Millainen ihminen soittaa niin kauan, että vastataan?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:30"]Onko älypuhelimissa niin, ettei voi surffata samalla kun joku soittaa ja siksi tämä ärsyttää? Mulla on tavallinen luuri niin en tiedä.
[/quote]
On. Ja se ärsyttää.
Mä en esimerkiksi koskaan vastaa munn ikisairaalle ystävälle jos ei ole aikaa puhua tai en vaan jaksa. Se kun ei ymmärrä jos vastaa ja ssanoo ettei voi puhua. Itse puhetyöläisenä perheellisenä en myöskään jaksa vaan aina puhua vapaaajalla vaan hoidan asioita puhumiseen uupuneena tekstareilla. Mutta em ystävä ja Yks toinenkin ei kerrassaan tätä millään tajua!
Joku aivan tyhmä ihminen tekee niin.
Laita hiljennä, mä laitan aina kun en jaksa tai ehdi puhua. Kyllä ne nyt ennen pitkää luovuttaa.
Yks ihminen tekee niin ja av kärsii.
Ihminen joka tekee samalla jotain niin ettei ehdi katkaista puhelua just sopivan lyhyeen...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:54"]
Jo on pienet murheet ihmisillä.
[/quote]
Tässä nykymenossa on jotain ristiriitaista. Ihmiset laittaa itseään nettiin ja esille monin mahdollisin tavoin, on Facebook ja Twitter ja muut, mutta joku puhelimen pirinä tai tuntemattoman katse saa aivan tolaltaan.
[/quote]
Olen miettinyt ihan samaa. Mutta ehkä se on vain näennäinen ristiriita. Yritetään hallita sitä omaa brändiä muihin päin kaikin keinoin, ja se johtuu juuri arvostelevan katseen pelosta. Jos puhelimeen pitäisi vastata tietämättä kuka soittaa ja milloin vain, olo on aina hiukan housutkintussa. Nykyisin ihmisiltä puuttuu oma tila, ja sitä yritetään luoda kaikenlaisin kepulikonstein.