..tun naapuri..
Meillä on "ei mitenkään liian tilava" autokatos jonka puolivälissä on tukitolppa. Mun ja naapurin autopaikka on tolpan vasemmalla puolella, mun siis naapurin auton ja seinän välissä.
Naapuri sattuu pelkäämään sitä tolppaa, jättää n. puoli metriä väliä siihen eli toisin sanoen mun auto ei paikalleen enää mahdu, edes peruuttamalla. Vituttaa ihan hulluna että naapuriin pitikin muuttaa tuollainen puolisokea vanha kaakki joka ei osaa parkkeerata niin, että muillekin jäisi tilaa.
Kerrankin jos se kitisee kun pidän autoani asuntoni edessä, mä pyydän sitä parkkeeraamaan mun autoni paikalleen... vvvv vvvvvviiiiittttuuuu!!!
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:47"]
Älä nyt vaan naapurille asiasta mainitse... älä..oi ei ÄLÄ!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Ei se mitään auta, tuo rouva ei muutenkaan näe oikein yhtään mitään.
Ota yhteyttä isännöitsijään ja pyydä maalaamaan tai muuten osoittamaan selvästi parkkiruutujen rajat.
Teeppä niin että kun naapurin auto on menossa niin parkkeeraa oma autosi asiallisesti paikallesi. Jos vain mahdollista niin pidä autoasi siinä vaikka viikko tai muutama päivä ainakin. Toki aika hankala toteuttaa jos tarvitset autoa päivittäin. Olisi mielenkiintoista tietää mitä naapurisi tekee. Varmaankin parkkeeraa auton asuntonsa eteen. Tuo sama ongelma on meillä taloyhtiössä, välillä yritän parkkeerata kaupunkimaasturin ja asuntoauton väliin. Auto kyllä mahuu juuri ja juuri...mutta autosta pitäisi poistua kattoluukun kautta..jos sellainen olisi.
Älä nyt vaan naapurille asiasta mainitse... älä..oi ei ÄLÄ!!!!!!!!!!!!!