Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on aikaa istua täällä?

Vierailija
04.09.2014 |

Av-palstalla, kysyy 54-vuotias äitini, jolla lapset 35-,29-,20-, ja 15-vuotiaita. Minä olen se keskimmäinen :-)

miltä asuntonne näyttävät?
Milloin viimeksi pyöräilitte 50 km?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:55"]Helppoa!   Suurin osa av-mammoista jättää kodin siivoamatta ja hoitamatta, ostaa valmisruokaa, ei huolehdi ulkonäöstään, pihtaa ja nalkuttaa miehelleen. Lapsetkin vaan yhteiskunnan tukemaan hoitoon!   Jää aikaa ruikutukselle, miesvihalle ja järkeviin keskusteluihin, kuten korvaa lempisarjasi nimestä osa sanalla perse tai sinkkuelämää (muut paskat tv-sarjat ) mysteerit- juttuihin.   Tärkeintä on av-mamman mielivaltaisuus kaikissa asioissa, ei perheen tai miehen hoitaminen. [/quote] perheen tai miehen hoitaminen!!!??? En mä kyllä rupee aikuista miestä hoitamaan...

[/quote]

Ehkä kyseessä oli muunlainen "hoitaminen"...

Vierailija
22/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esimerkiksi palstailen aina kakalla. Hyötykäyttöön sekin luppoaika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tuota miesvihaa sitä eksyy tällaiseenkin ketjuun! Vai, että pitäisi miestäkin vielä hoitaa, aikuista ihmistä. Varmaan pitäisi pyllykin pyyhkiä? Ehkä niin käy joskus tulevaisuudessa, jos omaishoitajaksi joudun, mutta voihan se mies sitten hoitaa minuakin.

Mies on lomalla ja reissussa, esikoinen muutti opiskelujen perässä toiseen kaupunkiin ja nuoremmasta lapsesta huolehtii Suomen armeija. Tässä palstaillessa syön samalla ihan omin kätösin valmistamaani ruokaa työpäivän loputtua. Illalla palstailen lisää ja juon iltateet syöden omin kätösin paistamani pullan kera. Mitä minun pitäisi tehdä? Pyöräilen yleensä työmatkat, mutta turhan vuoksi en tykkää pyöräillä eikä minulla työmatka ole 50 kilometria.

Minä niiiin inhoan ihmisiä, jotka silmiään pyöritellen puhisevat "ei minulla vaan ole aikaa" vaikka itse käyttävät aikansa toisten elämän kyttäämiseen, juoruiluun ja saippuasarjojen katsomiseen.

Vierailija
24/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äsken kaupasta, kohta lähden teinin vanhempainiltaan. Delegoin pyykit, imuroinnin ja yleisen raivauksen kotiinjääville teineille. Ei mikään kiire minnekään..=)

Ai niin ja lenkille en kykene, polvesta meni nivelside.

Vierailija
25/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, niin ehtii hyvin. Ei minulla ole työn ohella mitään pakollisia velvoitteita.

En ole koskaan pyöräillyt 50 kilometriä. 

Vierailija
26/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään (laiska töitään luettelee mutta kun kysytään):

Siivonnut tiskit, tehnyt sapuskat, laittanut pyykin, ajanut nurmikon, vienyt lapsen neuvolaan. Olen myös käynyt puistossa, saattanut ekaluokkalaisen kouluun ja hakenut takaisin kotiin, nämä eri kerroilla kuin puistossa käyminen. Olen myös käynyt kirjastossa, luettiin siellä kirja ja tultiin kotiin nukkumaan päikyt. Olen nyt juomassa kahvia ja vien juuri lapset harkkoihin.

Illalla vielä vähän pyykkiä, tarkistan läksyalueen lapsilta, pakataan huomisen tarvikkeet ja otan mieheltä suihin. Luultavasti ehdin vielä illalla koneelle. Niin ja vähän hilloa pitäisi valmistaa!

Mitäs te olette tehneet? Eikö meitä olekaan monta sataa ihmistä täällä päivittäin? Tokkopa me täällä kokoajan ollaan samat naamat 247?

Vierailija
27/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, lueskelen niitä äidilleni!

lisää saa laittaa!
ap

Vierailija
28/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on aikaa, mulla on vapaapäivä töistä. Aamulla vein lapsen eskariin, ja hänen sielläollessaan join aamukahvit ja kävin lenkillä. Täytin tiskikoneen ja laitoin sen päälle.

Sitten katselin televisiota, ja sen jälkeen siivosin kämppää (kävin läpi muutamia hyllyjä ja raivasin kirppikselle vietäviä tavaroita kasaan).

Sen jälkeen hain muksun eskarista, ja leivoin sämpylöitä.

Näiden hommien välissä olen silloin tällöin pyörähtänyt netissä, täällä ja facebookissa ja iltalehden sivuilla, parit blogijututkin kävin lukaisemassa.

Hyvin ehtii.. vielä laitan pyykkikoneen päälle ja teen muksun kanssa iltahommat. Sitten nukkumaan puoli kympin maissa.

50 km olen tainnut viimeksi pyöräillä n. 10-15 vuotta sitten?

Vierailija
29/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintovapaalla olen ja tänään tein etätehtäviä tunnin verran. Muuten olen vain huilaillut ja odotellut miestä töistä kotiin. Nyt huilataan kahdestaan. :)

Vierailija
30/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerkee just olin 5 tuntii kaupungil shoppailemas, syömäs ja kahvilas kaverin kaa♡ great time with friend.

Vierailija
31/31 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:40"]

Av-palstalla, kysyy 54-vuotias äitini, jolla lapset 35-,29-,20-, ja 15-vuotiaita. Minä olen se keskimmäinen :-) miltä asuntonne näyttävät? Milloin viimeksi pyöräilitte 50 km?

[/quote]

Onko mutsis katkera kun nuoruus meni lapsia tehdessä vai minkä takia on hiekkaa pillussa? Näköjään aloittanut lapsien tehtailun jo kypsässä 19 vuoden iässä. Niin, mulla riittää aika ihan hyvin palstailuun vaikka kotini on ihan katseenkestävä. Kuljen työmatkani pyörällä ja viikosta riippuen kilometrejä kertyy 50-70. Muuta?