Parisuhteistanne pakko kysyä...
onko tosiaan niin että edes pidemmäsä suhteessa ei voida istua kakalla toisen nähden, oksentaa tai muuta vastaavaa? Seksiä voidaan kyllä hinkuttaa litisten ja lätisten mutta kakka-ja pissajutut hyi hyi kamalaa.
Pakko kysyä tätä kun meillä onnellista suhdetta takana 24v ja kaikki nähty ja koettu. Ei tulis mieleenkään enää kauhistella sitä että näen mieheni pöntöllä tai hän näkee minut :D:D:D
Kommentit (129)
Eikö teillä vessassa säilytetä mitään tavaroita kuten kampaa, harjaa yms?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:25"]
Ei kai kukaan seurustelemaan alkava pari kysele alkutreffeillä, että suostutko luuttuamaan ripulini lattialta? Myöskään vanhuus ei väistämättä tarkoitta kaaressa lentävää ripulia tai holtitonta rakkoa. Yleensä kärsitään ummetuksesta ja liikaisosta eturauhasesta, joka häiritsee pissan tuloa.
Elämä muuttuu ja valtaosa ihmisistä sopeutuu muutoksiin. Siltikään kaikista ei ole yrjöjä siivoamaan, on äitejä, jotka ei edes lastensa yrjöjä kykene putsaamaan.
[/quote]
Kukas ne sitten putsaa ellei äiti tai isä jos kumpikaan ei kykene? Jätetäänkö vaan siihen?
14 v yhdessä, mikään ei ole salaista enää. Relaaminen usein auttaa parisuhteessa, kuten itsekin ap tiedät jo. Kakka ei ole noloa, eikä oksennus. Huh heijaa, mistä ihmiset saavatkin ongelman aikaan. Onko siis joitain jotka eivät salli puolisolleen ihmisyyttä ja sen mukanaan tuomia ruumiintoimintoja?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:19"]
On se ihmeellistä, jos ei perheen äiti saa edes vessassa käydä yksin. Miksette lukitse ovea? Tuskin siinä parissa minuutissa mitään katastrofia tapahtuu.Samaa k uin joku aiempi kirjoitti, ei meilläkään vessa ole mikään varasto, vaan siellä käydään pissalla tai ulosteella. Pidän vessan oven kiinni siksi, kun siinä on lukko ja se on merkkinä siitä, että ihminen haluaa asioida rauhassa. Jos mieheni joskus matkoilla on nähnyt minun pissaavan, ei siitä ole numeroa tullut. Paksummat tarpeet hoidan aina yksin. Jos olisin tai mies olisi niin huonossa kunnossa, ettei saa oksennettua ja ripuloitua vessaan, ei paikka enää ole kotona. Ja alkoholin käytöstä ei kyse ole.
68, sympatiat siskosi puolesta, upea mies oli hänellä.
[/quote]
ei ne kaikkia noropotilaita sairaalan ota vaikka et enää omin jaloin vessaan pääsiskään. Nimimerkillä kokemusta on!
[/quote]
On muutakin vatsavaivaa kuin noro-viruksen aiheuttamaa. -ohis
Ei kai kukaan seurustelemaan alkava pari kysele alkutreffeillä, että suostutko luuttuamaan ripulini lattialta? Myöskään vanhuus ei väistämättä tarkoitta kaaressa lentävää ripulia tai holtitonta rakkoa. Yleensä kärsitään ummetuksesta ja liikaisosta eturauhasesta, joka häiritsee pissan tuloa.
Elämä muuttuu ja valtaosa ihmisistä sopeutuu muutoksiin. Siltikään kaikista ei ole yrjöjä siivoamaan, on äitejä, jotka ei edes lastensa yrjöjä kykene putsaamaan.
[/quote]
Eräiden kannattais sitten kyllä olla lisääntymättä!
Eikö teillä vessassa säilytetä mitään tavaroita kuten kampaa, harjaa yms?
[/quote]
Eikö teillä osata odottaa vuoroa? Että toinen käy vessassa, jonka jälkeen se harjaa tarvitseva voi tulla hakemaan sen? Kaikki on pakko saada heti, kun asioita tarvitaan?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:26"]
[/quote]
Kukas ne sitten putsaa ellei äiti tai isä jos kumpikaan ei kykene? Jätetäänkö vaan siihen?
[/quote]
isä tai mummo.
Eipä ole koskaan meillä ollut ongelma toisen eritteiden siivoaminen kun joskus ollut tilanteita että sellaista täytynyt tehdä. Esim mun miehellä kaliumarvot heittelee vatsataudissa ja hän ei missään nimessä saa hortoilla pystyssä silloin koska taju lähtee. Tarkoitaa sitä että makaa sängyssä ja minä kuskaan oksuämpäriä. Eipä ole vielä koskaan paha paikka ollut mulle tai miehelle. Samoin mies on mua autellut esim synnärillä...ihmeellistä miten normaalista tehdäänkin ihmeellistä!
Hienoa, kun on ihmisiä, jotka pystyvät ykät siivoamaan aikuistenkin kohdalla. Kaikki eivät kykene, kivittäkää vaan. Mieheni on sanonut, ettei pysty ja asia selvä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:28"]
[/quote]
[/quote]
isä tai mummo.
[/quote]
Miks helkkarissa mummo tulisi sellaista tekemään? Tai isä vaikka kesken työpäivänsä? Auttakaa mä en kestä tällaista :D
Aviomieheni on tarkempi näissä asioissa, hän ei halua että näen häntä pöntöllä, mutta itseäni ei niin haittaa. Vaikka vessassa onkin ihan kiva asioida rauhassa, sellainen "vieraskoreus" katosi viimeistään siinä kohtaa, kun pienessä purjeveneessä istuu kemiallisen vessan pöntöllä mahan seotessa, ja toinen "nukkuu" parinkymmenen sentin päässä :D Nyt isompi vene ja parempi yksityisyys :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:31"]
Hienoa, kun on ihmisiä, jotka pystyvät ykät siivoamaan aikuistenkin kohdalla. Kaikki eivät kykene, kivittäkää vaan. Mieheni on sanonut, ettei pysty ja asia selvä.
[/quote]
Vai ei vaan halua pystyä? Jokainen aikuinen kykenee ihan varmasti kun vaan tekee tuo on säälittävä tekosyy jonka varjolla jättää paskahommelit sulle...se ei siis koskaan sitten hoida lasta vatsataudissakaan? Herrajumala voiko tuollaista edes olla?
Olin viikonloppuna tosi kipeä, flunssaa ja kauhea pääkipu, kuvotti. Onneksi mies ei ollut kotona. Lepäsin pimeässä, otin lääkkeitä ja join teetä. Mulla ainakin toipuminen etenee paremmin omassa rauhassa, ei tarvitse puhua kellekään tai näyttää yhtään pirteämmältä kuin olen. Toki mies soitti matkaltaan ja oli huolestunut. Sanoin vaan, että ei puhuta enää, haluan nukkua.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:28"]
[/quote]
[/quote]
isä tai mummo.
[/quote]
Miks helkkarissa mummo tulisi sellaista tekemään? Tai isä vaikka kesken työpäivänsä? Auttakaa mä en kestä tällaista :D
[/quote]
Mummo asuu samassa taloudessa ja hoitaa, jos isä on töissä.
Meillä ainakin mies pissaa ja kakkaa mun suuhun. Oon sen oma wc.
Haluamme säilyttää suhteessamme tietynlaisen kipinän ja kohtelemme toisiamme kunnioittavasti, kuin aikuiset ihmiset. Enhän käy paskalla ystävienikään nähden, miksi puolisoni? Seksi on täysin eriasia kuin vessassa käynti eikä seksin aikanakaan piereskellä tms. Miksei jotain yksityisrajaa voida vetää myös parisuhteessa? En koe mitenkään vaikeana vetää sitä vessanovea kiinni siellä käydessäni.
Heh =) tuommoset herkistelyt on jääny alkuvuosiin =) nyt on nähty jo toisistamme kaikki.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:41"]
Haluamme säilyttää suhteessamme tietynlaisen kipinän ja kohtelemme toisiamme kunnioittavasti, kuin aikuiset ihmiset. Enhän käy paskalla ystävienikään nähden, miksi puolisoni? Seksi on täysin eriasia kuin vessassa käynti eikä seksin aikanakaan piereskellä tms. Miksei jotain yksityisrajaa voida vetää myös parisuhteessa? En koe mitenkään vaikeana vetää sitä vessanovea kiinni siellä käydessäni.
[/quote]
Kurjaa jos teillä kipinä sammuisi normaalien ruumiintoimintojen vuoksi...
Missä ap muuten sanoi että istuu kakalla vessan ovi auki?