Iholla- Eskon vaimon julkisuushakuisuus
Laittoiko kukan muu merkille, että tämä Karoliina oli aina mukana kun Eskoa kuvattiin?
Eskon osuus ei siis lainkaan omien ajatusten pohdintaa, kuten muilla miehillä vaan jokin omituinen pariskunta-show.
Lisäksi blogissaan tämä Karoliina on hehkuttanut Iholla-sarjaa monesti.
Taitaa luulla, että sarjaa tehdään hänestä. Ärsyttävä yli- ikäinen pissis.
Kommentit (188)
Minä kovasti toivon, että kyseessä on vain joku editoinnin luoma harha. En nimittäin tykkää ollenkaan, jos tämä Eskon vaimo näkyy näin paljon kuin tähän asti. Onhan aikaisemmillakin kausilla näkynyt paljon naisten poikaystäviä ja puolisoita, mutten muista kyllä yhtäkään kertaa, että joku miekkonen olisi kuvannut itseään ja puhunut kameralle ilman, että naista näkyy missään. Tai että mies olisi ollut mukana ihan jokaisessa kohtauksessa.
Tulee kyllä väkisinkin ilme, että nainen on itse hakenut Iholla-ohjelmaan, muttei ole päässyt, joten nyt pitää sitten yrittää tunkea mukaan miehen kautta. Eikä minulla oikeastaan edes ole mitään tätä Karoliinaa vastaan, ihan mukavan oloinen tapaus, mutta kun tämän ohjelman pitäisi näyttää miesten ajatuksia ja elämää.
Eivät taida kuitenkaan olla naimisissa?? Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Ei hän minua ärsytä enkä kyllä ole kiinnttänyt asiaan huomiotakaan..Ehkä vain tekevät asiat yhdessä=vaimo näkyy kuvassa myös..Ja voisko olla tosiaan editoinnin luomaa kuvaa?
Eipä ole naimisissa eikä edes kihloissa..ärsyttävä hipsteri pari
Eli samoin kuin se nordingin pässi? Roikkui sinä vieressä kiroilemassa koko ajan.
Edes kihloissa? Onko se joku meriitti? Lapsi on suurempi sitoutumus, kuin sormus..
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:45"]
[/quote]
Tervetuloa 2000-luvulle sieltä 1950-luvulta.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:45"]
[/quote]
Voi mamselit sentään taas! Kiitos taas nauruista! Täällä mammat rageilee, kun ovat itse onnettomassa parisuhteessa kun on kiristetty mies kihloihin,naimisiin ja lapsiin. Sit itkettää kattoo muiden onnellista suhdetta. Kyl,vetäsin kateuskortin. Kirotkaa minut alimpaan. Komppaan edellistä, nyt on 2000-luku. Deal with it.
Mun mielestä se kertoo sitoutumattomuudesta, jos ei ole kihloissa tai naimisissa.
Jotenkin vähän ihmetytti, kun viime jakso alkoi sillä, että tyttöystävä otii kameran ja alkoi kuvata, vaikka se olisi miehen homma.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 19:03"]
Mun mielestä se kertoo sitoutumattomuudesta, jos ei ole kihloissa tai naimisissa.
Jotenkin vähän ihmetytti, kun viime jakso alkoi sillä, että tyttöystävä otii kameran ja alkoi kuvata, vaikka se olisi miehen homma.
[/quote]
Siis sormusko sun mielestä oikeasti sitoo ihmiset enemmän yhteen, kuin lapsi? MIKÄÄN side toiseen ihmiseen ei ole suurempi, kun lapsen kautta tuleva side.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 19:07"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 19:03"]
[/quote] Siis sormusko sun mielestä oikeasti sitoo ihmiset enemmän yhteen, kuin lapsi? MIKÄÄN side toiseen ihmiseen ei ole suurempi, kun lapsen kautta tuleva side. [/quote]
Parisuhteeseen mun mielestä sormus sitoo enemmän. Miten sitten jotkut jättävät perheensä ja lapsensa jopa kokonaan? Jotkut lasten vanhemmat eivät koskaan edes ole olleet yhdessä. Jne.
Mun mielestä parisuhteeseen sitoo ihan muut asiat, kuin jokin esine.. Sormuksestakin huolimatta jotkut jättävät perheensä ja lapsensa.. Ja totta että jotkut vanhemmat eivät ole olleet edes yhdessä kun lapsi on saanut alkunsa. Yleistäminen näissä tapauksissa olisi ymmärrettävää, tässä tapauksessa ei.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 19:24"]
Mun mielestä parisuhteeseen sitoo ihan muut asiat, kuin jokin esine.. Sormuksestakin huolimatta jotkut jättävät perheensä ja lapsensa.. Ja totta että jotkut vanhemmat eivät ole olleet edes yhdessä kun lapsi on saanut alkunsa. Yleistäminen näissä tapauksissa olisi ymmärrettävää, tässä tapauksessa ei.
[/quote]
Eihän se esine, sormus, ole avioliiton pointti vaan mitä se symbolisoi. Mä näen avioliiton niin, että sillä halutaan vahvistaa suhde, näyttää onni muullekin maailmalle. Mies kosii naista saadakseen hänet omakseen ja nainen suostuu, jos tuntee samoin. Miksi ei toisinkin päin.
Kuvaukset on jo kuvattu, joten enää ei auta valittaa. Mutta ärsyttää kyllä, kun ei tuossa ole kyse Eskosta ollenkaan, vaan vaimo on kuvannut melkein kaikki tähän asti näytetyt..Toivottavasti tulee Eskoltakin niitä ihan omia hetkiä..Ei jaksa kattoa tuota pariskuntaa ollenkaan..
Mun suosikit on se roskakuski ja Uman isä, oliko se Patrick? Vaikuttaa ihan huipputyypiltä. En muista vielä nimiä :)
Äh en ymmärrä teitä. Minusta Karoliina vaikuttaa symppikseltä ja mukavalta nuorelta naiselta. Jos he ovat vaan pari jotka ovat paljon yhdessä? Ja ekat jaksothan liittyi yhteisen asunnon myyntiin joten luonnollista että siinä esitetään molemmat aikuiset. Olisin iloinen jos jompikumpi opettaisi minun lastani :)
Äiti24v
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:42"]
Äänestä voin olla samaa mieltä mutta muusta kyllä en. Kukaan äikänope ei kirjota virheetöntä tekstiä.Edes te,vaikka 'elämänkoulun' lapsenkasvattajia,äikänopeja,iholla kuvaajia/tuottajia ja kuninkaita tunnutte olevan.Jos noin ärsyttää niin vaihtakaa kanavaa.
[/quote]
Äikänopelta voi vaatia enemmän kuin joltain muoti-bloggaajalta. Kyse on ihan perustason pilkkuvirheistä, kaksoispisteen suhteen tapahtuu virheitä itse kullakin. Blogin teksti on rakenteeltaan ja sisällöltään niin yksinkertaista, että virheisiin tulee kiinnittäneeksi huomiota. Kyse ei ole 'elämänkoulusta' vaan oppineisuudesta. Mahdatko ymmärtää mitä sillä tarkoitan?
[/quote]
Mahdan ymmärtää,sillä luulen omaavani korkeamman tutkinnon,kuin sinä.
Pointtina myös se,että Karoliina ei pidä blogia opettajaminällään vaan omalla persoonallaan. Ja kaikki varmaan niitä kirjoitusvirheitä tekee. Käy ehkäpä asiasta hänelle huomauttamassa?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:42"] Äänestä voin olla samaa mieltä mutta muusta kyllä en. Kukaan äikänope ei kirjota virheetöntä tekstiä.Edes te,vaikka 'elämänkoulun' lapsenkasvattajia,äikänopeja,iholla kuvaajia/tuottajia ja kuninkaita tunnutte olevan.Jos noin ärsyttää niin vaihtakaa kanavaa. [/quote] Äikänopelta voi vaatia enemmän kuin joltain muoti-bloggaajalta. Kyse on ihan perustason pilkkuvirheistä, kaksoispisteen suhteen tapahtuu virheitä itse kullakin. Blogin teksti on rakenteeltaan ja sisällöltään niin yksinkertaista, että virheisiin tulee kiinnittäneeksi huomiota. Kyse ei ole 'elämänkoulusta' vaan oppineisuudesta. Mahdatko ymmärtää mitä sillä tarkoitan? [/quote] Mahdan ymmärtää,sillä luulen omaavani korkeamman tutkinnon,kuin sinä. Pointtina myös se,että Karoliina ei pidä blogia opettajaminällään vaan omalla persoonallaan. Ja kaikki varmaan niitä kirjoitusvirheitä tekee. Käy ehkäpä asiasta hänelle huomauttamassa?
[/quote]
Miten äikänopen ylpeys sallii sen, että kirjoittelee nettiin paskaa tekstiä ja vielä sellaista, joka vilisee kielioppivirheitä. Luulisi ammattiylpeyden estävän tuollaisen toiminnan, vaikka kirjoittelisikin ihan siviiliblogia.
Vaan ei taida olla ihan fiksu mimmi muutenkaan.
En usko että ammattiylpeydellä on asian kanssa mittää tekemistä. Useat ovat työaikana tarkkoja ja elävät ammatin mukaan,siviiliajalla asia on toinen..Minusta on ihan kivan oloinen ja fiksu,mutta jännä nähhä vaikuttaako sarja töihin/työnsaantiin tulevaisuudessa..Ja jos onko se positiivista vaiko negatiivista
Onko Esko se ope?
Ihmettelin samaa myös muiden naisten osalta.