Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla- Eskon vaimon julkisuushakuisuus

Vierailija
06.09.2014 |

Laittoiko kukan muu merkille, että tämä Karoliina oli aina mukana kun Eskoa kuvattiin?

Eskon osuus ei siis lainkaan omien ajatusten pohdintaa, kuten muilla miehillä vaan jokin omituinen pariskunta-show.

Lisäksi blogissaan tämä Karoliina on hehkuttanut Iholla-sarjaa monesti.

Taitaa luulla, että sarjaa tehdään hänestä. Ärsyttävä yli- ikäinen pissis.

Kommentit (188)

Vierailija
41/188 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen huomannut ja ihmetellyt samaa. Karoliina kuitenkin vaikuttaa niin herttaiselta etten halua uskoa tuota mahdollista itsensä tyrkyttämistä vaan uskon vielä ainakin hetken editoinnin tuomaan harhaan. Muuten pariskunta vaikuttaa suht tylsältä.

Jukka on ihana.

Vierailija
42/188 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Esko ei uskalla olla yksin kameran edessä. Oikeasti, luulen että asia on näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/188 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee hieman mieleen Magicpoks-Maj tuosta Karoliinasta, ulkonäön lisäksi molemmat hieman neuroottisia päällepäsmäreitä ja kyllä ne miehetkin on vähän samanoloisia... Perässä tulevia tossukoita

Vierailija
44/188 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan kaunis kyllä

Vierailija
45/188 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muutkaan perheet elä kuin sitä kameraa ei olisikaan, miettikää nyt vähän. Mitä uskovaisia täällä oikeen jauhaa paskaa taas! Ajatteleeko joku vieläki näin, (niinku mun mummo) että vaan jos valittaa ja näyttää tarpeeks kurjalta jossain tuulipuvussa ilman meikkiä on pop. 

Vierailija
46/188 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan, ulos vaan :D Toi seiskan juttu on naurettavuuden huippu!!!!

Vierailija
47/188 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämän parin (pakko arvostella parina kun ovat yhtä paljon olleet kameranvarressa) anti ollut aivan nollatasoa miehiin verrattuna. Väkinäistä kameralle esiintymistä, kummastakaan henkilöstä ei ole tullut oikein minkäänlaista kuvaa. Mitä on ulkokuoren alla, keitä he ovat? Toki syyttävän sormen voisi osoittaa myös tiimiin joka nämä on telkkuun leikellyt ja dramatisoinut, mutta toisaalta muut hahmot on tuotu esiin erittäin hienosti. 

Vierailija
48/188 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on minua ala-asteella useasti sijaistanut ja voin kokemuksesta kertoa, että on kyllä täysin pätevä opettaja! Nyt kukkahattutädit ja ns. "aikuiset ihmiset" järki ja käytös kunniaan, ei täällä netissä nyt ihan mitä vaan voi sanoa saatika toisen ihmisen työpätevyyttä arvostella, jopa minä 17-vuotias sen tiedän!

Vierailija
49/188 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Jos väkisin änget itsesi tv-ohjelmaan ja tyrkytät ajatuksiasi/ elämääsi/ pärstääsi, niin et voi olettaa että saat pelkkää kiitosta ja kunniaa. 

Vierailija
50/188 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:54"]Esko on minua ala-asteella useasti sijaistanut ja voin kokemuksesta kertoa, että on kyllä täysin pätevä opettaja! Nyt kukkahattutädit ja ns. "aikuiset ihmiset" järki ja käytös kunniaan, ei täällä netissä nyt ihan mitä vaan voi sanoa saatika toisen ihmisen työpätevyyttä arvostella, jopa minä 17-vuotias sen tiedän!
[/quote]

Sijaistanut sinua 17-vuotiasta? Olet siis opettaja jo noin nuorella iällä?

Vierailija
51/188 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ainakin saanut julkisuutta....

Vierailija
52/188 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:54"]Esko on minua ala-asteella useasti sijaistanut ja voin kokemuksesta kertoa, että on kyllä täysin pätevä opettaja! Nyt kukkahattutädit ja ns. "aikuiset ihmiset" järki ja käytös kunniaan, ei täällä netissä nyt ihan mitä vaan voi sanoa saatika toisen ihmisen työpätevyyttä arvostella, jopa minä 17-vuotias sen tiedän!
[/quote]

Vahingossa alapeukutin. Olen samaa mieltä. Muutenkin nettiarvostelu on typerää.

Toisaalta Iholla-sarjan luonteeseen ei sovi tyyli, jolla Esko ja kumppani kuvaavat. Tykästyin aikanaan sarjaan juuri sen takia, mitä henkilöt yksin kertoivat. Eskosta ei ole pahaa sanottavaa, mutta tähän sarjaan tuo tyyli ei sovi.

Vierailija
53/188 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:54"]Esko on minua ala-asteella useasti sijaistanut ja voin kokemuksesta kertoa, että on kyllä täysin pätevä opettaja! Nyt kukkahattutädit ja ns. "aikuiset ihmiset" järki ja käytös kunniaan, ei täällä netissä nyt ihan mitä vaan voi sanoa saatika toisen ihmisen työpätevyyttä arvostella, jopa minä 17-vuotias sen tiedän! [/quote] Sijaistanut sinua 17-vuotiasta? Olet siis opettaja jo noin nuorella iällä?

[/quote]

Ilmeisesti käynyt ala-astetta ko kommentoijan puolesta. Tai siis niin tuon voi ymmärtää.

Mutta ehkä on sijaistanut kuitenkin kommentoijan opettajaa, eikä kommentoijaa.

Vierailija
54/188 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut ohjelmaa, enkä lukenut blogia, mutta olette kyllä todella ilkeitä. Ajatelkaa kerrankin, miltä ihmisistä tuntuu, kun lukevat itsestään jotain tällaista. Kukaan, jonka elämää seurataan noin tarkkaan, ei voi vaikuttaa kaikkien silmään täydelliseltä. Se ei tarkoita, että ihmisissä olisi mitään vikaa.

Ja ärsyttää kun opettajia haukutaan. Suomessa on maailman parhaat opettajat eikä blogin pilkkuvirheet tätä muuta. 

Vierailija
55/188 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina ja Esko eivät oikein sovi iholla-ohjelmaan, kun eivät ole kovin pohdiskelevia tai syvällisiä. He vaikuttavat kuitenkin mukavilta ja elämänmyönteisiltä ihmisiltä jotka eivät välttämättä ansaitsisi näin tylyä kritiikkiä.

Vierailija
56/188 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan yllytä vihaamaan kyseistä pariskuntaa. Jos joku ei tykkää puhetyylistä, tavasta työntyä kameran eteen tai pilkkuvirheistä, ei se ole vihapuhetta. 

He tuntuvat viihtyvän hyvin yhdessä, lapsi on oikein herttainen ja niin edelleen, mutta ei tuonkaltainen blogielämän esittely sovi tämän ohjelman formaattiin. Siksi ihmisiä ärsyttää. 

Vierailija
57/188 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ammatillinen itsemurha, ihan kuten bb-sorellalla aikoinaan.

Vierailija
58/188 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään näitä ketjuja vihapuheiksi nimittäisi, turhan vahva ilamaus näistä mielipiteistä. Kun ärsyttää niin ärsyttää! Ja kyllähän tänne saa positiivisiakin kommentteja laittaa, ihan hirveesti ei vaan ole näkynyt :D

Tai 144, aloitapa ihan sellainen positiivisuuskeskustelu aiheesta Esko ja avokkinsa ;)

Vierailija
59/188 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt keskustelun tasosta jotain kertoo jos vertaus Ismo Laitelaan kerää 12 peukkua pystyyn..

Vierailija
60/188 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:03"]Iholla mielletään "naisten ohjelmaksi". Aiemmissa tuotantokausissa osa miehistä ei ole halunnut esiintyä kameralle ollenkaan. Tällä kaudella naisille ei ole ongelma olla kameran edessä ja luulen sen osin johtuvan siitä, että formaatti on tuttu heille ja heidän on luontevampi olla kameran edessä kuin joidenkin edellisten kausien "sivuhenkilöiden". Varsinkin jos kyseessä on pariskunta, on luontevaa, että kumppani kuvaa toista ja osallistuu näin ohjelman tekemiseen. Eskolla on pieni lapsi ja rakas avopuoliso – pitäisikö hänen vetäytyä erilliseen huoneeseen kuvaamaan itseään, etteivät sivuhenkilöt saa liikaa ruutuaikaa? Jos sinulla on varaa arvostella Karoliinan sanavarastoa tai käytöstä, kuvittele kamera kuvaamaan itseäsi vaikkapa yhdeksi arkipäiväksi. Oletko täydellinen? Oletko pidettävä kaikkien sarjan katsojien mielestä? Et, eikä tarvitse ollakaan, sillä kukaan ihminen ei olisi. 
[/quote]

Näin minäkin ajattelen. Eikä häiritse tuo pari ollenkaan, koska siinä on muita erilaisia ihmisiä. Jokaisen elämä on erilainen. Minä ja mieheni vietämme myös TODELLA paljon aikaa yhdessä, joten ymmärrän heitä siinäkin mielessä.