpäin.
[/quote]
No AP varmaan tarkoitti näitä PAINOTERRORISTEJA, jotka ovat koko ajan huomauttelemassa toisten kiloista ja tuovat julki omaa laihtumistaan ja sen seurauksia. Toki jokainen saa olla ylpeä omista saavutuksistaan, mutta ymmärrän kyllä aloittajan tuntemukset.
Itselläni yksi kaveri jojoilee karppaamisen ja kuntoilun avulla ja aina, kun hänellä on laihtumisvaihe menossa, hän syö ylettömän terveellisesti ja paasaa minulle, kuinka sokeri tappaa jne jne. Ihan hyvä. laihduttakoot tyylillään mutta en minä kaipaa mitään saarnoja ravitsemuksesta ja Heikkilän opeista.
Toinen kaverini taas laihdutti herbalifen avulla ja tunkee joka väliin herbalife-mainosta, koska nyt itsekin myy kyseisiä tuotteita. Olen todennut hänelle ystävällisesti, etten ole kyseisistä tuotteista kiinnostunut, mutta silti niitä vaan tuputetaan ja asiasta vaahdotaan koko ajan.
Laihtuminen vaikuttaa joihinkin kuin uskoon hurahtaminen. Varmaan suuressa elämänmuutoksessa tarvitaankin tuollaista hurmoksellista uusien asioiden omaksumista, mutta eivätkö aikuiset ihmiset nyt voisi tajuta sitäkin, ettemme me kaikki halua samaa kuin he?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:01"]Pitäkää huolta vain omasta painostanne, painoterroristit, kun teitä täällä näyttää riittävän.
[/quote]
niin me pidetäänkin :D
[/quote]
touche
Siellä taas yksi läski julistaa miten kivaa on olla lihava. Hei hoikat kanssasisaret, eikö olekin kivaa olla hoikka!? :)
Kaikki ei halua samaa, mutta sanokaapa ihan tosissanne, KUKA HALUAA OLLA LÄSKI? Väitän, että ei kukaan!
Miksi laihtuisin? Olen hyvässä kunnossa, vaikka painoindeksini on 28, minulla ei ole mitään sairauksia, olen kaunis ja muodokas, naimisissa ja onnellinen. Ap