Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteistanne pakko kysyä...

Vierailija
05.09.2014 |

onko tosiaan niin että edes pidemmäsä suhteessa ei voida istua kakalla toisen nähden, oksentaa tai muuta vastaavaa? Seksiä voidaan kyllä hinkuttaa litisten ja lätisten mutta kakka-ja pissajutut hyi hyi kamalaa.

Pakko kysyä tätä kun meillä onnellista suhdetta takana 24v ja kaikki nähty ja koettu. Ei tulis mieleenkään enää kauhistella sitä että näen mieheni pöntöllä tai hän näkee minut :D:D:D

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:57"]

Paskominen, piereminen ja oksentelu kumppanin läsnäollessa on romantiikan tappaja. En suosittele.

[/quote]

ap vastaa tässä että eipä ole meillä tappanut...pikemminkin päinvastoin kun tiedetään toisistamme kaikki eikä ole mitään tarvetta piilotella normaaleja ruumiin toimintoja. Tuntuisi todella tuskastuttavalta elää kymmeniä vuosia ihmisen kanssa jonka edessä en voisi istua pöntöllä jos tarve vaatii. Kovin olisi estoista meininkiä.

Vierailija
22/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua muuten ihmiset voivat joko tahallaan tai tyhmyyttään tajuta asiat väärin. Ei tässä kai kukaan ole ukkoaan huutelemassa vessaan katsomaan mitä pönttöön tuli. Pointti on se että jos tarve niin vaatii niin maailma ei mullistu eikä tule typeriä häpeän tunteita jos mies näkee sut paskalla, tulee siivoamaan sun oksennukset lattialta, huomaa että pieru pääsi tai vaikka istutte siellä metsässä vierekkäin paskalla.

Olisi kamalaa elää sellaisessa liian häveliäässä ja suoraan sanoen etäisessä liitossa vuosikymmenet missä pitäis koko ajan esittää jotain (joo mun kakka ei haise joo minä en piere joo minä oksennan vain ja ainoastaan sivistyneesti pikkuisen vaan yökkääm'ällä). Hassuakin se oliis sen jälkeen mies kokenut synnytyksetkin yhdessä ja ne kaikki litilätinä pillupierut siellä peiton alla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei todellakaan tarvitse tietää miehestäni kaikkea ja silti emme ole estoisia. On tiettyjä asioita, jotka hoidetaan henkilökohtaisesti ja näihin kuuluvat vessakäynnit, hampaitten harjaus, kynsien leikkaaminen, korvien puhdistus, kuukautissuojan vaihtaminen, nenän kaivaminen, runkkaaminen. (Tosin joskus teemme sitä toistemme nähtenkin.)

Vierailija
24/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:03"]

Hassua muuten ihmiset voivat joko tahallaan tai tyhmyyttään tajuta asiat väärin. Ei tässä kai kukaan ole ukkoaan huutelemassa vessaan katsomaan mitä pönttöön tuli. Pointti on se että jos tarve niin vaatii niin maailma ei mullistu eikä tule typeriä häpeän tunteita jos mies näkee sut paskalla, tulee siivoamaan sun oksennukset lattialta, huomaa että pieru pääsi tai vaikka istutte siellä metsässä vierekkäin paskalla.

Olisi kamalaa elää sellaisessa liian häveliäässä ja suoraan sanoen etäisessä liitossa vuosikymmenet missä pitäis koko ajan esittää jotain (joo mun kakka ei haise joo minä en piere joo minä oksennan vain ja ainoastaan sivistyneesti pikkuisen vaan yökkääm'ällä). Hassuakin se oliis sen jälkeen mies kokenut synnytyksetkin yhdessä ja ne kaikki litilätinä pillupierut siellä peiton alla...

[/quote]

Mieheni ei koskaan ole tarvinnut siivota oksennuksiani lattialta. Ei kai kenenkään tarvitse parisuhteessa joutua tuollaista tekemään?

Vierailija
25/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 avioliittovuoden jälkeen en ole edelleenkään yhtään aiempaa halukkaampi katselemaan kakkaavia ihmisiä. Mielestäni kuuluu hyviin käytöstapoihin laittaa ovi kiinni kun menee kakkaamaan, vaikka paikalla olisikin "vain" oma aviopuoliso. En oikein näe että mikä se suuri hyöty on jota saisimme mikäli kakkaisimme toistemme seurassa.

Vierailija
26/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi nähdä miestäni paskomassa. Kusee vieressä ja oksennus ei haittaa mutta itsekin oksentaisin jos näkisin. Kuka haluaa nähdä toisen ihmisen ulostamassa? Sori mutten ymmärrä. Missä tilanteessa se on pakko nähdä? En halua myöskään että seurassana piereskellään, mutta jos vahingossa ei haittaa.

Vierailija
27/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:07"]

[/quote]

Mieheni ei koskaan ole tarvinnut siivota oksennuksiani lattialta. Ei kai kenenkään tarvitse parisuhteessa joutua tuollaista tekemään?

[/quote]

Mun mies on siivonnut kun itse makasin noroviruksen heikentämänä lattialla enkä päässyt enää ylös. Mies nosti ylös, suihkutti minut, puki päälle ja siivosi kylppärin. Sen jälkeen lähti viemään mua osastolle tippaan. Mulla onkin ihana mies ja tekisin saman hänelle any time! 20v yhteistä taivalta takana...ehkä juuri näissä arjen pikku jutuissa se salaisuus piileekin.

Vierailija
28/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:11"]

En todellakaan haluaisi nähdä miestäni paskomassa. Kusee vieressä ja oksennus ei haittaa mutta itsekin oksentaisin jos näkisin. Kuka haluaa nähdä toisen ihmisen ulostamassa? Sori mutten ymmärrä. Missä tilanteessa se on pakko nähdä? En halua myöskään että seurassana piereskellään, mutta jos vahingossa ei haittaa.

[/quote]

Ei tässä haluamisesta ole kyse mutta enpä onneksi ole niin estoine että haittaa tekisi ;D

Vierailija
29/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 avioliittovuoden jälkeen en ole edelleenkään yhtään aiempaa halukkaampi katselemaan kakkaavia ihmisiä. Mielestäni kuuluu hyviin käytöstapoihin laittaa ovi kiinni kun menee kakkaamaan, vaikka paikalla olisikin "vain" oma aviopuoliso. En oikein näe että mikä se suuri hyöty on jota saisimme mikäli kakkaisimme toistemme seurassa.

[/quote]

Ja taas yksi joka haluaa ymmärtää asiat väärin. Ei tässä kukaan huuda toista paikalle kakalle mennessään. Meillä vaan ei tarvitse ovia laittaa lukkoon jos vaikka joku tarvitsee kiireesti jotain vessan kaapista samaan aikaan. Samoin mun mies voi vallan hyvin esim siivota mun eritteet lattialta jos tarve vaatii ja minä hänen. Muistan oikeinh yvin kun raskausaikana oksentelin niin etten enää jaloillani pysynyt. Mun kultainen mies kävi välillä huuhtelemassa ämpärin. Hän on ihana!

Vierailija
30/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:57"]

Paskominen, piereminen ja oksentelu kumppanin läsnäollessa on romantiikan tappaja. En suosittele.

[/quote]

ap vastaa tässä että eipä ole meillä tappanut...pikemminkin päinvastoin kun tiedetään toisistamme kaikki eikä ole mitään tarvetta piilotella normaaleja ruumiin toimintoja. Tuntuisi todella tuskastuttavalta elää kymmeniä vuosia ihmisen kanssa jonka edessä en voisi istua pöntöllä jos tarve vaatii. Kovin olisi estoista meininkiä.
[/quote]

Kyllä mulla menee halut vähäksi aikaa jos toinen haisee vieressä. Kerran miehellä oli kai vatsan kanssa ongelmia eikö huomannut äänettömiä. Haju oli jauhea. Oli vähän haluttanut, mutta ne meni siinä.

En ymmärrä missä tilanteessa on pakko nähdä toinen ulostamassa? Koskaan ei ole tullut sellaista tilannetta eteen, enkä uskokaan. Metsässä voi mennä vähän kauemmas toisistaan.

Vierailija
31/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:05"]

Mun ei todellakaan tarvitse tietää miehestäni kaikkea ja silti emme ole estoisia. On tiettyjä asioita, jotka hoidetaan henkilökohtaisesti ja näihin kuuluvat vessakäynnit, hampaitten harjaus, kynsien leikkaaminen, korvien puhdistus, kuukautissuojan vaihtaminen, nenän kaivaminen, runkkaaminen. (Tosin joskus teemme sitä toistemme nähtenkin.)

[/quote]

Ei jumalauta että edes kynsiä ei voi leikata toisen nähden mutta runkata voi "huutonaurua" :D:D kertoo aika paljon ihmisistä ja suhteista.

Vierailija
32/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet kai leikataan kylppärissä? Vai yökötys, leikkaako joku olohuoneessa tai keittiössä.

Vierailija
33/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ja ukkonne siis jättäisitte toisenne lattialle virumaan mielummin kuin auttaisitte jos toinen todella sairas, oksentaiis ja ripuloisi? Ilmeisesti ette ole riittävän sairaita vielä koskaan olleet mutta voin taata sekin aika tulee kun vanhenette. Mun vaarini hoti mummiani 10v omaishoitajana. Vaihtoi vaipat ja sitä rataa. Rakkaus kukoisti. Surullista lukea oikeesti näistä ettei voi edes kynsiään leikata samassa tilassa. Kertoo aika paljon parisuhteiden tilasta nykyään.Ennen kaikki tällainen oli täysin luonnollista. Nykyään kyllä peppupanot on luonnollista mutta kynsien leikkuu hyi hyi.

Vierailija
34/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:19"]

Kynnet kai leikataan kylppärissä? Vai yökötys, leikkaako joku olohuoneessa tai keittiössä.

[/quote]

Jo kylppärissä minäkin leikkaan ja voi kamalaa jos se mies sattuu paikalle, tirvaisen saman tien kun ei anna mulle rauhaa!

Vierailija
35/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:44"]

Kakka ja pissa on osa elämää, aivan kuten seksi. Meillä mies juoksee kylppäriin omasta tahdostaan pitelemään hiuksia ja tukemaan otsaa jos kuulee minun oksentavan. Itse tyhjennän hänen oksennusvatinsa. Olen jopa pyynnöstä ohjannut pikku-jormaa kun mies kävi pissalla kovassa kuumeessa. Hän saattaa hyvin tulla avaamaan vessan oven selittääkseen jotain, mutta ymmärtää jättää rauhaan kun pyydän ystävällisesti.

[/quote]

Mitä tarkoittaa otsan piteleminen?

Vierailija
36/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ilmeisesti samalaiset kotikasvatukset, kun 8v yhteiselon jälkeenkin molemmat osaamme laittaa oven lukkoon vessaan mennessä. Lapsetkin laittavat oven kiinni, mutta eivät lukkoon, jos tuleekin avun tarve (alle kouluikäisiä). Joskus on varmaan tullut pissattua toisen läsnäollessa. Ja olen nähnyt kun mies oksensi aivan yllättäen kun joku mahapöpö iski. Meillä on kuitenkin niin, että jokainen aikuinen siivoaa omat eritteensä itse - oli ne sitten paskarantuja pöntössä tai oksennuksia sankossa.. Kumpikaan ei piereskele tieten tahtoen muiden ihmisten aikana, lapsillekin olen opettanut, että sellaista ei tehdä. En koe, että oltaisiin estoisia tms, mutta mielestäni myös parisuhteessa ja perheen sisällä voi käyttäytyä sivistyneesti ja toista kunnioittaen. Ja jokaisella on oikeus yksityisyyteen niin halutessaan, eikä esim. vessan tarvi olla mikään yleinen kokoontumishuone silloin kun joku on pöntöllä.

Vierailija
37/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä 25 vuodessa on tullut väkisinkin koettua kaikenlaista. Ollaan nähty toistemme eritteitä moneen kertaan ja siivottukin niitä. Emme hakemalla hakeudu yhtä aikaa kakalle mutta emme tuhoa mitään illuusiota toisesta jos näemme että toinen istuu pöntöllä. Mies on siivonnut mun oksennuksia ja minä hänen. Ihan luonnollista ja normaalia toimintaa...aika vaikeeta sitä kai olis pidempään yhdessä elää jos yrittäis koko ajan pitää yllä jotain kummallista illuusiota...kaikista pahin on se kun mun mies näki mut aamulla kamalan kankkusen kourissa. Se selvis siitäkin :)

Vierailija
38/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mun mies on siivonnut kun itse makasin noroviruksen heikentämänä lattialla enkä päässyt enää ylös. Mies nosti ylös, suihkutti minut, puki päälle ja siivosi kylppärin. Sen jälkeen lähti viemään mua osastolle tippaan. Mulla onkin ihana mies ja tekisin saman hänelle any time! 20v yhteistä taivalta takana...ehkä juuri näissä arjen pikku jutuissa se salaisuus piileekin.

[/quote]

Traumatisoituisin pysyvästi tuollaisesta. Aika kovaluinen täytyy olla kyetäkseen toimimaan noin.

Vierailija
39/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:22"]

Meillä on ollut ilmeisesti samalaiset kotikasvatukset, kun 8v yhteiselon jälkeenkin molemmat osaamme laittaa oven lukkoon vessaan mennessä. Lapsetkin laittavat oven kiinni, mutta eivät lukkoon, jos tuleekin avun tarve (alle kouluikäisiä). Joskus on varmaan tullut pissattua toisen läsnäollessa. Ja olen nähnyt kun mies oksensi aivan yllättäen kun joku mahapöpö iski. Meillä on kuitenkin niin, että jokainen aikuinen siivoaa omat eritteensä itse - oli ne sitten paskarantuja pöntössä tai oksennuksia sankossa.. Kumpikaan ei piereskele tieten tahtoen muiden ihmisten aikana, lapsillekin olen opettanut, että sellaista ei tehdä. En koe, että oltaisiin estoisia tms, mutta mielestäni myös parisuhteessa ja perheen sisällä voi käyttäytyä sivistyneesti ja toista kunnioittaen. Ja jokaisella on oikeus yksityisyyteen niin halutessaan, eikä esim. vessan tarvi olla mikään yleinen kokoontumishuone silloin kun joku on pöntöllä.

[/quote]

Ja sinusta siis on sivistymätöntä esim siivota toisen oksennusta lattialta...voi kauheeta :D meidän perheessä kenelläkään muuten ole tarvetta lukita vessan ovea paitsi jos on vieraita paikalla...veikkaisin että ihan yhtä sivistyneitä ollaan kuin tekin mutta vähemmän estoisia. Ei pelätä maailmanloppua jos toinen sattuu näkemään toisen asiallaan.

Vierailija
40/129 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Millainen idari alapeukuttaa tälle? Millainen idari jättäisi toisen lattialle virumaan oksennuksissaan? Millainen parisuhde sekin olisi?