Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä ihmisiä jotka vastustavat lapsettomia hotelleja

Vierailija
04.09.2014 |

Tjäreborgillakin on hotelleja jotka on suunnattu lapsiperheille, ja muutama aikuisille. Mielestäni tuo on asiakaspalvelua parhaimmillaan, kun matkan voi räätälöidä. Ei se tarkoita että vihaa lapsia jos menee lapsettomaan hotelliin, se tarkoittaa sitä että voi kellua altaassa ilman että Santeri 11v hyppää pommilla vatsan päälle, tai sen äiti kirkuu parvekkeelta että nyt pois altaasta. Me menemme nyt perhehotelliin koska mukana on lapsi, mutta kun matkustame kaksin niin ehdottomasti menisimme lapsettomaan paikkaan sillä haluaisimme lomaltamme ennenkaikkea rauhaa. Tämä on jopa lasten edun mukaista, sillä itse muistan Espanjan matkan 90-luvulta kun olin lapsi, miten kivaa oli kun hotellissa oli paljon muita lapsia ja sai kavereita. Jos menet hotelliin joka ei ole perheystävällinen, niin onpas kivaa kun altaassa on vain oma lapsi ja loput aikuisia.

En kertakaikkiaan käsitä ihmisiä jotka kokevat että tämä järjestely syrjii ketään, sillä mielestäni tämä on kaikkien etu, ennenkaikkea lasten.

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:53"]

Mä vastustan lapsettomia hotelleja ihan periaattesta. Oli lapseton tai ei, mun mielestä lapset on kiinteä osa kaikkien elämää. En pidä siitä että mikään yksittäinen ihmisryhmä rajataan pois. Mun mielistä lapsettomat hotellit on askel kehityksessä taaksepäin, parempi olisi pyrkiä suvaitsemaan kaiken ikäisiä ja rotuisia ihmisiä kaikessa.

[/quote]

Et sitten varmaankaan hyväksy naisten kuntosalivuoroja (miehet rajataan pois), järjestöjä joiden jäsenet voivat olla vain miehiä (naiset rajataan pois), erikoisetuja vain lapsille (aikuiset rajataan pois)?

Elinkeinovapauteen kuuluu se, että yrittäjä voi "brändätä" tuotteensa (liiketoimintansa) haluamallaan tavalla. Kuluttajan vapauteen kuuluu se, että hän voi valita haluamansa palvelun perusteella, joka hänelle on sopivin. Jos kysyntä ja tarjonta kohtaa niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Miksi ihmeessä muuten lapselliset vaativat, että kaikkien on oltava ihastuneita heidän perhe-elämästään? On nimittäin perheitä, joissa lapset on niin kammottavasti käyttäytyviä, että edes toinen lapsiperhe (jossa kasvatetaan lapset sellaisiksi, että niiden kanssa kehtaa kulkea julkisilla paikoilla) ei halua olla samassa paikassa samaan aikaan.

[/quote]

Juurikin. Jos lähdetään siihen, että lapset on kiinteä osa kaikkien elämää (lapsettomienkin??????), samalla tavalla miehet, naiset, nuoriso, vanhukset on osa kaikkien elämää ja sillä perusteella mitään ryhmää ei saa rajata pois. Poistetaan siis kaikki jotakin ryhmää suosivat edut; lapsilisät koska niitä saa vain jos on lapsia, naistenillat yritysten tapahtumista koska nehän sortavat miehiä, eläkeläisalennukset koska niitä saadakseen on oltava eläkeläinen jne.

Mutta tästähän ei ollut suvaitsemattomuuskirjoituksessai kyse, vaan siitä että nimenomaan lapset ovat mielestäsi koko maailman ja jokaisen ihmisen keskipiste. Kiinteä osa elämää - mielenkiintoinen ilmaus, miten lapsettomien tai jopa velojen elämän kiinteä osa ovat lapset?

[/quote] Kukaan ei estä sitä, että menet lapsettomaan hotelliin ja se on ok.

Lisäksi toivon, että se etäisyys lapsiperheiden hotelliin on merkittävä, väh. yli kilometri. Mutta mitä teet silloin, kun näet siinä lomakylän keskustassa tai rannalla lapsen, joka mielestäsi pitää "meteliä"? Teetkö harakirin, haet kirveen vai tilaat ohjusiskun rannalle? Suomalaiselta ei olisi mikään mahdoton ajatus.

[/quote]  Vaikka itselläni on lapsia, pakko sanoa, että tämä antaa mammoista todella huonon kuvan. Miksi pitää tuohtua näin kauheasti, jos joku haluaa lapsettomaan hotelliin. Oletko asperger, ettet näe, kuin mustan ja valkoisen. Eli jos ostat aikuisille suunnatun palvelun, haluat kirveellä tappaa lapset.

Ei tule mieleen, että erilaiset konseptit suunnitellaan eri tyylisille ihmisille. Onhan hotellitkin tähditetty eli on kalliimpia ja reppureissaajien paikkoja. En interraililla nuorena edes ajatellut, että resut farkut jalassa, rahattomana tungen itseäni viiden tähden hotelliin. Retkeilymaja oli hyvä paikka. En vääntynyt niissä resuissa farkuissa kaupungin parhaaseen ravintolaan ja iskenyt likaista rinkkaa penkille.

Ai hups, se olisi voinut mennä niin, että meitä ei olisi päästetty sinne ravintolaan, koska emme olleet kohderyhmää ja täyttäneet pukeutumiskoodia. Joihinkin paikkoihin ei ainakaan ennen päässyt farkuissa.

[/quote] Tämä antaa sinusta todella huonon kuvan, kun et osaa lukea: "Kukaan ei estä sitä, että menet lapsettomaan hotelliin ja se on ok."

Vierailija
42/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan sama mitä uliset, lapsille on vapaa pääsy moniin paikkoihin elämässä."

Käytä edes asianmukaisia sanoja - maailmassa. Jos sinulla ei ole kissaa, elämässässikään ei ole kissaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:53"]Mä vastustan lapsettomia hotelleja ihan periaattesta. Oli lapseton tai ei, mun mielestä lapset on kiinteä osa kaikkien elämää. En pidä siitä että mikään yksittäinen ihmisryhmä rajataan pois. Mun mielistä lapsettomat hotellit on askel kehityksessä taaksepäin, parempi olisi pyrkiä suvaitsemaan kaiken ikäisiä ja rotuisia ihmisiä kaikessa. [/quote] lapset eivät todellakaan kuulu eikä tule kuulumaan mun elämään millään tavalla.haluan lomailla rauhassa ilman että pikku Tiina 5v läiskyttääö vettä päälle kun otat altaalla aurinkoa (kokemusta tästäkin). Sitten kun sanot sille kakaralle että voiko mennä muualle vettä läiskimään ,saa niskoilleenn pikku Tiinan ylipainoisen äidin huudot siitä miten hänen lapsellaan on oikeus leikkiä missä ja miten haluaa,ovathan he sentään lomalla . olen avautunut.

[/quote] Lapset kuuluvat kaikkien elämään kotisi ulkopuolella ja sinun sanomisesi ei siihen vaikuta.

[/quote]

Tippuiko sinulta aivot vulvasta synnytyksen ohessa? Siltä kuulostaa.

Ota pää pois sen Nico-Esterin paskavaipasta ja havahdu todellisuuteen.

Lapsiperheet aiheuttavat sen metelin ja häiriköinnin lisäksi myös uskomattoman määrän sotkua ympäristölle.

Katsokaapa seuraavan kerran ravintolassa missä kunnossa pöytä on "äityleiden" ja kakaroiden jäljiltä.

Ruoat , maidot ympäri pöytää, tuoleja ja lattioita, bonuksena pilttipurkit ja paskavaipat.

Näiden siivoamisen kustannuksiin osallistuu ne maksavat asiakkaat, pilttipurkin lämmitystä pyytävä äiti on mielestään taivaan lahja ravintolalle asiakkaana. NOT.

Tämäkin on yksi hyvä syy rajata lapsiperheitä pois tietyistä paikoista.

Sotku,meteli ja häiriökäyttäytyminen kun eivät ole kaikkien muiden maksavien asiakkaiden mieleen.

[/quote] Aivan sama mitä uliset, lapsille on vapaa pääsy moniin paikkoihin elämässä. Sitä ei estä kyyninen vela-ulisija.

[/quote]

Ihanaa argumentointia.

Onneksi lapsivapaat paikat ovat kuitenkin nouseva trendi. Siinähän uliset.

[/quote] Niin saa ollakin, mutta yleisillä paikoilla lapset ovat paikalla ja pitävät ääntä. Pysy niissä hotelleissa ja kotona aläkä aikaise tv:tä tai radioa, sieltä voi kuulua ja näkyä lapsia.

[/quote]

Olet sairas. Todella sairas. Kaikkien ihmisten tulee sietää huonosti kasvatettujen lapsien holtitonta käytöstä?

Joka on paskojen vanhempien syytä? Lapsissa vika ei ole vaan epäkelvoissa , kusipäävanhemmissa!!!!!!!!!!!!!

Vela , ja helvetin ylpeä siitä.

[/quote] Arvasin. Muista pitää tv ja radio kiinni.

Vierailija
44/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:53"]Mä vastustan lapsettomia hotelleja ihan periaattesta. Oli lapseton tai ei, mun mielestä lapset on kiinteä osa kaikkien elämää. En pidä siitä että mikään yksittäinen ihmisryhmä rajataan pois. Mun mielistä lapsettomat hotellit on askel kehityksessä taaksepäin, parempi olisi pyrkiä suvaitsemaan kaiken ikäisiä ja rotuisia ihmisiä kaikessa. [/quote] lapset eivät todellakaan kuulu eikä tule kuulumaan mun elämään millään tavalla.haluan lomailla rauhassa ilman että pikku Tiina 5v läiskyttääö vettä päälle kun otat altaalla aurinkoa (kokemusta tästäkin). Sitten kun sanot sille kakaralle että voiko mennä muualle vettä läiskimään ,saa niskoilleenn pikku Tiinan ylipainoisen äidin huudot siitä miten hänen lapsellaan on oikeus leikkiä missä ja miten haluaa,ovathan he sentään lomalla . olen avautunut.

[/quote] Lapset kuuluvat kaikkien elämään kotisi ulkopuolella ja sinun sanomisesi ei siihen vaikuta.

[/quote]

Tippuiko sinulta aivot vulvasta synnytyksen ohessa? Siltä kuulostaa.

Ota pää pois sen Nico-Esterin paskavaipasta ja havahdu todellisuuteen.

Lapsiperheet aiheuttavat sen metelin ja häiriköinnin lisäksi myös uskomattoman määrän sotkua ympäristölle.

Katsokaapa seuraavan kerran ravintolassa missä kunnossa pöytä on "äityleiden" ja kakaroiden jäljiltä.

Ruoat , maidot ympäri pöytää, tuoleja ja lattioita, bonuksena pilttipurkit ja paskavaipat.

Näiden siivoamisen kustannuksiin osallistuu ne maksavat asiakkaat, pilttipurkin lämmitystä pyytävä äiti on mielestään taivaan lahja ravintolalle asiakkaana. NOT.

Tämäkin on yksi hyvä syy rajata lapsiperheitä pois tietyistä paikoista.

Sotku,meteli ja häiriökäyttäytyminen kun eivät ole kaikkien muiden maksavien asiakkaiden mieleen.

[/quote] Aivan sama mitä uliset, lapsille on vapaa pääsy moniin paikkoihin elämässä. Sitä ei estä kyyninen vela-ulisija.

[/quote]

Ihanaa argumentointia.

Onneksi lapsivapaat paikat ovat kuitenkin nouseva trendi. Siinähän uliset.

[/quote] Niin saa ollakin, mutta yleisillä paikoilla lapset ovat paikalla ja pitävät ääntä. Pysy niissä hotelleissa ja kotona aläkä aikaise tv:tä tai radioa, sieltä voi kuulua ja näkyä lapsia.

[/quote]

Olet sairas. Todella sairas. Kaikkien ihmisten tulee sietää huonosti kasvatettujen lapsien holtitonta käytöstä?

Joka on paskojen vanhempien syytä? Lapsissa vika ei ole vaan epäkelvoissa , kusipäävanhemmissa!!!!!!!!!!!!!

Vela , ja helvetin ylpeä siitä.

[/quote] Et sinä siedä hyvin kasvatettuja lapsiakaan. Ja niitä on suurin osa jopa Suomessa.

Vierailija
45/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:31"]

[/quote]

Täh? Miten lapset kuuluvat KAIKKIEN elämään? Jos ei jollakulla ole lapsia eikä niiden kanssa halua olla tekemisissäkään, miten ne hänen elämäänsä kuuluvat??????

[/quote]  Koko kylä kasvattaa eli kasvattaminen kuuluu sinullekin

Vierailija
46/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä allergiahuoneet. Haluan sellaiseen, vaikka minulla on kissoja 3. Myös kissanomistajilla ja heidän lapsillaan on oikeus päästä jokaiseen paikkaan.

Vierailija
47/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan uimahallissa miesten puolelle. On väärin, että se estetään. Myös miehet kuuluvat meidän naisten elämään.

Vierailija
48/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:09"]

Entä allergiahuoneet. Haluan sellaiseen, vaikka minulla on kissoja 3. Myös kissanomistajilla ja heidän lapsillaan on oikeus päästä jokaiseen paikkaan.

[/quote] Tuskin ne hotellissa kyselee sinulta mitään jos allergiahuoneen haluat ja katsot sitä tarvitsevasi. Onhan tuokin perisuomalainen tapa tehdä kiusaa muille.

Vierailija
49/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään mammat seisomaan protestiksi lapsettoman hotellin eteen ja otetaan lapset matkaan mielenosoitukseen. Paljastetaan rintamme ja huudetaan porukalla iskulausetta WE WANT HOTELS, WE WANT HOTELS. Eiköhän ne kielletä, joten päästään valloittamaan kaikki hotellit.

Vierailija
50/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä lähden mieheni kanssa matkalle kaksin, ja lapset jäävät mummolaan eli pääsen heistä tilapäisesti eroon, niin en todellakaan halua mennä sinne matkakohteeseen toisten ihmisten lasten huutoa kuuntelemaan! Siksi valitsemme AIKUISTEN hotellin jossa ei lastenaltaita, ei mitään lapsiin liittyvää. Minä saan tarpeeksi sellaista hälinäelämää kotona kahden muksun kanssa.

Vierailija
51/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, että ihmiset saavat ostaa sellaisia palveluita, joita itse haluavat. Ällöttävää, kun ei pakoteta ihmisiä tekemään kuten itse haluan.

Vierailija
52/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:10"]

Minä haluan uimahallissa miesten puolelle. On väärin, että se estetään. Myös miehet kuuluvat meidän naisten elämään.

[/quote] Mene, mene. Jatkotoimista päättä uimahallin henkilöstö. Kuten se lapsettoman hotellin henkilöstö jos lapsiperhe sinne haluaa.

Vierailija
53/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:12"]

Mennään mammat seisomaan protestiksi lapsettoman hotellin eteen ja otetaan lapset matkaan mielenosoitukseen. Paljastetaan rintamme ja huudetaan porukalla iskulausetta WE WANT HOTELS, WE WANT HOTELS. Eiköhän ne kielletä, joten päästään valloittamaan kaikki hotellit.

[/quote]

Tiedän jo nyt että sinne ilmestyy vain rivi suomalaisia rahtivalaan näköisiä kananpersetukkaisia leuattomia akkoja vouhottamaan ja lipeäkalanvärisiä suonekkaita emakkotissejään roikottamaan! :D

Vierailija
54/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:13"]

En hyväksy, että ihmiset saavat ostaa sellaisia palveluita, joita itse haluavat. Ällöttävää, kun ei pakoteta ihmisiä tekemään kuten itse haluan.

[/quote]

Nico-Petterin palvontamutsi on taas puhunut ;DDD

Vierailija
55/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:13"]

Kun minä lähden mieheni kanssa matkalle kaksin, ja lapset jäävät mummolaan eli pääsen heistä tilapäisesti eroon, niin en todellakaan halua mennä sinne matkakohteeseen toisten ihmisten lasten huutoa kuuntelemaan! Siksi valitsemme AIKUISTEN hotellin jossa ei lastenaltaita, ei mitään lapsiin liittyvää. Minä saan tarpeeksi sellaista hälinäelämää kotona kahden muksun kanssa.

[/quote] Muista sitten pysyä koko ajan siellä hotellissa, voithan törmätä lapsiin mahdollisesti jo nurkan takana.

Vierailija
56/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:15"]

[/quote]

Tiedän jo nyt että sinne ilmestyy vain rivi suomalaisia rahtivalaan näköisiä kananpersetukkaisia leuattomia akkoja vouhottamaan ja lipeäkalanvärisiä suonekkaita emakkotissejään roikottamaan! :D

[/quote] Ja sieltä hotellin parvekkeeltä niitä tuijottaa kireanaamainen vihervasemmistolainen maho siiderihumalassa ja kiljuu lujempaa kuin yksikään lapsi maailmassa: "Pevkele, syväitkääääää!!"

Vierailija
57/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:31"]

[/quote]

Täh? Miten lapset kuuluvat KAIKKIEN elämään? Jos ei jollakulla ole lapsia eikä niiden kanssa halua olla tekemisissäkään, miten ne hänen elämäänsä kuuluvat??????

[/quote]  Koko kylä kasvattaa eli kasvattaminen kuuluu sinullekin

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Nico-Jannicaa kun ei kukaan saa komennella.

Vierailija
58/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan haitannut lapset hotellissa. Yleensä ollaan vaan yövytty hotlassa ja päivät ja illat tutustuttu paikalliseen elämään. Mut nyt kun itsellä on pieniä lapsia niin ymmärrän hyvin, että lapsivapaita hotellejakin on tarjolla. Samoin ravintoloita voidaan kohdentaa mielestäni eri asiakasryhmille. Tarjontaa kysynnän mukaan. 

Sitä minäkään en ymmärrä, et valitaan väkisin lapsiperheiden suosima lomakohde ja sieltä se lapsiystävällisenä mainostettu hotelli ja itketään loppuelämä sitä, kun siellä oli niitä saatanan perheitä yhtä aikaa!

Vierailija
59/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote] Ja sieltä hotellin parvekkeeltä niitä tuijottaa kireanaamainen vihervasemmistolainen maho siiderihumalassa ja kiljuu lujempaa kuin yksikään lapsi maailmassa: "Pevkele, syväitkääääää!!"

[/quote]

Väärin! Me lapsettomat juomme shampanjaa oman hotellihuoneemme terassilla jossa poreallas, lomailemme aikuisten 5 tähden hotelleissa, kannatamme kokoomusta tai rkp:tä, emmekä korota ääntämme kuten te.

Vierailija
60/155 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

Väärin! Me lapsettomat juomme shampanjaa oman hotellihuoneemme terassilla jossa poreallas, lomailemme aikuisten 5 tähden hotelleissa, kannatamme kokoomusta tai rkp:tä, emmekä korota ääntämme kuten te.

[/quote]

Kommareita te olette koko porukka. Oikeilla kokoomuslaisilla on lapsia paljon, koska heillä on varaa siihen.