Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla- Eskon vaimon julkisuushakuisuus

Vierailija
06.09.2014 |

Laittoiko kukan muu merkille, että tämä Karoliina oli aina mukana kun Eskoa kuvattiin?

Eskon osuus ei siis lainkaan omien ajatusten pohdintaa, kuten muilla miehillä vaan jokin omituinen pariskunta-show.

Lisäksi blogissaan tämä Karoliina on hehkuttanut Iholla-sarjaa monesti.

Taitaa luulla, että sarjaa tehdään hänestä. Ärsyttävä yli- ikäinen pissis.

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:42"] Äänestä voin olla samaa mieltä mutta muusta kyllä en. Kukaan äikänope ei kirjota virheetöntä tekstiä.Edes te,vaikka 'elämänkoulun' lapsenkasvattajia,äikänopeja,iholla kuvaajia/tuottajia ja kuninkaita tunnutte olevan.Jos noin ärsyttää niin vaihtakaa kanavaa. [/quote] Äikänopelta voi vaatia enemmän kuin joltain muoti-bloggaajalta. Kyse on ihan perustason pilkkuvirheistä, kaksoispisteen suhteen tapahtuu virheitä itse kullakin. Blogin teksti on rakenteeltaan ja sisällöltään niin yksinkertaista, että virheisiin tulee kiinnittäneeksi huomiota. Kyse ei ole 'elämänkoulusta' vaan oppineisuudesta. Mahdatko ymmärtää mitä sillä tarkoitan? [/quote] Mahdan ymmärtää,sillä luulen omaavani korkeamman tutkinnon,kuin sinä. Pointtina myös se,että Karoliina ei pidä blogia opettajaminällään vaan omalla persoonallaan. Ja kaikki varmaan niitä kirjoitusvirheitä tekee. Käy ehkäpä asiasta hänelle huomauttamassa?

[/quote]

Miten äikänopen ylpeys sallii sen, että kirjoittelee nettiin paskaa tekstiä ja vielä sellaista, joka vilisee kielioppivirheitä. Luulisi ammattiylpeyden estävän tuollaisen toiminnan, vaikka kirjoittelisikin ihan siviiliblogia.

Vaan ei taida olla ihan fiksu mimmi muutenkaan.
[/quote]

Paskaa tekstiä? Nii eihän kaksplus ja Bellablogit tietty ota talliinsa kun paskoja;)

Vierailija
22/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjun aiempia viestejä,mutta tuo nainenhan on kameran edessä ja puhuu melkein enemmän kuin Esko.

Jos ohjelmasta näkisi vain Eskon pätkät eikä ennestään tietäisi kyseessä olevan miesten sarja, voisi luulla, että vaimonsa on päähenkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset mutta eihän ne ole edes naimisissa

Vierailija
24/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää että ihmisiä,heidän valintojaan,kirjoitustaitoaan,koulutusta,lapsen hoitamista,koko elämää arvostellaan sen perusteella,että tyypit on näkyny ruudussa ehkä 15-20 min. Ilmeisesti alle 5pronsenttia kuvatusta materiaalista päätyy ruutuun.Eli editoinnille ne terkut pitäis lähettää jos klipit ei miellytä. Kyllä mua joskus hävettää tää keskustelujen meininki täällä.

Vierailija
25/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina-kulta... Näitä keskusteluita ei kannata käydä lukemassa. Katsos, kun näistä ei saa kuin pahan mielen. Harvaa täällä ylistetään.

Mutta, kun täällä nyt pyörit, niin voitko avata tuon leipägaten?

Vierailija
26/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa ottaa päähän kun se avovaimo on koko ajan linssiluteena, kuvaamassa, puhuu kameralla, vilkuilee kameeraan. Koko ajan. Muutenkin tulle sellainen olo tästä pariskunnasta että huomioivat kameran läsnäolon koko ajan ja yrittävät vähän liikaa. Tulee vähän teenäinen olo.

Vierailija
27/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on katsellu tätä ns. "olan yli" ja ihmetteli mulle just, et miten tää muka eroaa niistä naisten iholla -kausista. :D Eli tuollainen sarjaa varsinaisesti seuraamatonkin huomaa, että naiset ovat välillä melko suuressa roolissa tässä.

Vierailija
28/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:42"] Äänestä voin olla samaa mieltä mutta muusta kyllä en. Kukaan äikänope ei kirjota virheetöntä tekstiä.Edes te,vaikka 'elämänkoulun' lapsenkasvattajia,äikänopeja,iholla kuvaajia/tuottajia ja kuninkaita tunnutte olevan.Jos noin ärsyttää niin vaihtakaa kanavaa. [/quote] Äikänopelta voi vaatia enemmän kuin joltain muoti-bloggaajalta. Kyse on ihan perustason pilkkuvirheistä, kaksoispisteen suhteen tapahtuu virheitä itse kullakin. Blogin teksti on rakenteeltaan ja sisällöltään niin yksinkertaista, että virheisiin tulee kiinnittäneeksi huomiota. Kyse ei ole 'elämänkoulusta' vaan oppineisuudesta. Mahdatko ymmärtää mitä sillä tarkoitan? [/quote] Mahdan ymmärtää,sillä luulen omaavani korkeamman tutkinnon,kuin sinä. Pointtina myös se,että Karoliina ei pidä blogia opettajaminällään vaan omalla persoonallaan. Ja kaikki varmaan niitä kirjoitusvirheitä tekee. Käy ehkäpä asiasta hänelle huomauttamassa?

[/quote]

Kirjoittamistasi pilkkuvirheistä päättelen, että et omaa kovin korkeaa tutkintoa. Sitä paitsi "omalla persoonallakin" on mahdollista kirjoittaa laadukasta tekstiä. 

Vierailija
29/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:42"] Äänestä voin olla samaa mieltä mutta muusta kyllä en. Kukaan äikänope ei kirjota virheetöntä tekstiä.Edes te,vaikka 'elämänkoulun' lapsenkasvattajia,äikänopeja,iholla kuvaajia/tuottajia ja kuninkaita tunnutte olevan.Jos noin ärsyttää niin vaihtakaa kanavaa. [/quote] Äikänopelta voi vaatia enemmän kuin joltain muoti-bloggaajalta. Kyse on ihan perustason pilkkuvirheistä, kaksoispisteen suhteen tapahtuu virheitä itse kullakin. Blogin teksti on rakenteeltaan ja sisällöltään niin yksinkertaista, että virheisiin tulee kiinnittäneeksi huomiota. Kyse ei ole 'elämänkoulusta' vaan oppineisuudesta. Mahdatko ymmärtää mitä sillä tarkoitan? [/quote] Mahdan ymmärtää,sillä luulen omaavani korkeamman tutkinnon,kuin sinä.

[/quote]

Tämä lause sisältää jo kasan sellaisia virheitä, jotka kuuluvat peruskoulun oppimäärään.

Vierailija
30/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:42"] Äänestä voin olla samaa mieltä mutta muusta kyllä en. Kukaan äikänope ei kirjota virheetöntä tekstiä.Edes te,vaikka 'elämänkoulun' lapsenkasvattajia,äikänopeja,iholla kuvaajia/tuottajia ja kuninkaita tunnutte olevan.Jos noin ärsyttää niin vaihtakaa kanavaa. [/quote] Äikänopelta voi vaatia enemmän kuin joltain muoti-bloggaajalta. Kyse on ihan perustason pilkkuvirheistä, kaksoispisteen suhteen tapahtuu virheitä itse kullakin. Blogin teksti on rakenteeltaan ja sisällöltään niin yksinkertaista, että virheisiin tulee kiinnittäneeksi huomiota. Kyse ei ole 'elämänkoulusta' vaan oppineisuudesta. Mahdatko ymmärtää mitä sillä tarkoitan? [/quote] Mahdan ymmärtää,sillä luulen omaavani korkeamman tutkinnon,kuin sinä.

[/quote]

Tämä lause sisältää jo kasan sellaisia virheitä, jotka kuuluvat peruskoulun oppimäärään.

[/quote]

Korkeasti koulutettu kommentoi täällä palstaminällään.

Vierailija
31/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 81 kanssa. Hämää juuri se, että tuntuvat esittävän omia itsejään. Voisi se emäntä kyllä vähän enempi antaa tilaa Eskolle. Hakekoot sitten seuraavaan iholla tuotantoon, jos niin tykkää olla tyrkyllä. Ai mutta, se nykyinen tuottajahan on niitten kaveri, ei tarviikaan hakee ;)

Vierailija
32/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluis että mun oppilaat tonkaan vertaa saisivat katseltavakseen siviilielämääni. Mutten olekaan julkisuustyrkky :D

Vierailija
33/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jaksoa oon kattonu ja yllätyin minäkin miten isossa roolissa Eskon vaimo on. Onkohan ne muutenkin aina yhdessä? Et mies ei vaan yksinkertaisesti oo koskaan yksin. Tulee kuitenkin se esiintyminen mieleen. Ikään kuin siis 'oma itse' ois rooli, jota 'itse' esittää parhaiten. Eroaa noista muista siten, et muut vaan ON omia itsejään. 

Mua ei varsinaisesti ärsytä vaimo. Ihmetyttää vaan, et ovatko tosissaan noin symbioosissa. Jotkuthan ovat. Ihmettelen sellaisia suhteita, et miten ne jaksaa.

Vierailija
34/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimohan blogissaan itse totesi, että alkuvaiheessa eivät osanneet olla kameran kanssa täysin luontevasti. Minä en jaksaisi katsoa pelkkiä miehiä, se yksi, jolla ei ole eksää tai nyksää, on selkeästi "tylsin", en muista edes nimeään vielä.

Vierailija
35/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pariskunnasta ei kyllä mitään syvällistä irti saa. Pelkkää pla-pla-plaata.

Jukka ja Patrick vaikuttavat mielestäni tosi mukavilta. Patrick sellainen pohtija ja avoin luonne ja näin graafikkona pinnallisessa mainosmaailmassa työskennelleelle Jukka edustaa just sitä ihanaa jalat maassa olevaa Suomi-miestä, jolta onneksi vielä lisäksi se turha epävarmuus puuttuu. Siistiä että on mukana sarjassa!

Vierailija
36/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Karoliina on ihana! Katselen ja kuuntelen sen juttuja paljon mieluummin ku sen Eskon. Eskosta ei saa irti ku kuoren.

Vierailija
37/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä karoliina ei päässyt naisten iholla sarjaan?

Vierailija
38/188 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se nainen. Patrickin ja Jukan juttuja katselen mielelläni. :-) Yrjänä ihan jees, mutta se Tero(?) ei oo tainnut näkyä ruudussa kuin vasta pari kertaa ja aina tanssimassa. Booooooriiiiiing.

Vierailija
39/188 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että muutkin huomanneet tämän! Miten voikin ärsyttää tuo pariskunta niin paljon??

Vierailija
40/188 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:21"]

Ei ne ole mitenkään hipster, aika juntahtavia suorastaan. 

[/quote]

Wannabe-hipstereitä?