Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteistanne pakko kysyä...

Vierailija
05.09.2014 |

onko tosiaan niin että edes pidemmäsä suhteessa ei voida istua kakalla toisen nähden, oksentaa tai muuta vastaavaa? Seksiä voidaan kyllä hinkuttaa litisten ja lätisten mutta kakka-ja pissajutut hyi hyi kamalaa.

Pakko kysyä tätä kun meillä onnellista suhdetta takana 24v ja kaikki nähty ja koettu. Ei tulis mieleenkään enää kauhistella sitä että näen mieheni pöntöllä tai hän näkee minut :D:D:D

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee taas iloisesti sekaisin kaksi täysin toisiinsa liittymätöntä asiaa. On aivan eri asia olla sitä mieltä ettei parisuhteen hyvyys ole kiinni siitä kuinka rehvakkaan avoimin ovin kakataan, kuin olla sitä mieltä ettei suostu siivoamaan puolisonsa oksennusta sen ollessa sairas.

Niin kauan kun ollaan terveitä, pistetään ovi kiinni ja kakataan ja mielellään pierräänkin siellä yksin vessassa. Jos siihen ei sairauden tms. takia pysty, se on tilanne erikseen.

Vierailija
62/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:58"]

Olen 37-vuotias, aloimme seurustella ollessani 16-vuotias. Olen todella hämmentynyt, miten huono kotikasvatus monella on ollut. Meillä ei piereskellä, kakata, pissata, röyhtäistä tai kaiveta nenää toisten nähden. Ei sen takia, etteikö kehtaisi, vaan se on TODELLA huonoa käytöstä toisia ihmisiä kohtaan. Miten näin alkeelliset käytöstavat voi aikuisilta ihmisiltä olla hukassa?

En ole koskaan ollut niin huonossa kunnossa, ettenkö olisi voinut oksentaa vessanpönttöön. Eikä mieskään. Jos jompikumpi olisi niin sairas, että oksentaisi johonkin ämpäriin, eikä itse voi sitä mihinkään viedä, voisin siivota. 

Mikä teitä vaivaa? Hyvä käytös on täysin eri asia kuin läheiset suhteet omiin perheenjäseniin. Miten joku yhdistää nämä??

[/quote]

Juuri näin. Lapsuuskodissa jo toimittiin näin, osalla ilmeisesti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset eivät näe seksiasioita ja kukaan ei toisen vessa-asioita.

Vierailija
64/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:49"]

Ai kauheeta oikeasti siis on olemassa parisuhteita missä ei kyetä puolisobn eritteitä siivoamaan esim jos hän itse niin heikossa kunnossa ettei kykene? Entäs sitten vanhana kun on vähän niinkuin pakko joskus?

[/quote]

Mä olen mieluiten yksin sairaana ollessani. Haluan levätä ja toipua omaan tahtiini.

Vierailija
65/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa otsikon jälkeinen teksti pettymys. Oletin aiheen käsittelevän parisuhteen henkiseen hyvinvointiin liittyvää sisälttöä, mutta kyseessä olikin tarvehierarkian alimmilta portailta olevaa tuotosta. Voisiko otsikko jatkossa olla hiukan kuvaavampi, kiitos.

Vierailija
66/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin on vessarauha muttei ovet lukossa sentään, lapset opetettiin pieninä jo koputtamaan jos asiaa, siis ei ihan pienenä..silloin oli ovi auki.
Mutta ei ole ketään häirinnyt jos tulee joku toimitettava asia ja joku pissaa tai istuu pöntöllä, aivan luonnollista mutta ei sitä kukaan varata vasten änkeä katsomaan muttei maailma kaadu jos nyt sattuu näkemään.

Vierailija
67/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran ollut niin pahassa noroviruksessa että makasin kylppärin lattialla oksentamassa ja paskomassa. Mies mua hoiti onneksi...joo olkaa onnellisia te jotka ette ole sitä vielä kokeneet. By the way mun sisko ollut samassa jamassa silloin kun veteli sytostaattia suoneen ja hänenkin miehensä hoiti eritteet. Onnekkaiksi ei voi meitä sanoa koska sisko kuoli sairauteensa mutta hyvät meihet ja hyvät parisuhteet meillä oli ja on. Jos mieheni olisi niin heikossa kunnossa niin oikein hyvin voisin viedä hänelle oksuämpärin ettei tarvitse koko ajan vessaan kontata ja itse asiassa olen muuten näin tehnytkin.

en minäkään pasko mieheni nähden mutta ei elämä romuttuisi vaikka joskus paskoisinkin tilanteen niin vaatiessa. Nauratti suorastaan kun joku kertoi ettei voi kynsiäänkään leikata miehen nähden. Aika hervotonta jo...

Vierailija
68/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä avoimet ovet perheen kesken.

Vierailija
69/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen TARVE VAATII katsoa toista pytyllä? Ei ole meidän parisuhteessa sellaista tarvetta vielä tullut. On toki se nähty puolin ja toisin, mutta enemmän vahingosa kuin tarpeen takia.

Itselläni on tarkka hajuaisti enkä tykkää yhtään pissan, kakan tai oksennuksen hajusta, omastanikaan. Ei me toistemme eritteitä tutkita ja eritellä. Ei ole mitään tarvetta sellasieen.

Vierailija
70/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies haluaa meillä käydä kakalla ihan omassa yksityisyydessään. Vaikka on se nopein toimittaja:D

Lapsia ja mua ei häirii ollenkaan, jos joku poukkaa viereen kesken pötkön. Yleensä kaikilla tuppaa olee mulle asiaa, just kun oon isolla asialla. Enkä nyt kamalan kauaa minäkään siellä normisti istuskele:P

Yrjötä osataan pönttöön, viinaa ei olla koskaan käytetty. 30 vuotta yhdessä.

Vierailija
71/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpolla olette päässeet vielä kos koskaan ei ole tarvinnut toisen eritteitä nähdä, haistaa saati siivota. Veikkaisin ettei vielä kovin pitkään olla yhdessä eteenpäin tallustettu. Meillä mies hoiti minua kaikissa kolmessa raskaudessa kun ekat 6 viikkoa en tehnyt muuta kuin oksentelin. Tyhmä mies olis passittanut mut asuman vessaan, fiksu mies toi mulle sängyn viereen ämpärin, silitteli, hieroi toi vettä ja mitä kaikkea muuta. Samoin hän piteli mulle oksukuppia synnärilläkin.

Varta vasten en huuda häntä kakkaani katsomaan mutta täytyy sanoa kaiken koetun jälkeen en kiinnitä mitään huomiota siihen jos mies tulee vessasta hakemaan jotain kun istun siellä tarpeillani. Sama toimii toisin päin.

Vierailija
72/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani vastauksia minulle on kirkastunut, että joillekin vessa/kylpyhuone tosiaan on jonkinlainen varasto tai puuhahuone, jossa säilytetään ja tehdään monenlaista. Meillä ei. En ole koskaan kammannut hiuksiani vessassa, en myöskään leikkaa siellä varpaankynsiäni tai tee mitään muutakaan kuin istun pytyllä syystä tai toisesta, pesen kädet, tai sitten siivoan. Kylppärissä käyn suihkussa ja kylvyssä, pesen hampaat, kasvot ja kädet. Ja siivoan.

Kun kylppärissä ei säilytetä mitään, perheenjäsenillä ei ole mitään syytä tulla sinne, kun joku toinen istuu pytyllä tai hoitaa hygieniaansa.

Vierailija
73/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi,vierailin kerran perheessä, jossa ylakouluikäinen tytär oli paskalla ovi auki. Selosti koko ajan jotain tärkeää, ihan kuin ei olisi voinut odottaa. Karmea haju levisi talossa. Jos tuo on jonkun mielestä toivottua käytöstä, niin ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
74/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70, pieni liioittelu ei toki ole pahaksi, mutta jos ei nyt ihan överiks laitettais.

Vierailija
75/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:09"]

Hyi,vierailin kerran perheessä, jossa ylakouluikäinen tytär oli paskalla ovi auki. Selosti koko ajan jotain tärkeää, ihan kuin ei olisi voinut odottaa. Karmea haju levisi talossa. Jos tuo on jonkun mielestä toivottua käytöstä, niin ei voi kuin ihmetellä.

[/quote]

Just joo ääripäästä toiseen kun kultaista keskitietä ei ole REPS

Vierailija
76/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootelkaa ootelkaa viimeistään siellä vanhuudessa eritteet lentää toistenne kesken jos vielä yhteisissä maisemissa olette :D:D:D

Vierailija
77/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmeellistä, jos ei perheen äiti saa edes vessassa käydä yksin. Miksette lukitse ovea? Tuskin siinä parissa minuutissa mitään katastrofia tapahtuu.Samaa k uin joku aiempi kirjoitti, ei meilläkään vessa ole mikään varasto, vaan siellä käydään pissalla tai ulosteella. Pidän vessan oven kiinni siksi, kun siinä on lukko ja se on merkkinä siitä, että ihminen haluaa asioida rauhassa. Jos mieheni joskus matkoilla on nähnyt minun pissaavan, ei siitä ole numeroa tullut. Paksummat tarpeet hoidan aina yksin. Jos olisin tai mies olisi niin huonossa kunnossa, ettei saa oksennettua ja ripuloitua vessaan, ei paikka enää ole kotona. Ja alkoholin käytöstä ei kyse ole.

68, sympatiat siskosi puolesta, upea mies oli hänellä.

Vierailija
78/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:44"]

Osa kirjoituksista on aika ilkeitä ja minä-keskeisiä.

Aluksi miettisin sitä, mikä on yleisesti hyväksyttyä toimintaa. On perheitä, joissa tehdään kaikki eritetoiminnot avoimin ovin ja juodaan aamukahvitkin vessasn pöntöllä istuen. Suuri osa kuitenkin pitää oven kiinni ja jopa lukittuna, sillä lukkohan on siksi, että turvataan vessarauha eli yksityisyys. Jos perheessä on kasvuikäisiä lapsia, miettisin sitäkin, mikä malli lapsille on hyvästä. Ei koulussa, kylässä ja huoltoasemilla käydä tarpeilla ovet auki tai nyitä koppien ovia, jotka ovat lukittuina. Siis yleinen ja sopiva käytäntö on hoitaa erittämiset omissa oloissa.

Jokaisesta ei ole siivoamaan toisten eritteitä. Hienoa, jos joku pystyy aikuisen ihmisen oksennukset siivoamaan lattialta, mutta tosiasia on, että joillekin se on ylivoimaista. Tästäkään ei voi ketään lähteä syyttelemään. Joku pelkää joutuvansa itse oksentamaan ja toisella on joku muu syy.

Joudun työssäni näkemään kaikkia ihmiskehon eritteitä, ei auta panikoida. Ymmärrän kyllä varsin hyvin, ettei herkkä ihminen pysty edes kotona näkemään vaikkapa puolisonsa eritteitä. 

[/quote]

Miettisin kaksi kertaa parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa joka ei pystyiis eritteitä siivoamaan silloin kun toinen siinä kunnossa ettei itse siihen kykene. Meillä ei juoda kahveja vessassa mutta ei myöskään ole tarvetta lukita ovia. Lapset tietävät tasan tarkkaan mitä on vessarauha mutta maailma ei mullistu jos toinen hakee laatikosta kamman sillä välin kun toinen pissaa. Niin estoisia emme ole!

[/quote]

Juuri näin! Olisi todella kamalaa elää liitossa missä en voisi edes siihen luottaa että toinen hoitaa minua kun siihen on tarvetta. Olen ollut niin kipeä että siihen on ollut tarvetta, samoin on ollut mieheni ja ilomielin olen sen tehnyt.

Vierailija
79/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:19"]

On se ihmeellistä, jos ei perheen äiti saa edes vessassa käydä yksin. Miksette lukitse ovea? Tuskin siinä parissa minuutissa mitään katastrofia tapahtuu.Samaa k uin joku aiempi kirjoitti, ei meilläkään vessa ole mikään varasto, vaan siellä käydään pissalla tai ulosteella. Pidän vessan oven kiinni siksi, kun siinä on lukko ja se on merkkinä siitä, että ihminen haluaa asioida rauhassa. Jos mieheni joskus matkoilla on nähnyt minun pissaavan, ei siitä ole numeroa tullut. Paksummat tarpeet hoidan aina yksin. Jos olisin tai mies olisi niin huonossa kunnossa, ettei saa oksennettua ja ripuloitua vessaan, ei paikka enää ole kotona. Ja alkoholin käytöstä ei kyse ole.

68, sympatiat siskosi puolesta, upea mies oli hänellä.

[/quote]

ei ne kaikkia noropotilaita sairaalan ota vaikka et enää omin jaloin vessaan pääsiskään. Nimimerkillä kokemusta on!

Vierailija
80/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini vaihtoi kuukauden ajan isäni vaipat kotona ison leikkauksen jälkeen. Yhdessä ovat olleet pian 50v. Tähtään samaan!