Parisuhteistanne pakko kysyä...
onko tosiaan niin että edes pidemmäsä suhteessa ei voida istua kakalla toisen nähden, oksentaa tai muuta vastaavaa? Seksiä voidaan kyllä hinkuttaa litisten ja lätisten mutta kakka-ja pissajutut hyi hyi kamalaa.
Pakko kysyä tätä kun meillä onnellista suhdetta takana 24v ja kaikki nähty ja koettu. Ei tulis mieleenkään enää kauhistella sitä että näen mieheni pöntöllä tai hän näkee minut :D:D:D
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:07"]
En mäkään kauhistele-voin katsoa miehen pissaavan, eikä kahistuta jos hän näkee mun kykkivän ulkona. Vessassa yksinkertaisesti haluan olla rauhassa, siltä varalta että toista öklöttää tai alan vaikka vääntää torttua. Siihen ei yleisöä kaivata.
[/quote]
En minäkään nyt varta vasten miestä sinne huuda katsomaan kun pukkaan kaapelia mutta en laita ovea lukkoon enkä ala huutaa jos tulee vessasta samaan aikaan jotain hakemaan. Voisin myös vallan hyvin istua samaan aikaan kakalla kun mies on suihkussa jos pönttö olisi samassa tilassa.
Kyllä meilläkin pissalla käydään vaikka toinen olisi vieressä. Kakalla en itse pystyisi käymään kenenkään ollessa vieressä, mutta mies kyllä tekee sitäkin. Poistun silloin mieluummin paikalta. Ei kai vessassakäynnit nyt useimpien aikuisten mielestä mitenkään "hyi" ole, mutta itse pidän kakkimista yksityisenä toimituksena. Oksentaminen taas on sen verran iljettävää, että hoidan sen mieluiten omassa rauhassani. Toki pidän kädestä tai hiuksista kiinni toisen oksentaessa jos hän tahtoo. Mutta ei tulisi itselläkään kauhistelu mieleen, kävin kerran jopa ensitreffeillä yhteispissalla.
Emme piereskele, virtsaa tai ulosta toistemme seurassa, eikä meillä ole mitään halua aloittaakaan.
Kyllähän siellä on vatsataudit ja känniörvellykset tukasta pitäen kärsitty puolin toisin. Yhä edellenkään ei pidetä vessan ovia kiinni, säpissä asti. Niin vaan kun häviän näköpiiristä kymmeneksi minuutiksikin edes, niin tulee varjo perässä, Jossei lapsi, niin mies. ;)
ESIM. vuosi sitten lapset 10v, 13v ja mies 38v, olin ihan rehellisesti paskalla ja siinä ne sitten tarvi mua JUST siinä hetkessä. Kaikki seisoivat rivissä ja kaikilla oli oma kysymys, eivätkä nähneet siinä mitään outoa/jännää. Sitten vasta kun huomautin jäljestä kullanmuruille, että istuin isolla tarpeella. Sitten rupesivat kikattamaan kukin, ANTEEKSI! ;D
Tätähän se on. 21 vuotta yhdessä tuon pierupetterin kanssa.
Mä oon joskus kylppärissä ja mies käy pissalla siinä vieressä, mutta jos on kakkahommia, menen pois. Itse en mielelläni pissaakaan hänen ollessaan läsnä, mutta pystyn suoriutumaan siitä ovi raollaan. Kakatessa laitan oven lukkoon. Mua myös yhä aina vähän hävettää, jos hän menee haisevaan vessaan heti mun kakittuani.
Oksentaa voisin hänen nähtensä, olen mahtanut oksentaakin. Ei se oksennus välttämättä juuri katso aikaa tai paikkaa.
En vaan näe mitään syytä, miksi ihan kaikki olisi ihan pakko jakaa. Kakkaaminen on yksi niitä asioita, jotka ihan ehdottomasti haluan tehdä yksin. En mä muidenkaan mieheni ruumiineritteiden kanssa ole tekemisissä sen enempää, kun on tarpeellista. En puristele hänen finnejään, niistä hänen nenäänsä tai kaivele vaikkua hänen korvistaan. Seksipuuhissa niiltä rakkausliemiltä nyt ei oikein voi välttyä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:15"]
Kyllähän siellä on vatsataudit ja känniörvellykset tukasta pitäen kärsitty puolin toisin. Yhä edellenkään ei pidetä vessan ovia kiinni, säpissä asti. Niin vaan kun häviän näköpiiristä kymmeneksi minuutiksikin edes, niin tulee varjo perässä, Jossei lapsi, niin mies. ;)
ESIM. vuosi sitten lapset 10v, 13v ja mies 38v, olin ihan rehellisesti paskalla ja siinä ne sitten tarvi mua JUST siinä hetkessä. Kaikki seisoivat rivissä ja kaikilla oli oma kysymys, eivätkä nähneet siinä mitään outoa/jännää. Sitten vasta kun huomautin jäljestä kullanmuruille, että istuin isolla tarpeella. Sitten rupesivat kikattamaan kukin, ANTEEKSI! ;D
[/quote]
Kuulostaa kamalalta. En halua koskaan elää niin, ettei minulla olisi tuota vertaa yksityisyyttä. -5
Ne onkin rakkaus-eikä kakkausliemiä.
Mun miehen jäjiltä vessassa haisee niin tajuttomalle, ettei siellä voi käydä pitkiin aikoihin. Hän jättää kannen auki,koska tuoksut kuulemma haihtuvat helpommin..niin, ilmaan.
En itsekään päkistä ruusuja, joten haluan vääntää kankeni rauhassa.
Kakka ja pissa on osa elämää, aivan kuten seksi. Meillä mies juoksee kylppäriin omasta tahdostaan pitelemään hiuksia ja tukemaan otsaa jos kuulee minun oksentavan. Itse tyhjennän hänen oksennusvatinsa. Olen jopa pyynnöstä ohjannut pikku-jormaa kun mies kävi pissalla kovassa kuumeessa. Hän saattaa hyvin tulla avaamaan vessan oven selittääkseen jotain, mutta ymmärtää jättää rauhaan kun pyydän ystävällisesti.
Paskominen, piereminen ja oksentelu kumppanin läsnäollessa on romantiikan tappaja. En suosittele.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:14"]Emme piereskele, virtsaa tai ulosta toistemme seurassa, eikä meillä ole mitään halua aloittaakaan.
[/quote]ai siis ei ole koskaan haisuli livahtanut? Kauanko olette olleet naimisissa? En piereskele tahallani kenenkaan seurassa ja opetan samaa lapsilleni....en kasvata barbaareja ihmisenalkuja! :) Kuitenkin, jos joltain kotona luiskahtaa niin ei korville vedella. Kai aviopuolisot osaavat joskus olla rennostikin toistensa seurassa olematta completely Arkansas? Kuulostatte hiukan up tight pariskunnalta......
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:15"]Kyllähän siellä on vatsataudit ja känniörvellykset tukasta pitäen kärsitty puolin toisin. Yhä edellenkään ei pidetä vessan ovia kiinni, säpissä asti. Niin vaan kun häviän näköpiiristä kymmeneksi minuutiksikin edes, niin tulee varjo perässä, Jossei lapsi, niin mies. ;)
[/quote]ihana!!! :))
Mä en ole ikinä edes ajatellut, että olisi jotenkin häpeä hoitaa tarpeensa toisen nähden :D No, toki seurustelun alussa oltiin vähän häveliäämpiä, mutta nykyään voin istua ovi auki vessassa ja jutella miehelle joka seisoo oven suussa. Peräilmaa päästelen myös kotonani silloin kun siltä tuntuu.
20 vuotta yhteistä taivalta takana.
Itse en tykkää jakaa vessassa käyntiäni kenenkään kanssa. Kun olen pissalla tai kakkalla laitan oven lukkoon, mitään niin kiireellistä ja tärkeää ei voi miehellä tai lapsella olla että tarvisi kesken muutaman minuutin toimituksen tulla norkoamaan vessaan. Mies tykkää myös hoitaa tarpeensa rauhassa. Meillä lapsikin hoitaa tarpeensa itse vessassa, pyyhkimään huutaa kun on valmista.
miksi kaikki asiat pitäisi jakaa? Meillä ei kukaan ole takakireä, mutta kyllä vessassa on kiva istua rauhassa. Pierrä toki voi muiden seurassa, mutta siitäkään ei tarvi tapaa tehdä. On aika vastenmielistä jos pieremisestä ja röyhtäilystä on tehty arkipäivää ja koko ajan jompi kumpi pää laulaa.
Meillä vessassa käynti on yksityistä ja perheen jäsenillä on vessarauha. Ovia ei laiteta lukkoon, jos ei ole ihmisiä kylässä, mutta emme mene vessasta hakemaan asioita, jos joku on siellä tarpeillaan.
Henk. koht. siedän vain lapsien kakan hajun (sekä omani) mutta muiden ihmisten kakan hajusta alan yökkimään. Jos huoltoaseman vessanpöntöstä on kakkarantuja, minä en voi sitä käyttää, koska se alkaa yököttämään. Tosin, käytän sujuvasti mökkimurroista ulkohuussia, vaikka ulosteet siellä näkyvätkin, koska siellä ei haise.
Oksentaessa annan miehelle rauhan, koska hän ei halua minua paikalle silloin. Tosin päivystän oven lähellä, ja kuuntelen että kaikki on varmasti hyvin. Lasten kanssa istun heidän seuranaan, mutta lapset ovat nyt asia erikseen. Jos itse olen oksennustaudissa (humalassa oksentaminen tai krapula eivät ole kohdallani mahdollisia, en käytä alkoholia) haluan myös oman rauhan, enkä ketään siihen välittömään läheisyyteen.
Miten tätäkään on joidenkin vaikea käsittää, että ihmisillä on eri yksityisyys"asetukset"? Kyllä me miehen kanssa tiedämme että mitä siellä vessassa tapahtuu, vaikka emme siellä vessassa oleskele kun toinen on tarpeillaan.
18 vuotta ollaan yhdessä oltu ja kaikki ollaan nähty ja haisteltu. Mies on ollut mukana kolmen lapsemme syntymissä, ollut muutamankin kerran samassa tilassa vessassa käydessäni ja haistellut pari minun pierua näiden vuosien aikana... Myös minä tiedän minkä näköinen hän on kakatessaan ja pissatessaan ja kuullut pierukonsertteja. Ihan normaalisti elämme ja olemme, ei romantiikka ole ainakaan näiden asioiden takia vähentynyt.
Pissaaminen ja oksentaminen on nähty molemmin puolin, mutta yritetään kyllä antaa vessahommissa toiselle rauha. Kakkaamisessa menee kyllä jo munkin rajani, sen haluan hoitaa itsekseni enkä puolestani hengailla vessassa kun mieskään on asioilla. Ei sillä, että em. tekijät jotenkin suhdetta pilaisivat, ei vaan todeta tarpeelliseksi meidän suhteessa.
Mulle seksin toteuttaminen eritteineen ja pissalla ja paskalla käynti tai ykääminen ovat keskenään rinnastamattomia asioita. Seksiä keskimäärin harrastetaan kumppanin kanssa ja se on kehojenkin jakamista. Mies on nähnyt minut ulkona kusella, mutta ei se siinä vieressä ole päivystänyt. Paskakäynnit hoidetaan ilman muuta yksin, en ole lapsiakaan ottanut vessaan mukaan. Yrjöäminen on niin inhottava juttu, että se on tehtävä yksin ja en halua nähdä muitakaan samassa tilassa. En ymmärrä, miksi siinä tarvittaisi kädestä tai otsasat pitäjää. Haluan siinä tilassa olla aivan eristyksissä.
En mäkään kauhistele-voin katsoa miehen pissaavan, eikä kahistuta jos hän näkee mun kykkivän ulkona. Vessassa yksinkertaisesti haluan olla rauhassa, siltä varalta että toista öklöttää tai alan vaikka vääntää torttua. Siihen ei yleisöä kaivata.